چرا باید آیلین رو متوقف کنیم:

اگه مدت زیادیه که ما 3 تارو می‌شناسید(من، ترنم و پرسون) حتما در جریانید که اگه یکیمون وبشو ببنده میره تو وب یکی دیگه‌مون پست می‌ذاره، و من کی باشم که با این روند مخالفت کنم. ^^ xD حتی یه موضوع خاص اینجا هست با عنوان tree bitches دیگه خودتون تا تهش برید-

و باید بگم هیچ هدفی از گذاشتن این پست ندارم به جز گفتن این مسئله که ونزدی دیدم و یه ایده فیک به سرم زده که با یکی دیگه از ایده هام ترکیبش کردم و حتی کاپلاشم مشخص کردم ولی حدس بزنید چی؟ یه فیک ترسناک نصفه، یه فیک کامل تایپ نشده، یه فیک گنگ جنایی نصفه، یه فیک ملایم نصفه و بلوهیون بدبخت تو صف منتظرن و دفتر جدید هم ندارم که اینو توش بنویسم و همچنین یه ایده ناسایی دارم که اولویت صد درصد با انتشار اونه و ازتون میخوام بیاید بزنید پس کلم بگید بتمرگ سر جات یه سال دیگه کنکور داری.. TT xD

از همین تریبون به ترنم که وبشو وقف ما کرده که پستای سممونو وقتی وبمون بستس بذاریم توش هم تشکر میکنمxD

+هر فحشی بهم بدین برای بستن وبم آینه.

++تا پنجشنبه ام غیر حضوری ایم و مامانم الان گفت بریم شمال؟

من که پنجشنبه هم ارائه حضوری برا اسوه حسنه دارم و هم تولد یکی از دوستامه:مامان شوخی میکنی؟

  • آی‌لین --

سلام لینD:

سلااام میکااا:>>

خوبی؟

not bad
یکم استرس دارم برا پنجشنبه که عادیه-
تو چطوری؟

*راجب عکس*

هرکی اینارو از پشت ببین هفکر میکنه جن...:|xD

 

عکسش خیلیم قشنگههههTT

فحش انعکاس ناپذیر*

عجباااxDD

خب برات یه معجزه ی چرخ آور(به قول میتسو) آرزو میکنم==)

منم بد نیستمxD

ولی این خیلی خوبه که شما تو وب هم پست میزارین:″)))

اشک میریزم.
آره خیلی حال میدههه

تو این فیلما و اینا

یه دختر مو بلند مشکی

با یه لباس ساده سفید

ترسناک ترین موجود تو فیلم به حساب میاد:|

آره ولی عکسه قشنگهههه

خاله این انصاف نیست من میخواستم برم وبت بگردم دیدم بستیش خیلی بزی

ای بابا ای بابا.

آیلین عزیزم کسی که برای یه ملت بیان اسوه غیر حسنه است آیا درسته که اونجا ارائه بده و مردم رو به راه چپ بکشونه؟ XDTT (راه چپ:)))))

نفرمایین جنابxD
اسم جشنواره مونه البته-

ونزدی پیشنهاد میشه؟"-"

 

@آنی

حقققققق

روزی که اولین سخنمو باهات زدم بستیییㅠㅠ

گاد نتم چقدر بدههههههه

اگه تخیلی و جنایی و اکشن دوست داری ارهه ببینشش

اینجا پستای پرسون خیلی سم بودxD

مخصوصا اینی که راجع به گاو بودن ترنم بود

کلا شما سه تاTT>>>

پرسون وجودش از سم آغشته شدهxD

ای بابا و کوفت من اوقات فراغتمو با وبت پر میکنم=-=

ای بابا ای بابا

مراحل من برای فیک نوشتن فقط تو ذهنمه.. به مرحله نوشتن نمیرسه-

 

+لینی تو تونستی برای لپتاپ وی پی ان پیدا کنی؟:(

این بده-

+نه..دارم با همون zanmate به بدبختی کار میکنم

دلم برای پستات اینجا تنگ شده بوددددد

پرسون بعدی خودتی بگما

ونزدی جوری بینظیر بود کمتر از 24 ساعت تو این دوران تمومش کردک

واسه فیکاتم باید بگم منتظر تک تکشونم ولی سخت نگیر به خودت هروقت دیدی وقت اضافه داشتی بشین پاش

منم سر کلاسام دیدممممممممممم

@پرسون

ببین تقصیر من نیست میکا داره تجریکم میکنه شیپتونو راه بندازم.XDDDD

 

@آیلین

XDDD

 ولی جدا از شوخی موفق باشی امیدوارم به خوبی تموم بشه:دی

کدوم بدبختاییرو داری باهم شیپ میکنی XD

این کامنت برای جلب توجه هستی برای پاسخ به ادامه نظرات میباشد

#اسپم

تری واقعا داری میپرسی؟ توی بیان من و تو رو شیپ میکنن دیگهXD بابا لعنتیا ما دو تا دوست خل و چلیم شیپ چیههه

پشماااااامممممxDDDDDD

واعی عکس پست چه خوبه. عاه

خیلییییی

عهه

عااا

من فک کردم توو هستیو میخواد شیپ کنه میخواستم اون خاطره اسیده رو تعریف کنم باهاشXD

XD باید بگم دقیقا کدوم خاطره ی اسیدد؟

رسم استیکر کنم برات ؟XD

@میکا

عه پشمامXD خوشحالم مورد پسندت واقع شده..حالا من فک میکردم سر اون پارتی که توی رول نویسی برات نوشتم ازم متنفر باشی پس فور شور فک نمیکردم اصلا اسممو بدونیXD

اره رسم استیکر کن.

ماجراهای ✈🚽💥

این هیچوقت تکراری نمیشه:))))))))

واعی ترنم این چه کوفتی بود یاداوری کردیییXDDDDDD

بعد اونجا که هستی زد تو صورتم XD

یادم نیارررررررررxD

کالیستا به طور غیرمستقیم یادآوری کرددددXDDDD

XD حله بعدی خودم سم افرینی میکنم.

کالیستا اگه میدونستی داستان چیه هیچ وقت بهش اشاره نمیکردیXDDD

واعی احساس میکنم خیلی خیلی سمیم.

XD احساس که...خب واقعا هستیم.

احساس نکن مطمئن باش

خودم زودتر از تو به این نتیجه رسیدم تری عزیزم. گنگ.

تری واقعا نمیتونم هیچ پسوند خاصی به اسمت بدم...اصلا سم غلیظم رد کرده XDDD 

اسمتو نمیگماTT با توجه به سم بودن مون سم میشه..XD

هستی مرد.

رفتم زیست بخونم-

همیشه اسید میشه XDD

هستی کام بک تو لایف وی نید یو

هستی این طوریه که پست میذاره 

محو میشه 

جواب کامنتا رو نمیده 

بعدا پست جدید میذاره 

به کامنتای اول اون پست فرصت میده جواب بگیرن ازش 

من و ترنم که زیر نود درصد پستا از سم افرینی خودکشی میکنیم :

 

زیر پستای من روز اول کامنت دادین دادین
ندادین خدانگهدار شما

پرسون

نه بابا تنفر چیه،اتفاقا خیلی هم باحالیxDDD بیشتر پست بزار بزار ماهم بخندیمTT

چقد هستی خوب توصیف کردی جر اره XD

میگم بعدا خواستم کار پیدا کنم تو رزومم بنویسم سم آفرینی ? XD

میکا 

هپی شدمممTT باشه حتماااTT ذوق مرگی-

 

ترنم به نظرم قطعا باید بذاری تو رزومه ات.

پرسون

هپی بمونیTT آفریننن -بغل

میکا 

بغللللTT خب دیگه دوست شدیم^^

 

پرسون

چرا انقدر وایب خوبی میدی>>>

+لیننننن کجایییTT

+همینجاممممممم

بقیه : معاشرت کردن ، حال احوال کردن ، پرسیدن اسم طرف لااقل 

من: سلام. خب دیگه دوست شدیم XDD

 

سه شنبه ۲۲ آذر ۰۱ , ۱۸:۳۰ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

فحش انعکاس ناپذیر*

ای بابا من میخواستم اینو بگم:)))

عجب آدمایی هستینxD
سه شنبه ۲۲ آذر ۰۱ , ۱۸:۳۱ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

حقیقتا با ونزدی پاره شدم انقدر اسمشو شنیدم- 

حالا ارزش دیدن داشت؟

آرهههه خیلییاصنجصنسجس

کنکوری هستی؟

نه یازدهمم، سال دیگه کنکور دارم-
ولی خب عهد کرده بودم چیز جدید ننویسم مثلا.

اهان...موفق باشی هانی:)

منم از این پیمان شکنیا زیاد کردم...

برا کنکور....تو گروه با همه خداحافظی کردم که دیگه من نیستم...پست سرم گریه نکنین....فرداش باز اونجا بودم:)))

اخر سر گوشیمو دادم دست بابام

اصلا این قولا که آدم به خودش میده برای شکسته شدنن:)))
مرسی کههه:”))))

حـــــــــــق.....باید اینو طلا کوب کنیم بزنیمش دردیوار....

 

ای بابا ای بابا نفرمایید🕶️

.....اون کوفتی هنوز برای من کار نمیکنهههه

یکم ور برو باهاش حل میشه فک کنم-

ترنم

تو و پرسونو.^^ میدونم قبلا هم زخم خوردین بنده خداها^^

عجبxD

کالیستا 

^^ ما فقط دوستیم لعنتیاااا

 

 

اصلا همش تقصیر توئه هستیXD

وات ده فاک به من چههههxD

XD فقط دلم برای اذیت کردنت تنگ شده بود

برچسبارو‌چک کن راستی…:>

تمام مکافات شیپ ها تقصیر هستیه من مدانوووممممممم

XDD یجمطجظمسح کلا ماهیت شیپ اپلین بار کار کی بود

چک کردم^^ 

به نظرم باید یه وب مشترک داشته باشیم کلا...

وب مشترک عنه اینجا موزه مگه 

استفاده کنین ازششششش

من فک کردم توو هستیو میخواد شیپ کنه میخواستم اون خاطره اسیده رو تعریف کنم باهاشXD

چیزه نه یعنی آره میخواستم پرسون و آیلینو شیپ کنم خب دشاتی میگفتی؟^^

تری ولی همه به فضای خصوصی نیاز دارن واقعا فضای خصوصی نمیخوای؟ واسه اون گفتم وگرنه خونه ی تو قطعا خونه ی ما دو تا هم هست

فک میکردم سم تر از شیپ من و تری نیست که با شیپ من و هستی اشنا شدم.

چطوریه من تو همه شیپا هستم؟ لامصبا من از همتون انتی رمانتیک ترم اخه اصلااا

بیا تری...گردن بگیر..XD

میخوای بری خونه ی ترنم چیکار؟

آهان یادم نبود من باید تو رو با آیلین شیپ کنم هعی حیف شد سوژه ی خوبی بودXDD

نمیدونی؟ ما همه جاسازامون خونه ترنم ایناس..

آنتی رمانتیکی که پس از سالها عشق در نگاه اول نه ببخشید عشق پس از سال ها دوستی را تجربه کرد.

کالیستا روش های زیرسیبیلی استفاده میکنیا XDDD

روزی روزگاری یه مدت من تازه با داستان شیپ آشنا شده بودم (وقتی تازه داری کیپاپر میشی) بعد برای اینکه اینارو اذیت کنم کرم بریزم شیپشون میکردم XDD

انقدددررر کیف میداد

ولی بعد که سر خودمم اومد دیدم که عهه بد شد کهXD

آهان الان که گفتی یه چیزی از کامنتاتون یادم اومد زیر تخت و ایناxD اشتباه فکر میکنین من کامنتاتونو نخوندم تا حالا

تری ولی همه به فضای خصوصی نیاز دارن واقعا فضای خصوصی نمیخوای؟ واسه اون گفتم وگرنه خونه ی تو قطعا خونه ی ما دو تا هم هست

 

دابش اینجا بیانه هیچ فرقی نمیکنه راحت باشین جدی

وای جدی همه بعد از کیپاپ با قضیه شیپ آشنا نشدن؟xDDDD

آخ آخ چوب کارما صدا نداره😔😔

کالیستا استاکره.

من استاکرم-

تا اطلاع ثانوی

کامنتای اسید ماها همیشه باید لو بده جاسازارووXD

کالیستا میتونم بهت برسونم اگر چیزی نیاز داشتی بیا به خودم بگو XD

اگه الان یگانه اینجا بود در جواب استاکر میگفت فن رو ترجیح میدم.

XD چرا یادم نمیاد که شیپ مون کرده باشی....ماهیم ماهی..

ترنم خوبه خوبه^^ حتما خبر میدم داش (الان فهمیدم هیچوقت نباید صداتو بشنوم ممکنه تو هم مثل پرسون باشی)

منم به یگانه میگفتم بیلااااخخخخ

یاد آبسشن اکسو افتادم برای ساسسنگ فنا خوندن 

تو همون روله منظورمه دیگ بابا

XD ودف بدبخت یگانه..

چرا به نظرت میخوره صدام چجوری باشه مگه XD

XD من واقعا صدام کیوت نیست جدی میگم.

واعی صدای تری خیلی به خودش میخوره "-" میدونستی کالیستا؟ تری پیشی انسان نماس

واعی دلم برای یه همچین چیزی تنگ شده بود واقعا..البته یه همچین چیزی که بهش احساس تعلق داشته باشم

پرسون

هه هه کاری نکن پلم بخواد صداشو بشنوم

ترنم

لعنتی صدای پرسون خیلی کیوتههه هیچوقت نمیتونستم تصور کنم میترسم صدای تو هم کیوت باشه. البته دیگه اینطوری که پرسون گفت نمیتونم صدات رو غیر کیوت تصور کنمآ لعنتیا چرا صداهاتون کیوتهxD

XD نه غلط کردی صدای من کیوت نیستتت

تری صدای کالیستا خیلی نازه..خیلی خیلی خیلیTT هرچی غیر از این بگه دروغه.

بدبخت هستی..بچه الان اینا رو ببینه پنیک میکنهه

دروغ میگههه صدای من صد برابر کلفت تر از صدای پرسونهXD

XD بیا بعد میگه صدای من کیوته..صدای کلفت کیوتم داریم مگه؟

تری وایب وبت بهترینه هوراا

XD این وسط یه سوال بی ربط بپرسم. چرا کال نمیگیرید بی خردا؟

کال مورد علاقمههه^^^^

خب عزیزم صدا نازک هم یه درجه ی خیلیییی کم از صدای کلفته🕶️

منطقی نیست ولی میپذیرم.

صدای من کاملا نرماله کامللاللل نرمال اصلا هم کلفت نیست 

شایدم نازکه

نمیدونممممم

خودمم دیگه نمیتونم تشخیص بدم

فاک لایف

منم کال میخوام بی وجودا کال بگیریم مرگ تری

۱۰۰ مال منه

منم وایب وبو خیلی دوس 

از طرفی داره کریسمس میشه دوباره شاید قالب بکو اوردم رو کار نمیدونم شایدم گذاشتم همین بمونه

XD چرا قسم میدی شاسکول تو بمیری چه غلطی کنیم. هستی پاشو بیا کال فردا استرستو مشوریم برات. میدونی که؟ ما خیلی دیوونه ایم!

تری صدات که نازک نیست..فک نکنم اصلا هیچ کدوممون صدامون نازک به حساب بیاد .البته تصورم از نازک این خیلی جیغ جیغی گوگولیاس میدونی..XDDD

اگه چیزی دیدید مشکل از چشماتون بوده قطعا‌

نه دیگه من جیغ جیغی نیستم خدایی

همون نرمال مناسبه 

بینابین 

همه نرمال هستیم

XD همه هاتیم.هات!

حس محفلو داشت این یکی

دوستش داشتم DDD:

ولی جای خیلیا خالی بود

دلم برا بچه ها تنگ شده 

ما قطعا هات هستیم

دقیقااا.حس خونه میداد. منم دلم برای بچه ها یه ذره شده واقعا. اینجا مثل قبل نیست ولی خب این هنوز ماییم:)

هاتای عالم‌

با کدوم بخشش ور برم-

برای وی پی ان وینداسکرایبو تاحالا امتحان کردی
البته این یکی دو روز یکم قاطی داشته ولی من تو کل این مدت با اون اوکی بودم همه چیو 

اون اکانت میخواد وگرنه ازش استفاده میکردم..

اکانت نمیتونی درست کنی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan