tari is calling....from my world to earth

خیلی وقت بود تو فکر نوشتن یه چیزی بودم اما همیشه میموندم که قراره درباره چی بنویسم...

وقتی صبح از ساعت 7 میری مدرسه بعدشم که 9 شب میای خونه دیگه کشش اینو نداری که فکر کنی ببینی از اتفاقایی که اون روز برات افتاد چیو بنویسی یا چیو ننویسی... یعنی این طوری نبود که هیچ اتفاق خاصی نیفتاده باشه ولی انقد ذهن آدم کشش نداره که اره....

اخرین پست من برای مهر بود و از اون موقع تا الان انقدر اتفاقای جالب و خوب و بد( اکثرا خوب اگر قسمت برای کنکور خوندنشو بذاریم کنار) برام افتاد که هیچ ایده ای ندارم از کجا شروع کنم و حقیقتا قصدم ندارم با فکر کردن به ترتیبش و این داستانا همه اینارو توی این پست جا کنم... خلاصش این میشه که از بهترین خاطره هامو ساختم  D: و این حقیقت که به خاطر بچه های کلاسمون واقعا خوبن بی تاثیر نیست... میتونم بگم اگر تو هر مدرسه و کلاس دیگه ای به جز جایی که الان هستم می بودم شاید نصف بیشتر خاطره ها و تجربه ها و حتی شاید یه بخشی از شخصیتم رو به دست نمیاوردم و از اینکه امسالم تا به الان این طوری گذشت خوشحالم. پشیمونی هایی هم دارم البته ، کیه که نداشته باشه ولی خب مربوط به درس عنیه نه چیز دیگه ای.

واقعا خوشحالم که برای اولین بار بعد مدت ها تونستم همین چنتا خطم بنویسم و الان تو کونم عروسیه چون خیلی وقت بود نشسته بودم پشت لب تاپ تا اینجوری تایپ کنم و واقعا لذت تایپ کردن یادم رفته بود XD

بی صبرانه منتظرم تیر هم برسه و تموم شه تا بتونم یه نصف راحت بکشم...( همچنان منی که به خاطر تایم کمی که تا تیر مونده استرس دارم...اما به عنوم)

اصلا هنوز کسی هست که ستاره این وب براش بره؟ XD ایشالا که هست

 

+ به یاد قدیم خوشحال میشم اگر کسی بود و منم هنوز آنلاین بودم زیر پست بشینیم حرف بزنیم D:

یه چتمون نشه ؟

+ شاید امشب قالب وبم عوض کردم @-@

+راستی اون وسط مسطا اگر غلط تایپی ای ( یا حتی شاید املایی ای @_@ ) چیزی دیدین اهمیتی ندین با تشکر.

  • Tree tanbal 🦥🥥

بعد از ماه ها وقفه آقا @_@

همه خوابن

تری)))))))))))

Halooo

تری ایز این د بیلدینگ=))

Yesss

تولد امسالتو تبریک گفتم؟....اگه نگفتم با کلی تاخیر ، مبارک)

چطوری؟

حقیقتا نمیدونم ولی مرسییی
بد نیستیم میگذرانیم
تو چخبر چیکارا میکنی

خوب بگذرونی_

هیچی ، جدن هیچی 

بچه م:(((((( دلم خیلی تنگ شده برات.

منم همین طور
به معنای واقعی کلمه حس میکنم صدسال از اخرین باری ک درست حسابی دیدمتون میگذره

بعد کنکور میام خونه‌ی شما زندگی میکنم.

نیای حلالت نمیکنم اقا XD

تو با مامانت هماهنگ کن، من با خانواده طی کردم قراره برم پیش د‌وستامD:

اتاق خالی گذاشتم کنار فقط برا خودت هستی چه میگویی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan