tari in the building part 2

1- فردا مدرسه نمیریم D: ( کل کلاس هماهنگ کردیم)

2- در کنار مدرسه نرفتن آزمون ریاضی میان ترمم نمیدیم D: (هیچکس از آزمونای معلم شریفه ریاضی کامل نگرفته و یارو این طوری تصحیح میکنه که یه جمعو منها میزاری حدود 1.5 نمره نمیده بهت :/)

3- کل امروزم به جز بخش مربوط به مدرسه رفتنو کلاس به بطالت گذشت ولی فاقد اهمیت

4- زندگی مخلوطی از زیبا و نامرده نمیدونم کدومو انتخاب کنم

5- از درسای عمومیم بدم میادد (گشادم بخونمشون) و وقتی به مشاورم گفتم گفت عمومیا خیلی مهم نیست اختصاصیارو خوب بده و سر همین جمله باعث شد بیشتر ازش خوشم بیاد XD

6- پلی لیست اهنگای تهیونگ واقعا برام یکی از مترادفای آرامشه D:

7- حوصلم سر رفته بود اومدم اینجارو گلستون کنم یه کاری پیشنهاد بدین انجام بدم توروخدا (درس نگینا مرگ من)

8- نصف زنگ شیمی دنبال ناظم راه میرفتم که بهم چایی نباتشو بده دل درد داشتم همش داشتم راهرو هارو بالا پایین میکردم

9- خیلی دلم میخواد ببینم از چشم شماها چه وایبی میدم بیاین بگین D: + بیاین سخن بگوییم دورهمی 

10- آهنگ پیشنهادی این پست براتون airplane thoughts خواهد بود برین بگوشین

  • Tree tanbal 🦥🥥

جایزه برای فردی که بفهمه عکس پست کیه 

  go ahead and cry little girl 

nobody does it like you do 

تو مسابقه محو نبودن از پرسون بردم 

سه شنبه ۲۴ آبان ۰۱ , ۲۲:۰۴ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

1. منم دلم میخواد نرمTT ولی نمیشه-.-

8. آخر داد بهت؟xD

1- چرا؟ همکلاسیات پایه نیستن ؟
8- نه لعنت شده گفت تموم کردیم

حس میکنم عکس پست جیسونگ دریمه-

درستهههههه
جایزه از چه فردی تمایل داری؟D:

:| پابوی استیوپید همون روزی که گفتی من محوم من دو شب پیشش پست گذاشته بودم تو ندیدیش به من مربوط نیستتتت

من دیدم نظرم دادم ولی من هنوزم کمتر محوم 

TT خوشحالم که پشت گذاشتی به هر حال..

لاو یو تو 

هیچ کس نمیتونه تو مسابقه ی حمایت کننده ی ترنم ازم ببره حتی سارینا.

هند شیک 

 تری تو وایب بک تو یوی کون و شیائو رو میدی البته ورژن اصلیش که چاینیزه..

در تلاش برای ترجمه هستیم...

مدرسه ی ما تو همه چیز لارجه به جز چای نبات ما هم به نشونه ی اعتراض خودمون نبات بردیم مدرسه که مجبور باشه بهمون بده XD

ایول اعتراض خوبیه XD

TT این خیلی ناراحتم میکنه که فقط خودمم که اینجا خیمه میزنم..دلم محفل میخواد..سیریسلی..

منم خیلی نیازمندم محفلو 

TT عاه من امسال عاشق ریاضی و فیزیک شدم...

ریاضیو نیستم ولی فیزیکو هستم 

عکس دست وایب هیونجین میده به خدا XD ولی حس مبکنم خودش نیست.

جیسونگه 

واعی اهنگای تهیونگ...................قشنگ سبک اهنگایین که من عاشق شونم..خیلی خوبن...وایب قهوه میدن...یه قهوه که مقدار خود قهوه و مقدار شیرش و همین ژور مقدار فوم روی شیر به شکل وسواس گونه ای به اندازه است.

منمممممم
وایبش اصا یه وایب خداگونه ایه 

ترنم نکبت کدوم قبرستونی ای.

دارم فارسی میزنم 

واعی لعنتی من عاشق وایب اینجاممم

خودمم خیلی ازش راضیم 

راستی چه خبر از سارینا...؟ :)

چه خبر از بوو

یای بفرمااا حسای من همیشه درستن هه

:| ندیدی.

پست جدیدو مشاهده کردم بابا ودف

XD ترنم لعنتی.. back to you..by kun and xiaojun..

آآآآآآآآآآآآآآآ
تازه گرفتممممممم

XD سمی شدیا..

واسه کدوم بخش XD

XD با بوو قهریم..

عه 
چرا؟

XD چرا که نه

منطقیه XD

یک عدد وندی لطفا^^

چهارشنبه ۲۵ آبان ۰۱ , ۰۶:۳۸ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

ما قرارم بذاریم که نریم باز تهش یه عنتری پیدا میشه که بیاد-

ما خداروشکر از این عنترا نداریم 
چهارشنبه ۲۵ آبان ۰۱ , ۱۵:۵۸ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌

ولی وایب هیونجینو میده...

 

 

و وایب خودت

سبز و جنگل..xD

دقیق نمیتونم بگم چه وایبی میدی...

ولی وایبتو دوسش دارمㅠㅠ

 

اره تا حدودی
D:

خیلی بی شرفید چون من همیشه دقیقا همون عنتری ام که میره مدرسه..

تو عنتر نیستی اسکلی

TTعلتش هم اینه که همیشه بقیه میگن نمیریم میرن بعد فقط من غایب میشم. :| 

این درد خیلی بدیه منم یه مدت از سر این که همچین اتفاقی بیفته میرفتم 
ولی بچه های اینجا اوکین خداروشکر 
دومین سریه داریم کلاس خالی تحویل مدرسه میدیم 
چهارشنبه ۲۵ آبان ۰۱ , ۱۶:۴۸ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌

ما تو کلاس ۲۱ نفریم و شاید ۶ نفر باشه که نره...^^

اونم تعداد غایبی های هروزه^^....

این درد داره 
نه برا ما اوکین باعث میشه کمتر از زندگی ناامید باشم 
چهارشنبه ۲۵ آبان ۰۱ , ۱۶:۵۱ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌

مال ما یه مشت بچه سوم ابتداییین

دعوا سر وسطی-

دعوا سر اینکه اون اینطوری میکنه-

دعوا سر نیمکت-

دعوا سر جای ۳ ماه پیش طرف-

اصلا ...

بعد به من میگن چرا با هشتمیا میگردیییی

خب خودتونودرست کنییینㅠㅠ

جای 3 ماه پیش دیگه اخه چراXDD
چهارشنبه ۲۵ آبان ۰۱ , ۱۶:۵۸ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌

چون یارو مهرماه اونجا میشسته بعد هر دفعه یه ردیف اومده اینور بعد چند روز پیش دوباره برگشت سر جاش اونم همزمان به بغل دستش سابق من و خودش...

و بعد کل اکیپ کلاس ریختن که اره بغل دستش سابقش باید بره و...:|

میدونم نگرفتی چیشد^^

اره یکم گیج شدم ولی تا حدودی فهمیدم چی شد 

هاااای

هلووو

چطورییییی

گووووود
تو چطوریییی

گود بمانننیییییییی

منم گوووودممممممممم

چطور بود امروزت 

اصلا خوب نبود-

تو چی

عه برا چی
برا من اوکی بود 

کلاسم کنسل شد متاسفانه

گود

کلاس مدرسه که نمیگی قطعا دیگه ؟

نه نه مدرسه رو نرفتم

اره منم نرفتم دلیل خوبی امروزم همین بود اصا XD

الان ک فکر میکنم این میتونه دلیله خوبی واسه خوب بودن امروز باشه

ولی نودل میخوام هنوزTT

اره قطعا میتونه XD
میتونم پست کنم 

++

پست کنTTTTTTTTTTTTTT

چهارشنبه ۲۵ آبان ۰۱ , ۲۲:۵۵ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

1. بعضیاشون:"|

مام راهنمایی از این بچه ها داشتیم درک میکنم
پنجشنبه ۲۶ آبان ۰۱ , ۱۳:۴۱ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌

نایس

 Life is strange

بازی کردی؟

شنیدم اسمشو ولی نه بازیش نکردم تاحالا
چطوریه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan