Tari Talk #2

 

  • Tree tanbal 🦥🥥

احتملال 120 درصد هیچکس آن نیست ولی خب D:

دلم برای صحبت زیر کامنتا تنگ شده بود 

امروز یه تلنگریم شد که بزارم شاید بیاین حرف بزنیم 

Yeah I know it's accident, not your fault

و ببینید کی اینجاست

هایییییییییی

ولی من هستم.

در قلبم جای داری به بودن ادامه بده *دست دوستی

ونمیفهمم چجوری وقت میکنم به کارام برسم واو

منم همینم ولی ادامه میدم به روشم 

دست دوستی چشم

از لحاظ روحی نیازمنده بغلم.

اگر توانایی داشتم به همه یکی یه دونه بغل میدادم این چند وقت نیازشو تو خیلیا میبینم حتی خودم
هئیب
زندگی نامرده 

خب برم پی زندگیم؟

بلی بلی 

واو خیلی موافقم باهاش

همه نیاز دارن جدیدا 

حال ندارم برم.

دست دوستی؟ میدونستم تری...همیشه میدونستم.

I KNEW IT


دسته دوستی؟

جریان چیه

یکی به من بگه

جریان خاصی نداره 
ولی یه مدت یه جریانایی داشت یادی از اون کردیم XD
پارسال اینا بود 

دسته دوستی معنیه دیگه م میده دوسته عزیز؟😔😂

XD دست دوستی که دست دوستیه

دست دوستی های من نرمالن آ دونت نو ابوت یو 

پرسون 

جوابت خیلی فلسفی بود

همینقدر پرقدرت

من کشف کردم که چرا ما انسانا به دنیا اومدیم:))))))

به اشتراک بزار

XD ببین این یه اصطلاح رایج بین ماهاست ولی ترنم به منظور دست دوستی استفاده میکنه ماها خب نه.

اره برا من نرماله XD

اوه که اینطور خوبه پس

اره بابا تری ادم پاکیه

clean

پرسون

اره اره متوجه شدم:)

دست دوستی تموم نشده ها، تا ابد هستxD

خب این طوری نمیشه من به نصف این ملت دست دوستی دادممممممXD

یاد پک استیکرم افتادم ولم کنید

پکای اسید 

XDDDDDبی ربطه ولی تری خواستی یه روزی بری دیت سعی کن اصلاااا طوری نباشه که من بتونم نفوذ کنم بهش وگرنه بدبختی

اره قطعا میتونم بدبختیمو تصور کنم 

وای تری راستی یچی میخواستم بپرسم ازت-

ASK 

خب 

ما به دنیا اومدیم که بفهمیم جهان هستی چیه و تهش چجوری

یعنی ما دنیا اومدیم تا بفهمیم دنیا چیه 

و حقیقت هستیو کشف کنیم

مدیونین فکر کنین چرت گفتم😂

قابل هضمه 

ترییی تو قرار نبود به همه دست دوستی بدسدشمشپجشنش😭😂😭😂😭😂

خب قرار نبود معنیش بعد یه سال باقی مونده باشههXD

XD دست دوستی ابدیه ولی خب شاید تری خیلی تمایل داره

مشکوک لخند*

تو یکی از دوستات سلام فرمانیه بود آره؟

بلی

ویدیو های مدگل قبلا خوب بودن 

ولی الان یجورین

خیلی وقته مدگل ندیدم 

نه 

ما به دنیا اومدیم تا همش بدبختی بکشیم.

افریننن
اینو هستم

مدگل الان کم مونده از کون من ویدیو بسازه بگه ایلومیناتیه

جررر در این حد؟

اومم اره منم مدگل رو دیگه دنبالش نمیکنم قبلا خیلی باحال تر بودم

دست دوستی یکی از نمادهای دوستی ماست لعنتییxD

تری لبخند مشکوک یعنی تمایل داری؟ :))))))

no one will never know
HehE

ربکا

اونی حق گو نباش

بخدا راست میگییییی

بابا من قبلا میگفتم خودشم شاید باشه

میشه ازش بپرسی که جو مدرسه و دبیراش و مشاوراش اینا چجوریه؟

لت می اسک 

ممکنه خودش ایلومیناتی باشه؟

دارک شد که 

خانوما فلسفلیش نکنید ما به دنیا اومدیم تا این زندگی سادیسمی از زجر دادن مون لذت ببره

دارک تر شد که 

من باید برم ریاضی بخونم ولی واقعا حال ندارم..

 

@وی

خودش نیست ولی فاز گرفته-

من پایدارو خیلی دوست داشتممم ولی الان فقط جیدالو استن میکنم:"

منم باید فیزیک کار کنم ولی حال ندارم 
منی که یادم نیس جیدال کدوم بود پایدار کدوم 

بعد فکر این همه بدبختی بکشی

بعد که مردی اخرش حقیقت هستیو نفهمی.

بعدش دوباره از اول بدبختی 
همینقدر زیبا

پشمام هستیییی تری تمایل دارهههه

بابا برداشت دو طرفه داره قرار نیست به جواب درستی برسی لعنتیییXD

ربکا

اونی اره موافقم باهات شدیدااااا

 

واقعا حس میکنم از نظر سنی خیلی کوچولوم اینجا

با وجود اینکه دهمم😂😔

اوو یه سال که چیزی نیست تازه باید راحت باشی

XD میدونم دارک شد جها فان گفتم..ولی خب واقعا دنیا اومدیم که بمیریم یاس بچ

یاد یه اهنگ افتادم که یادم نمیاد چی بود ولی میگف we were born to die فک کنم 

پرسون 

خیلی منطقی بود نگران شدم

بپرس بهم بگو بعدا پس:>

ما اصولا برای فهمیدن برنامه های خودمون میریم چنل فرمانیه رو چک میکنیم اونا زودتر میذارن😭😂

وقتی زندگی نامرده XD

عه تری منم فیزیک دارممم

اگر پارسال بود میومدم باهم گریه کنیم
ولی امسال دوشواری نداره

مدگل و جیدال و عرفان میشن پایدار:>

آووو

تری

لاوسیک گرلز ب پ رو میگی؟-

اون we were born to be alone نبود؟

چند سال بود حرف نزده بودیم؟؟

به سال نکشیده بود ولی حس سال میداد

هستی پیامش دادم تا بجوابه میام بت میگم 

حله داداشمی

من جامع دارم شنبه، تصمیم گرفتم زیست و ریاضی بخونم همونارم بزنم فقط، بقیه رو تا جمعه بعدی کامل ببندم-

شنبه چرا 
جمعه نیس مگه؟

تری یه نفر هم فکر کرد از نظر ذهنی دوزار بارمونه برو بهش بگوی هس ال که چیزی نیست 

تا اخرش فهمیدم چی میگی ولی اخرش دیگه نگرفتم

اره ولی خب من خیلی کوچولوم 

ببین همسن هستی میشی
منو پرسونم که کلا تعطیلیم 
پس همه همسنیم میتونی این طوری نگا کنیXD

اره واقعا امسال فیزیکش جاذاب بود

فصل سه امسال خوب بود من دوست داشتم

خودالقایی فقط یکم اذیت کرد-

منم یکم سر موازی سریا نابود شدم سوالاش خیلی سخت بود

همین شنبه دارم خب

جمعه ام نشانه دارم-

ااا
نه ما از شنبه دونه دونه امادگیاشه جامع نیس
ولی جمعه بدبختی

من سر قانون لنز فصل سه پاره شدم چون سر کلاس نفهمیدم با معلمه بحثم شد اونم برام توضیح نداد باید خودم بخونم:|

منی که به اسم نمیدونم کدوم کدومه

XD اخرش جمله ی خودتپ تکرار کردم داش

ااا
تازه گرفتوم 

اگه زبونمو ازم بگیرن ۴۰ هیچ بردم.الانم با این زبونم ۵۰ امتیازم بگیرم باخت دادم

نه بابا چ وضعشه بحث باید کرد تا خود صب با اینا

دبیر شیمیمون داشت یه تمرین حل میکرد از واکنش پلیمرا

یه پلی آمید کشید پای تخته گفت اینو چیکار کنیم

زنگ آخرم بود ما کلا مخمون نمیکشید

گفت بچها خودش با خودش که نمیتونه نتیجه بده که

یکی از ته کلاس گفت خودالقایی میکنه:)

خودالقایی و خودلقاحی

پارممممم خود القاییXDDDD

بخش مورد علاقم از زیست امسال هرمافرودیت ها بودن حسنسجسمسکسک

من قانون لنزو اتفاقا خوب فهمیدم ولی از القا به بعد فقط همونو فهمیدم یونو::))

فک کن از کرمه بپرسن اوکی اگه تو رو مامان بچه در نظر بگیریم بابای بچه کیه؟ میگه خودمممم فک کنننن از خودت حامله شیییییXDDDDDDDDD

همینقدر منطقی

خودلقاحی خدا بود

تازههه هرمافرودیت هرمس و افرودیت بودننننسدشمسپکسوس

خدایی اولین باری که خوندم اسمشو این طوری بودم که شیپپپپپپXD

من عاشق فصل ۹ شدم دوستان، همه تستاشو عالی میزنم میرم-

فقط از فصل ۸ و ۶ متنفرم و بدیش اینه که دوتاش تو بودجه نشانه هست

من از 7 بیزارم 
بقیش خوبه

فصل هفت گفتار یکش خوب بود

گفتار دو و سه<<<<

اره واقعا هفت فقط همون 1 و چهارش 
دوتای وسط من با تموم وجود ریدم توش

من از ۶ بدم میاد که پایه هفت و هشته

6 اونجاهاش که باید حساب کتاب کنی
پریروز تستای حساب کردنیشو داشتیم تمرین میکردیم بعد یکی از بچه ها گف من سر ریاضیم این طوری وقت نزاشتم که تهشم به جواب درست نرسم ولی رای این درس داره این طوری میشه

من فصل ۷ گفتار یکشو متنفرم باقیشو دوست دارممم گیاهی هم که میدونید عاشقشممم واعی خصوصا پارت تولید مثل جنسیش خیلی خفن بودد

دقیقنننن

از ۶ بدمون بیاد اتوماتیک از ۷ و ۸ ام بدمون میاد که شکر خدا تکمیله

از تفکر بدم میاد، از قلم‌چی هم بدم میاد.

از قلمچی منم خیلی بدم میاد همراهیت میکنم 

من از زندگی بدم میاد. زندگی با کنکور.

کنکور لعنت شده هیت ایت

راستی یه سوال 

چون الان دیگه تقریبا اخراشه کسی از شوکو خبر نداره؟

تازه سال بعد سر ژنتیک مسئله ام داریم.

ژنتیک دوس دارم والیی
حالا من جمعه هرچی تست از 6 چرت و پرت میزنم 

هستی احتمالا داشته باشه. اون تنها کسیه که احتمالا بدونه.

هاستی پاسخگو باش

حس میکنم کاملا مغز خر خورده بودم وقتی اومدم تجربی

ریحان الان شبه نهایی داره بعدم قراره نهایی بده پس نرماله آنلاین نشه..

یه مدته جواب منم نداده و قطعا داره درس میخونه

پس باید براش آرزوی موفقیت کنیم جاست:")))

اا اره نهاییا یه مین یادم رف

فایتینگ ریحانهههTT

ولی واقعا باورم نمیشه یه سال گذشت 

اصلا باورپذیر نیست

@parsoon

باورم نمیشه یکی رو یافتم که مثل من عاشق گیاهیهㅠㅠ منتهی با آزمون امروز فهمیدم فقط دوسش دارم، رسما چصمثقالی ازش حالیم نیD""":

عههه یه عاشق گیاهی پیدا کردممم

سال بعد کنکور میدیم راحت‌ میشیم، به اولین خواب بعد کنکور فکر کنید::))

به تابستون بعد کنکور فک کنین
البته اگر نتایج خوب باشه
ولی اگر خوب باشه واقعا من اون تابستونو میترکونم

ریحانه فایتینگ تو میتونی D:

الان حس میکنم تنها نیستم. حالا هی منو سر دوست داشتن گیاهی بولی کنید

گیاهی واقعا اوکیه 
پارسالم اوکی بود 
تازه پارسال سخت تر بود
یاد وویس اون یارو افتادم XD

چقدم که من بولی پذیرم البته

اینو من باید بگم 

واعی بعد کنکور میام شب خونه هستی اینا تری رو میدزدیم میریم دنبال شکیبا بعد دسته جمعی میریم پیش ریحانه از اون ورم میریم پیش آروشا بعد میریم کیش. بای

بعدم کیش تو تابستون از شدت گرما میپزیم مرغ کنتاکی میشیم

باید سال بعد مث خر درس بخونیم

که موقع کنکور با آرامش حلشون کنیم و تست بزنیم و بشمریم ۳۰ تست تا آزادی، ۲۹ تست تا آزادی،

و با خوشحالی بیایم بیرون و بعد اکیپی یه جا قرار بذاریم و تا شب بریم عشق و حال:))

این خوبههه

هرچند بعد همه اینا مامان تری دیگه نمیذاره با تری ارتباط داشته باشیم

جر نه بابا چرا اخه
مامان من تا وقتی کورونا یا نمد مث داستانای این مدت نباشه خدایی هرجا خواستم برم گذاشته برم 
بعد کنکور هرکی هرچی بم بگه میگم غلط نکن

تری وویسه رو نداری؟xD

یه جاهایی تو گوشیمهXD

اره اتفاقا داشتم به همین فکر میکردم که کیش گرمه تو تابستونننن ولی اخه یه هر حال که باید بریم اون سمتا دنبال آروشا.

بیاین آرزو کنیم ریحان خیلی خوب کنکورشو بده و تهران قبول شه و بیاد باهامون دور دورD:

وای واقعا تهران قبول شه تو باسن من یکی که عروسیه

نمیتونیم بریم دنبال آروشا چون خودش کنکوری میشه😭😂

ای وای راس میگی

بعد خودمون کنکور بدیم بیوفتیم شهر ریحانه اینا. 

زندگی همینقد بهمون ارادت داره والا

جر اره 

پشمام آروشا انقد بزرگ شددد؟

اشک شوق

منم اینجا عاشقه گیاهم

فراموش نکنین این کوچولو رو

گروه عاشقان گیاهیی بزنین سه تایی
منم فن میشم 

من میرم سراغ ریاضیممم

موفق باشی

تری پس بعد کنکور سر کوچه ام خواستم برم زنگ میزنم میکشونمت بیرون دیگهب هونه هم نداری

حلههه
گشادی رو کنار میزاریم 

چرا انقد چلاقم امروز

بنداز گردن کیبورد

منم برم فیزیک

bye bye

نه مخففو میزنیم 

پس بیا امضا بگیر

فن ساین بزنین بیام

رفتین خونتون اما صرفا جهت اعلام حضور*

هایییی

جنو داداش دوقلو داره؟ㅠㅠ

انگاری اشمشم جونوعه

اصلا من جرا نمیدونستم...

کای داره میره سربازی.."-" 

این چند وقته بدحور زدم تو فاز ان سی تی پتیونگ کامبک سولو داره یعنی داره سوبو دبیو میکنهههیخینین

اطلاعی ندارم از این مورد ولی اگر این طوری باشه دنیا برای من بهشت میشه
اره کای بچمو دارن به زور میفرستن سربازی
دبیوت دوجهجونگو دیدی البومشونو؟ D:
من قفلی فجیح دارم رو تک تک اهنگاش

نداره؟داره؟نداره؟

فقط میدونم هیوک و جونگوو دارن..

فک نکنم داشته باشه ولی نمد

سلام*-*

سلاممم
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۰۲ , ۱۴:۵۰ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

دستم خورد ناشناس:/

برا منم زیاد اتفاق میفته

هیهی*

سلامممممممم

من همیشه دیر می‌رسم. ناجوانمردانه‌ست.

عیب نداره مهمون افتخاریم فقط خودتی دفعه بعد قبلش پیویتو سوراخ میکنم

بیا حرفمو نشنیده و ندیده و نخونده بگیریم فکر میکنم اسکلم کردنXD

من داداش دوقلو جنو میخوام که کپی خودش باشه...

ازه دیدمممیمیㅠㅠ

نتانستنی ترین یونیت دبیو کردنㅠㅠ

دلم برا دویونگ میسوزههههیخیخیXDD

اره احتمالا 
منم نزدیک بود اسکل کنیXD
یونیت های جدیدم در راهن 
با انسیتی ادم هیچوقت بیکار نیست صادقانه همیشه یه چیز جدید پیدا میشه براش عر بزنیXD
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۰۲ , ۲۱:۴۲ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

خوبی؟D:

مث همیشه میگذرونیم 
تو چطوری
روزت چطور بود

هایی

چطوری؟! 

هایی
تو چطوری

من خوبم ممنون♡

ولی تو نگفتی چطوری؟! 

عه یادم رف جر
منم خوبم مرسی

😂

خداروشکر♡خوب بمونی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan