از بدبختیای دم دست بودن اسمت T-T

به خدا ک خیلی بدبختی داره . من امروز کلاس مدرسه داشتم ، بعد جلسه اول بود . خانم داشت یه مثالی میزد سر همین داستانای شیوه کار کردنش اومد گفت ترنم با اسم من مثال زد T-T

بعد از اون ور با خودم گفتم خب دیگه از جلسه بعد با خودش میگه خبب برای سوال پرسیدن کیو بگم ؟؟؟ فهمیددم ترنم بدبخت 

بعد اخرای کلاس ک بودیم دیدم که به جلسه بعد نکشید ، اومد اولین نفر از من پرسید XD T-T

حالا خوبه بلد بودم جواب دادم قشنگ ولی خدا به دفعه های بعدی ک ممکنه بلد نباشم رحم کنه XD

  • Tree tanbal 🦥🥥

جر من فامیلی و اسمم هردو با "ه" شروع میشه برای همین همیشه آخر بودم😂😂

خوش بختی XD منم با ت و س شروع میشه اسم و فامیلم ولی اسمم  مث ک تو ذهن مردم به خصوص این معلما میمونه T-T XD
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۲:۲۰ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

ما تو کلاس 3 تا هستی ایمxD

و فک کنم حدس بزنی چه بساطیه اون توxDD

قشنگ میتونم تصور کنم XD

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

درود هم مبهن جون ، حتما پخش میکنم نگران نباش XD 

سر کلاس زبان ... سه تا غزل داریم بعد استاد از من نمیپرسه ...بعد هر وقت میگه غزل میگه خلجی نه 😂 فکر کنم مشکلم داره با من 🤣

منم یه معلم عربی داشتم پارسال هیچ وقت ازم نمیپرسید از ترس اینکه نمره نده بهم هی برعکس این مجبور بدم بهش بگم اقا توروخدا بیا بپرس ازم XD
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۲:۲۳ ( جی چانگمینِ بیان🐥)SunBin 💫🍀

ولی جدا ترم تابستونه مدرسه دیگه چه صیغه ایه؟ ㅠㅠ

نسبت به اینکه مدرسم هنوز کار خاصی باهامون نداره بجز ثبت نام، خوشحالم🧘‍♀️🙂😂

شانست کمی تا قسمتی بسی زیباست😂👩‍🦯

دفعه های بعد که باهاش کلاس داشتی یه جا بشین خیلی جلو چشمش نباشی🤧😂💅

منم درک نمیکنم مدرسه تابیتونی این وسط چی میگه :\
شانس هم که بله دیگ اینم نمونش بود XD
حضوری نیس فعلا انلاینه ولی باز شد سعی میکنم جلو چشش نباشم XD

ولی بدیش این بود ک من بچه خرخونی بودم (الان ک درس و مرس پر:/) آخر بودم حرصم میگرف:|

 

مخصوصا موقع اردو ها:|

همیشه یه قوتایی هس ک خر میزنی ازت نمیپرسن ، اون وقت یه بار نمیخونی اد میان میگن جواب بده XDT-T

برعکس تو من اسمم ازوناس که کلا تو چش معلم نیست😂😂😂😂

خوش شانس :)XD 
به خدا توکل مکینیم  از این شانسا به مام بده XD

دقیقا خیلی بدشانسن😂💔

يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۴:۵۵ yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺

دقیقا من که یه دبیر داشتم هیچ کی و نمی برد فقط من و میبرد بعضیا هی نمیبرد و بعضیا هر روز میبرد برای سوال کردن  اینارو ولش اینکه اسمت توی اون درس باشه معلوم بهونشو میکنه این اول از تو میپرسه تجربه اش و داشتم 

يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۱۵:۰۵ ♡𝑵𝒂𝒛𝒊 𝑪𝒉𝒂𝒏

منو بگو که همیشه خدا شماره یک تا پنج لیستم و همیشه هم تو دیدم🥲

یکم دعا کن ایشالا قبول درگاهه😂😂

تری جان میدونم اسمت دم دسته 😂💔

بوس به کونت🥺👈👉

لازمه بگم که غیر از دم دست بودن اسمت، اسمت با هر صفت ناپسندی جور درمیاد🥲

تری گوزو 🙈

دوست دالم بست فرند من🥺🫂💙

از اینکه وب میفته دست شماها میخوام برم تو گور بخوسم ولی از طرفی خوش میگذرع XD
بله بله میدونم پسوند ناپسند زیاد میخوره 
آنا گوزو 
همچنین @-@ XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan