happy late anniversary

به اینکه دیره اهمیتی نمیدم من اون تایم وسط امتحانا بودم ولی سالگرد وبه D:

دومین سالی میشه که من تو این محیط حضور داشتم و خب به نسبت پارسال خیلی کمتر تو وب بودم با این وجود از بودن تو وب و صحبت کردن با همتون لذت بردم 

امسال دوادزهمی محسوب میشم و ممکنه حتی از این سالی که گذشت هم کمتر سر و کلم پیدا بشه ولی میخوام بدونین که با این وجود هروقت فرصت مناسبی بود میام و سر میزنم بهتون و گردگیری میکنم 

این پست ، پست خدافظی و اینا نیست اشتباه نکنینا من هنوز هستم فقط دیدم پست مناسبیه برای اینکه این حرفارو هم بزنم D:

اره خلاصه...

حقیقتا اصلا یادم نبود سالگرد وب گذشته XD پست سالگرد وب یکی دیگه رو دیدم بعد یهو یادم اومد که عه منم همین موقع ها بود وب زدم...بعد رفتم چک کردم دیدم 25 خرداد بوده و اره 

ولی الان اومدم دیگه 

وب عزیز مرسی که برام محلی بودی برای ارتباط برقرار کردن و خوش گذروندن. بیا سال بعدی هم با قدرت ادامه بدیم 

 

+بازگشت همه به سوی قالب مورد علاقه است XD

خرسیه رو هم خیلی دوس داشتما ولی این یکی جای دیگه ای تو قلبم داره

  • Tree tanbal 🦥🥥

دیگه واقعا عکس پست ضایس

تبریک میگممم❤️

ایشالا که اینجا پر بشه از اتفاقات قشنگ :))

مررسیی 3>

قالب خوشگلللبممیمققمیمسججیمربیگسگ

نو نو من که اصلا نمیدونستم بقیه ام این قالبو دوس دارن 
لای؟
نو

شبیه سوبینه...

بلیی
جایزه تمایل داری؟

وقتی دیدمت اولین بار پروفایل و قالب جذبم کردXDD

دیگه اینا قدرتای تارنماییه

دوسالگی وبت مبارک♡♡♡

تو کنکورتم موفق باشی عزیزم: ") ♡

مرسیی
توام سال خوبی داشته باشی

نیکی و پرسش؟

اتفاقا بکگراند و پروفایل کم اوردم-

وا. قیامت شده؟

شاید شاید 

داش مبارکه واقعا

تنکیو تنکیو 
سالگرد تو کیه 

قشنگهههㅠㅠ

تشکر

سه شنبه ۶ تیر ۰۲ , ۰۹:۰۶ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

سوبین سوبین سوبین یونو ؟! یونو سوبین؟! 


چوکاهه🥳🤍✨

 

این روشم باحال بود جر 
مرسیی

تری!!!!!اونی ۴ سالهxDDD

انییی
پشمام از اخرین سری ای که حرف زدیم چقد میگذره ؟

جونممم

خیلیییی

حالت خوبه؟

من خوبم تو چطوریی
تابستون چطور میگذره 

بمونییی منم خوبم

کتاب،گنشین و استار ریل،انیمه و سریال و اهنگ•^•

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan