KWANGYA ?*-*

مغز من : خبریه 

بازم مغز من : قطعا خبریه *-*

اس ام توی اون ساختمون داره چه غلطی میکنه خیلی کنجکاو شدم 

میشه یه کنسرت اس ام با اسم KWANGYA باشه ؟ TT

نظر شما چی بید ؟

  • Tree tanbal 🦥🥥

وایی این تئوریاااا بهمممم ربط دارننننن

خیلی خفن میشه اگر واقعا این طوری باشه تبکخشات
یه تیم تحلیل گر احتیاجه سر این موصوع واقعا 

ربط دارن دیگه

ببین اگه تئوریای اسپا رو خونده باشی میفهمی کوانگیا کجاس مطمعنم اینا بهم ربط دارننن

وایی اس ام خیلی تئوریاش خفنههه

تئوری زیاد نخوندم خیلی خبر ندارم پس ینی دارن ؟
باید برم بخونم TT ولی اس ام ماشلا انقد تئوریاش توهم توهم میشه قاطی میکنم یسری وقتا XD
خخییلییی 

اره

تو وب اسپا کویین میتونی تئوریای اسپا رو بخونی

 

اره دقیقا باید همه گروهاشو بشناسی تا بفهمی😂💔

اوکیه نیگا میندازم 

توی این موردم میشناسمشون ولی مثل اینکه تا سناریو و تئوری اینا نخونی کامل نشناختی...XD
چهارشنبه ۱۴ مهر ۰۰ , ۰۸:۰۲ MoonChild مون چایلد (هیرای)

اینکه کوانگیا دنیای اسپاس منو گیج میکنه ....

عجیبههههههه

سیم DDDD: 
در هر تئوری من همیشه گیج میزنم XD

مسعسلمسعمشعجشعجعجششهجشهچهجششعجهشج

قالبشوووووو

خدای بزرگگگگگگ TT~TT

عام درمورد کوانگیا

خب اولش همه فکر میکردن کوانگیا صرفا دنیای آواتارهای اسپاست

نمیدونم میدونید یا نه اما تک تک تئوریای آرتیستای اس ام فمیلی به همدیگه ربط داره

و کوانگیا

خب یه جاییه که پر از خوبی و خوشیه و شخصیت مثبتای اس ام اونجان و اینا

حتی حدس زده میشه انسیتی دریم هم تو کوانگیا باشن و مارک و هچان در رفت و امد باشن :)

خلاصه که کوانگیا از خیلی وقت پیش بوده اما تازه بعد از دبیو اسپا اسمشو اوردن

عایخلتکیکذشخکس 
سر پس زمینه صاف شدم D:
اس ام مخ تئوری توش زیاد ریخته کلا همه چیو به هم وصل کرده 
انسیتی دریم هست تا جایی ک میدونم هلوفیوچرم توش داشت کوانگیارو
اره منم توجه کردم دیدم کلا بعد بلک مامبا این کلمه اینور اونور بود 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan