نظریه برای چگونگی به وجود اومدن اسم کمپانی sm #سم سازی

خب ببینید 

اس ام برعکس شده بیماری ام اس

ام اس یه بیماریه که گلبولای سفید قاط زدن و میان داغون میکنن غلافای میلینو ( لازم نی بدونین نقش غلاف میلین چیه دیگه زیادی درسی میشه XD)

حالا از نظر من اس امم همینه 

گلبولای سفید که ما این رئیس اینای اس ام در نظر میگیریم... میان داغون میکنن این غلافارو که میشه ارتیستای بیچاره کمپانی...

بعله این بود نظریه من...

رجرجرجرررجرر وسط زیست خوندن زده به سرم 

ولی ببینید به خدا خیلی میخوره بهش XDD

یکی منو جم کنه 

  • Tree tanbal 🦥🥥

یکم استراحت کن:") 

ولی منطقیه XD

نمشه متاسفانه 
به خدااا XDD
دوشنبه ۵ مهر ۰۰ , ۲۳:۱۰ 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

😂😂👍وایییی آرههه!!! 

خیلی یهویی داشت معلمم دربارش توضیح میداد یهو ایدش منفجر شد تو مخم XD

چرا نمیشه ؟ .-.

XD

فردا پرسش کلاسی داریم اخه TT
بعد جلسه قبل دو زنگ زیست داشتیم خیلی درس داده 

"-" به اون دختره ی ساحره فک کن .. دیگه به این چیرای سم فکر نخواهی کرد چون وجودت پر از فحش میشه :)

کدام ساحره 
ماشالا اسمای زیادی اومد به ذهنم XD

اخی:")

تو میتونی *-* موفق باشی

*فرستادن انرژی های جادویی برای ترنم*

منم امتحان ریاضی آغازین دارم ولی فکر نکنم چیز زیادی بلد باشم.-.

:")
مرسیی
ایشالا توام میتونی همه رو انجام بدی نگران نباش
*فرستادن متقابل انرژی مثبت* *-*
دوشنبه ۵ مهر ۰۰ , ۲۳:۱۵ 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

جررر آرههه 😍😂👍حق داشتی !!! فصل ۱ یازدهم صفحه ۱۱ یا ۹ بود فکر کنم

من پس فک کنم معلمم جلو تر یکم درس میده 
چون این چیزی ک من از جزوه دارم میخونم برای فصل اول پایه دهم بید 
چرا جلو جلو درس میدن TT
دوشنبه ۵ مهر ۰۰ , ۲۳:۱۹ Yasi :)مال ددیم هستم به من چشم داشته باشید کورش میکنه X

جررررر

میگن شبا ادما بیشتر فکر میکنن 
اینم نتیجش XD

"-" اولش ر داره اخرشم ا داره 

به مولا که اولین اسمی که رسید به ذهنم همون بود XDD
دوشنبه ۵ مهر ۰۰ , ۲۳:۳۲ 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

شاید ترکیب کرده مطالب ترکیبی بخونید^^!! اتفاقا خوبه جلو جلو یه سری چیز ها رو بدونی**!!! چون خیلی کمکت میکنه^^!! بعدا راحت تر متوجه میشی مطالب رو^^! ولی این قسمت ام اس و غلاف میلین رو کامل تو فصل ۱ یازدهم دارید^^

اره احتمال اونم هست چون توضیح خیلی زیادی نداد . به این موردم ک بعدا راحت تر متوجه میشم فکر نکرده بودم راس میگی @-@
بی صبرانه منتظر خوندن فصل اول یازدهم و ساختن سم هایی بیشتر در این مورد XD

مرسییییㅠ^ㅠ

 

عه من غلاف میلین و ام اس و اینا رو پارسال خوندم*-*

البته بیماری ام اس اطلاعات اضافه همینجوری بود توی امتحانی چیزی نبود ولی غلاف میلین بود.-.

اره منم یادمه یه بخشی برای کتاب هشتم درباره پیام عصبی اینا بود اینارو داشت ولی مثل اینکه دهم و سال دیگه هم هست اگر تجربی بری

یه جورایی واقعی ترین تئوری ای بود که خونده بودم .-.

جر نظر لطفته 
خودم با این تئوری برگام ریخت XD
دوشنبه ۵ مهر ۰۰ , ۲۳:۵۴ 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

فصل ۱ یازدهم خیلی جیگرههه😍🐥 کلا درس یازدهم عشقه مطالبش جدی عاشقانه بخونش😂🐥😁✌خیلی قشنگه!!^^ کلی دانش و مطالب باحال یاد قراره بگیری!!*^* 

این طوری که تعریف کردی خیلی دلم خواست زودتر ببینمش *-*
سه شنبه ۶ مهر ۰۰ , ۰۰:۰۹ 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

من واقعا درس یازدهم زیست‌شناسی خیلی دوست داشتم😍✌خیلی قشنگه!! اصلا کلا یازدهم خیلی قشنگه*-*\ جدی خیلی قراره مطالب قشنگ بخونی و لذت ببری🥰😍قدر تموم لحظاتی بدون و خوب درس بخون بهترین و قشنگ ترین دوران رو داری با مطالب و دانستنی های فوق العاده سپری می کنی بعدا این مطالب و یادگاری هاش می مونن و زیبایی هاش^^!! که بعدا تو زندگیت استفاده می کنی و از دانش یاد گرفته نهایت استفاده و بهره رو می بری*-*!

حتما تلاشمو میکنم نهایت لذت از اینایی که گفتی رو ببرم خیلی ممنون :) *-*

وقتی درس و کیپاپ قاطی میشن :

دقییققاا XD

ذهن سم سازتو دوس دارم😂😂

قربونت XD

وای لعنتی چ مغزی داری😂😂😂

دیشب کلا مرز های تولید سمو رد کردم XD

بهتون افتخار میکنم از لحاظ تولید سم به خودم رفتین

معلم خوبی دارم که
خود خودتی XDD

پشمام راس میگیا

حق نبود خدایی؟ XD
جمعه ۷ آبان ۰۰ , ۱۷:۵۲ 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

حق...حق...حق...

اون روز خیلی سم ساز شده بودم بهترینش همین بود قشنگ XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan