به امید روزی که دوباره کنار هم باشیم

 

 

دلم برای دست هات تنگ شده . دست هایی که هروقت به کوچیک ترین کمکی نیاز داشتم به سمتم میومد . دست هایی که هروقت زمین میخوردم از جام بلندم میکرد و کمکم میکرد دوباره روی پاهام بایستم ،همون دست های خوش بوت که همیشه بوی قهوه میداد .از وقتی که ازم دور شدی هر وقت بوی قهوه به مشامم میرسه غمی وجودم رو فرا میگیره . انگار که زنجیری به روی قلبم بستن و نمیذارن راحت نفس بکشم ، نمیذارن مثل زمانی که پیشم بودی آزادانه بتپه . هر دفعه بیشتر از دفعه قبل دلم میخواد دوباره ببینمت ، دوباره دست هامون رو به هم گره بزنیم و روی شونه هات به خواب برم . و رویای با هم بودنمون تو پارک و شهربازی رو ببینم . 

دلم برای چشم هات تنگ شده . چشم هایی که با اشتیاق و علاقه نگام میکردن . همون چشم هایی که هروقت فیلمی غمگین با هم تماشا میکردیم مثل بچه ای دوساله گریه میکرد و هروقت اون کیکی که دوست داشتی رو میخریدیم برق میزد . 

موهای خرماییت ، لب های درخشان و براقت . به جرعت میتونم بگم توی زندگیم هیچ کس رو مثل تو ندیدم ، و مطمنم هیچ وقت هم نخواهم دید . تو برام از تمام دنیا خاص تر بودی ، زیباتر بودی . و تا ابد هم همین طوری میمونه . به خودم قول داده بودم جز تو دیگه عاشق هیچ کسی نشم . حالا هم که نیستی باز سر قولم میمونم . به امید روزی که دوباره ببینمت و بوی دستت رو حس کنم ، به امید روزی که برق زیبای چشمات رو ببینم ،به امید روزی که دوباره کنار هم باشیم .

  • Tree tanbal 🦥🥥
جمعه ۱ مرداد ۰۰ , ۱۴:۱۳ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

ترنم من حس میکنم کسی که تو عاشقش بشی تو زندگی قبلیش یه ملتو نجات داده

جررXD 
 من عاشق هرکسی نمیشم برادر @-@XD
خدا کنه همچین ادمی پیدا شه XD

اگه عشق اینه باید کتابای عاشقانه مو بریزم دور و ازت بخوام یه دونه جدیدشو برام بنویسی :)

دهنت سرویس شمادوتا چرا امروز دارین انقد دیالوگای خفن میگید @-@

Akhey tari asheqe mn shodi midonm vli bar ha goftm k mn ba yekiam v nemitonm vlsh konm🙂💔

mn doset dshtm vli be onvane dost to khodet ino khasti bbkhshid:)

ودف جرر
نگین گوه خوردم وبو دادم بهت XDDD

چه سخت پسند 😂

به نظرت گرایش می‌تونه عوض بشه؟! آخه من حس میکنم آسکشوالم 😂

گرایش ک فک نکنم عوض بشه شاید اشتباه فهمیده باشی
اسکشوالی چیزیه ک در حال حاضر منو نصف بقیه دوستام حس میکنیم هستیم XD

... دهنم برای گفتن چیزی باز نمیشه انقد خوب بووووووووووووووووووووووووووووووووووو.

خوشحالم خوشت اومد @-@ :>
این یکیو چون بعد یه سال اینا نوشته بودم حس میکردم خوب در نیاد ولی هستی و پرسون گفتن خوبه بزار اینجا منم گذاشتم @-@ :>

دلم برای دستانت تنگ شده است😂

خوبه من بهت بگم میگی اه اه چندشxD

بوس به کونت بچ🫂💙

انا دهن سرویس گامشو بیرون XDDD
چندش فقط استوری امروز هلیا XDD

احساساتی شدم خیلی قشنگ بود لعنتییییییی خیلی به دلم نشست

خوش ب حال کسی ک دلت واسع دستاش تنگ شده

اسییی 
مرسیی XD

اگه انشاء معلمم بخواد با اجازه اینو میدم🤌😂

استیکرا باز نمیشن ولی راحت باش XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan