یک سالگی وب...

در حال قدم زدن توی خیابونای شهر بود و هم زمان با از چشم گذروندن خونه های مختلف با تکون دادن دستش با همشهری هاش احوال پرسی میکرد... هر بار توی دلش بیشتر به این نتیجه مرسید که خدایا چقدر اینجارو دوست دارم...اون روز یه سال از زمانی که به این شهر اومده بود میگذشت...یه سال از پیدا کردن دوستایی که شاید هرجایی نمیتونست پیداشون کنه....یه سال از حس قشنگی که با به یادش افتادن یه لبخند گنده روی لباش نقش میبست

از بعد از اومدنش به اون شهر زیبا تغییر زیادی نکرده بود...به جاش توانایی این رو پیدا کرده بود که خودشو بیشتر از قبل بشناسه...خونه ای که توی این شهر برای خودش دست و پا کرده بود هم بزرگ ترین نقش توی این توانایی رو داشت...اوایل براش سخت بود...دیر یخش آب میشد و میترسید به خاطر این ویژگی اون طوری که تصورش رو میکرد ماجرا پیش نره ولی هرچی بیشتر گذشت بیشتر دید که این طوری نیست...به این امید این خونه رو ساخته بود که توش بتونه احساس راحتی کنه و میترسید که این طوری نشه...اما هرچی بیشتر گذشت بیشتر احساس راحتی کرد....وجود همسایه های بی نظریش هم بی تاثیر نبودن...اون توی شهری بود با همسایه هایی که شاید خونه هاشون هرکدوم با دیگری و با خونه خودش متفاوت بودن اما خیلیاشون حس درک شدن رو بهش میدادن و اونم میتونست درکشون کنه...صحبت های بدون تکراری که هرجایی به دست نمیومدن...

وب من....این خونه کوچیک توی این شهر بزرگ به من فرصت داد تا خودم رو بیشتر بشناسم...آدمایی رو (که شماها باشین) پیدا کنم که باعث بشن به هیچ وجه از تصمیمم برای ساختن این خونه پشیمون نشم و حرفا و متنایی که شاید هرجایی نمیتونستم بزنم رو اینجا بزنم

یک سالگی وبلاگه و با اینکه هیچوقت فکر نمیکردم تا اینجاها وبم دووم بیاره ولی آورد و این قشنگه

تشکر ویژه ای از هستی و پرسون که زورم کردن بیام اینجا...قطعا خودتون این حس قشنگو تجربه میکردین و به منم گفتین بیام اینجا پس ممنونم که نزاشتین از این حس دریغ شم. 

راستی نعمت لایک کردن پست هم فراموش نشه XDDD نمیشد اون وسط شاملش کنم ولی از طرفی نمیشدم کلا نگمش XD

و ممنونم از همه دوستای بیانی که این یه سال کنارم بودن

بریم ببینیم به سال دومم میکشه یا نه...فقط امیدوارم بیان فضای خوب قبلشو به دست بیاره تا این طوری حتی روزایی که میمونم بیشترم بشه و بتونم شاهد بازگشت یسری دوست عزیزم بشم

خلاصه که اره....مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

  • Tree tanbal 🦥🥥
سه شنبه ۲۴ خرداد ۰۱ , ۱۱:۴۱ 𝐵𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑳.𝑺

چه قشنگ بیان رو توصیف کردیD:یک سالگی وبت کلی مبارک باشهههه °^°

براش خیلی فکر کردم خوشحالم که قشنگ توصیفش کردیD:
مرسیییی

TTT یه سالگی وبت مبارککککک امیدوارم خونه ات حالا حالا ها خونه ی امنت باقی بمونه ما که خیلی دوسش داریمTT

XD تشکرت رو هم میپذیرم..

مرسییی
نمیپذیرفتی میخواستی چیکا کنی دقیقا؟XD
سه شنبه ۲۴ خرداد ۰۱ , ۱۲:۱۷ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

و منی که فقط پروفایلتو میبینم...

زیبایی های ونوو را مشاهده میکنیDD:
سه شنبه ۲۴ خرداد ۰۱ , ۱۳:۳۲ شادیِ ابد و یک روزه . ‌‌‌‌

۱. پروفتتTT 

٢. متنت خیلی قشنگ بود خدای من ...TT ..

۳. مبارک باشههه

1-زیبایی
2-خوشحال بشدم از این حرفت :>
3-مرسیییییی
سه شنبه ۲۴ خرداد ۰۱ , ۱۴:۰۱ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

عرر زدن برای متنتتت

مبارکک باشه قشنگممم

اکلیلام کف وب پره
مرسییی:)))

باشه ولی من خیلی ذوق کردم وقتی شناختمت0-0

 

+به اون پرسون عزیز بگو که یا وبشو وا کنه یا یه سر به منم بزنه دلم براش تنگ شده:/

مدیونی فک کنی من ذوق نکردم

+پرسون گاوه وب گاوتو باز کن @پرسون

برام مهم نیس،من کردم-.-

نه ببین فک کنم منظورم اشتباه گرفتی وقتی میگم مدیونی فکر کنی من نکردم منظورم اینکه منم کردم XD

عه مدیونی رو ندیدم0-0

 

*اثرات روزای اخره بخدا

ایتس اوکیXD

اره کاملا میفهمم چی میگی 

مظلومیت تا چه حد اخه:")

D:
سه شنبه ۲۴ خرداد ۰۱ , ۱۴:۳۲ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

تو چقدهه کیوتیی !!

چوکاهه

توصیفت>>

مبارک باشه:))

:>>
مرسیی
سه شنبه ۲۴ خرداد ۰۱ , ۲۳:۴۹ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

انقد غرق پروف شدم پستو یادم رفت..*عاه کشیدن*

مبااارکهههههه:>>>♡

زیبایی همیشه باعث حواس پرتی میشه ایتس اوکی XDD
مرسییی:>>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan