the weekend

سلام جوان ایرانییی.

یه چیز جالب...شاید باورتون نشه ولی من توی فاصله کمتر از یک ماه دارم پست میزارمXD.

بیاین از اتفاقات و بدبختی های این آخر هفتم براتون تعریف کنم چون جدی یه وضعیتی بود که تعریف نمیکردم نمیشد.

اول اینکه خب من فردا که میشه یک شنبه آزمون میان ترم فارسی دارم. کلا میان ترمام از فردا شروع میشه. منی که اینجا مشاهده میکنین چهارشنبه به محض اینکه رسیده بودم خونه افتاده بودم پشت یوتیوب و کتاب و این چیز میزا و چهارشنبم به طور کل رفت...نابود شد.

از اون طرف پنج شنبه اومدم با خودم گفتم که اوکی دیگه پاشو بخون تا بدبخت نشدی ولی بازم هیچ کاری نکردم و کل پنج شنبه هم به بازی آنلاین گذشت به همین زیبایی D: (اراده درسی رو کیف میکنین)

میرسیم به جمعه. قبل تعریف کردن این بخش باید یه نکته ای اضافه کنم....من تا ساعت 11 دیشب فکر میکردم آزمون فارسی در واقع امروزه. و کل جمعه دور و بر 6 ساعت اینا داشتم خودمو میکشتم تا درسارو کامل بخونم و واقعا جونم در اومد (فارسیو جمع نکنین تا مثل من به یغما نرین)

حالا فکر کنین من ساعت 11 شب رفتم از دوستم پرسیدم که آقا شعرخوانی باید حفظ بکنیم میاد تو آزمون یا نه. بعد اونم برگشت گفت که نمیدونم و اینا ولی فردا بیا مدرسه میپرسیم دیگه آزمون یک شنبس.

من بعد خوندن همین یه جمله میخواستم تا خود صبح سرمو بکوبم به درو دیوار . رفتم کارسنج و دیدم که حتی اونجام زده بود یک شنبه و منه گاگول فکر میکردم از شنبس و جمعه اون همه خودمو کشتم که تهش نه تنها بهم بگن که آقا یک شنبس ، بلکه آزمون کلاسی شیمی داریم. اگر درس دیگه ای بود خودمو از یه جا پرت میکردم پایین چون تنها درسی که بدون خوندن فولم در حال حاضر شیمیه. بقیه درسا یه یه ساعت دوره رو میخواد حداقل.

خلاصه که با کلی فش و خاک تو گور خودم ریختن سر اینکه من کل جمعه میتونستم ریلکس طورانه سه درس جمعه بخونم سه درس شنبه نشستم با استرس و بدبختی تا نیمه شب جون دادم D:

به امروز میرسیم. از اونجایی که دیروز 12 خوابیدم سر کلاس داشتم میمردم ( به معنای واقعی کلمه) چون من از وقتی مدرسه ها باز شده بود تا 10 و نیم به زور بیدار میتونستم بمونم اون وقت فکر کنین شب قبلش با بدبختی تا 12 نشسته باشم پای درس ( اگر فیلم و سریال بود اونقدر خستگیش رو تنم نمیموند ). خونه که رسیدم گفتم گور پدر هرچی فارسیه نشستم پای بازی. جونم جمعه در اومده بود جدی دیگه حاضر نبودم کل امروزم بخونم. الانم میخواستم برم دوره آخرمو بکنم که گفتم بزار بیام این داستانا رو اینجارم تعریف کنم بمونه به یادگار و به عنوان یه ریمایندر برای خود گاگولم که از این به بعد تاریخ آزمونارو نگاه کنم D:

از اونجایی که دیروقته (حدقال برای من یکی) فکر میکنم که بقیتون فردا این پستو ببینین. فردا بعد از مدرسه تا جایی که بتونیم در خدمت شوما هستیم و بعدشم باید برم دینی سگخر بزنم. ولی اگر همین امشب پستو میخونین و نظرو اینا میدین بدونین فعلا آنلاین هستم دوره درسا یه یک ساعت اینا طول میکشه برای همین میتونم زود جواب بدم 

  • Tree tanbal 🦥🥥

جایزه برای کسی که بفهمه عکس پست کیه 

دوکیوم موزی اگر این کامنتو داری میخونی بدون که من از اون موقع در تلاشم وی پی ان روشن کنم برم پینترست عکسای جمینو دان کنم برات بفرستم ولی لعنتی وصل نمیشهه

به محض اینکه وصل بشه با کوهی عکس در خصوصیت مواجه خواهی شد

shinunoga e-wa

shinunoga e-wa

وقتی یه مشت گاگول میوفتن به جون هم: منم فردا اوکی دادم بریم تولد یکی از بچه ها بعد برنامه ام رو نگاه میکنم میبینم هم امتحان ادبیات دارم برای دوشنبه هم دینی هم زیست باید بخونم............

وقتی یه مشت اسکل افتادیم به جون هم 

مهم نیست عکس پست کیه مهم اینه که زیباست.

قطعا هست 
بیا راهنماییت کنم دونستن اینکه بایسته میتونه زیبا ترش کنه 

ولی با دیدن عنوان متصور شدم که قراره یکی از اهنگای د ویکند رو مشاهده کنم حقیقتاXD

نه ویکند گوهمو به نمایش گذاشتم XD

جمین یعنی؟ 

نا 

زندگی سراسر درد های پنهانه ترنم..

جمله بزرگانه 

:| ولی زیر بار فشار مدرسه دارم کنسرو میشم..

صیمممم

تازه بچه های مدرسه مون معتقدن که خیلی خرخونم.

بزار همین طوری معتقد بمونن انقد کیف میده XD

منی که چون کاری ندارم انجام بدم درس میخونم :

بیا من همراهیت میکنم 

:| اخه زن نامومن من میلیارد ها میلیارد تا بایس دارم...

ی داره اولش زنه مسلمون 

ما زیر بار امتحانات داریم پرس میشیم و هنوزم تو مدرسه درس نمیخونیم جاست خوشگذرونی و اسکل بازیD:

خوش به حالتون 
جدی نهایت استفاده رو از این سالا ببرین که دبیرستان هیچ کدوم از اینا موجود نمیباشد 
حداقل برا من یکی 
البته این طوریم نیست که تو مدرسه هیچ غلطی نمیکنیمو همه کلشون تو کتابه ولی باز به اندازه راهنمایی خوش نمیگذره بم 

XD ولی اینکه زود پست گذاشتی یه دلیلی داره که فقط خودمون سه تا میدونیم..

ذهنم به جاهای زیادی رفت به اتفاق امروز ربط داره آیا ؟ XD

عه تری توام خرخونی میکنی؟ TT تو دوست خوب منی..

بلی بلی 
به مولا که همچنین 

جوری که چادر زدم اینجا:

خوب میکنی 

یگانه رو میگی؟ XDDDDDD

واداافااککک پرسون یگانه چرا باید حتی یه درصد شبیه این عکس باشههه XDDDD

:| چطوری نفهمیدم یونجونه؟

چون گاوی 

اینکه قبل از یه ماه شدن پست گذاشتی یه نشونه از طرف کائناته که قراره یه مدت پست نذاری :|

بیا امیدوار باشیم نشانه درستی نباشه چون کیف میده این طوری 

اره به امروز ربط داره XD....

عه
خب پس 
جر هستی به عنوان نیروی کمکی اون پشت داشت مهمات آماده میکرد؟XD

منم امتحان زبان دارم و با اینکه دبیره دبیر زبان هفتمم هم بوده هیج ایده ای ندارم امتحان چجوریه کلی از دیفینیشن هاروعم بلد نیستم^^

ما دوعدد بدبخت هستیم 

ولی واقعا دبیرستان یه طوریه که تو جوش خرخون میشی واقعا..اما یه جورایی درس خوندن رو دوست دارم خوش میگذرهههه

بستگی به درسش داره 
فارسی پدرطوطی که خوندنش اصلا بهم حس خوش گذروندن القا نمیکنه. اتفاق جمعه هم همچین بی تاثیر نیست XD

به به سانبین گرامی..موفق باشی زبانو..

آخ راستی منم یادم رفت بگم 
سانبین فایتینگ

پرسون اونییی

مرسیییی

بیچز جمعه تولد پرسونههه

درستهه

XDDD بابا داشتم سم میگفتم.. گفتی اولش ی داره خواستم نمک بریزم..XDD چون یگانه دوست خوب توئه واسه اون میگمXD

اره اره یگانه دوست خوب منه 
سارینام لابد دوست خوب توعه
مور مورم شد بحث کثیفیه 

هه اره داداشا...جمعه تولد منه..هه

گانگ

تزنم برچسب زردا رو میخونی اصلا؟ XD لعنتی همه تو پنلت بودیممممXD

عه ودف نن نخوندمم
واسا برم بخونم جر

وای میدونی پرسون حس میکنم جریان کراش تخم سگمو برات گفته بودم که به دو ماه نکشیده آن کراشش کردم احتمالا (نیو نیوز) تولد اونم ۲۰ ابانهXDDD

اووو داستان جالب شد 

:| سانبین کراشت منم ؟ XDDDDDDDDD 

( کیدینگه به خدا..XD)

نه ولی دقیقا یه سال ازت کوچیکترهXD

باه باه 
البته از اونجایی که آنکراش شده هئیب هئیب

شاید کراشم نیمه گم شدتهههههه

XD مبارکش باشه..زاییده شدنش تو روز تولد من به این معنیه که ادم خوبی برای کراش زدن نیست.

شکسته نفسی میفرمایند 

تری حالا که گفتی چه خبر از سارینا؟ XD

با کراشاش تو مدرسه درگیره آیم فرییییXDD

متاسافنه با اون بخش آخر به شدت موافقمممم که آدم خوبی برای کراش زدن نیست:| اما پراببلی با دلیلش موافق نمیباشم

چرا چکار کرده فرد ملعون 

راستی ترنم تنها کسی بود که قضیه کراش تخم شم منو نمیدونست

ترنم بدون😭🌱😂

فایند اوت شدم 

پرسون من هیچ برچسب زردی نمیبینم اسکل 

ㅋㅋ سانبین من انقدر کاملم که نیمه ی گمشده ندارم.

XD ببین از لحاظ انتی ای گفتم...

تخم شم چیه 

تخم سگ

فحش مورد علاقمه✨

فش حقیه 

ترنم اسکل عمته اون همه برچسب زرد رو نمیبینی؟

به مولا نیست هیچییی

هیچی کار خاصی نکرده XD

اخلاقی از چه لحاظ ریده پس
شایدم یارو رل داشته تو تارگتت اشتباهی انتخاب شده 

ولی بدیش اینه مارو آدم حساب نمیکننTTتو اکسیر لاقل یه ابهتی احترامی از طرف سال پایینیا داشتیم TTاینجا نه تنها آدم حسابمون نمیکنن بلکه هیچ احد و بوقیم رو ما کراش نمیزنهTTیه مشت هفتمی اسکل افتادیم بین کلی هشتم نهمی کراش-

بلی بلی داستان روزانه هاتو میخونم خبر دارم XD
ولی از چیزایی که تا الان خوندم میخورده که خوش گذشته باشه بیشتر مواقع بهتون 

نه تو فرست لاو سارینایی تو ویژه ای..من از شیپ کردن تون دست برنمیدارمممم

فرست لاو بو ام تویی پس منم دست بر نمیدارم 
پربو فور اور
سم سم سم 

یونجونا 

به عنوان جایزه یه عکس زیبا میدم که همراه این یونجون دان کرده بودم قبلا 
به درستی ازش سود ببر برادر 
برای عکس پست بین عکس یونجون و این عکسه مونده بودم 

آنی

دلت بسوزه..من تو راهنمایی خیلی ادم گنگی بودم..همه روم کراش بودن تری میدونه XD

وای این موردو خیلی زیاد میدونممم XDD
هرسریم پاره میشم 

تری 

ای دونت فاکینگ کرXD اصلا میدونی چیه بورینا ایز ریل.

بورینا حقققققققققققققققق
حقه سمممممم

پرسون

حسودی نمیکنمTT,

ولی من وقتی هشتمی بشم اگه هفتمی ای روم کراش بزنه باهاش ازدواج میکنم -

دابش اون هشتمی ای که نهمی شده چی بیچاره 

XD بیخیال آنیییییی

آها می‌خونی زل میزنی میری"-"؟

اره خیلی خوبه،اصا سمپاد نیست اینجا دیوونه خونسD:

اخه انقد همه نظر میدن حس میکنم گم میشم اون وسط 
ولی همیشه وقتی میخونم وایب خوبی برای یه ساعت آیندش میگیرم 

XD من خودمم به اسکلایی که توی راهنمایی باهاشون مواجه بودم فکر میکنم پاره میشم..فقط نامه هه..اون پارت مورد علاقمه

پارت مورد علاقه هممونه به مولا 

چ خوشگله پسره کثومثوسنوسمشکشپکسون

هیونجین درهرحالتی میدرخشه

امیدوارم نه بو و نه سارینا هرگز وبلاگتو پیدا نکنن چون هم بوو میدونه بهش میگم بوو و هم سارینا میدونه که اسمش ساریناس.XDDDD

خاک بر سرمم
پرسوننن
سارینا خیلی وقت پیش آدرس یکی از پستای اینجارو داشتتت
پرسوننن
بگایییییی

وای نامهxDنامه های ریحانه رو به پرواز نشون دادمممبممی

میدونید چیه؟ ریحانه رو پرواز کراشه و سر زنگ ریاضی دبیر ریاضیمون به ریحانه گفت پروازD::::::

حس و حال ریحانه توی اون لحظه باید بهشتی بوده باشه 

ㅋㅋشیپ پرواز و ریحانه خیلی خره

پرحانه ؟

حقیقت تلخی بود.

میشه پروانههههه

ㅋㅋواعی تری این بچه های مدرسه مون یه سمایی ان...یکیشون از ایناس که بی ال میبینه بعد پس زمنیه اش هم از هموناس صحنات کیس سریالای بی الㅋㅋ..بعد گوشی دستش بود ناظم مون اومد تحویل بگیره ازش..این طوری بود که خانم خانم یه دیقه وایسین...ㅋㅋ

وای وای بدبخت
رسید ببنده بی الاشو ؟

ترنم گور به گور شدیممممم

پرسون من خیلی خرم که تا الان این موضو یادم نبود
توام خیلی گاوی که تا الان بهش اشاره نکردییییی

ولی خیلیم گور به گور نشدیم..کی بدش میاد کراششو با خودش شیپ کنن؟ 

سارینا اگه اینو میبینی خواستم بگم ترینا ایز ریل.

زندگی نامرده من دارم از همه ور خنجر میخورم 

اره بابا گوشیو خاموش کرد وگرنه اگه میدید که از ایران تبعیدش میکرد اقیانوس اطلس.....کیس معمولی که نبود........ㅋㅋ

 

خدا بخیر کرد پس بهش
واییی بیا بگم یاد چی افتادم 
پنج شنبه صبح برا پژوهش رفته بودم مدرسه راکت آبی بسازیم بعد گروهای سه نفره شده بودیم دختره اسم گروهشون یائویی گذاشت
من داشتم میمردم جلو پاره شدنمو بگیرم 

فک کنم زیر تمام پستات من و تو یه بار سر سارینا بحث کردیمㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

سارینا اگر داری این نظرو میخونی پرسونو که میشناسی 
پرسونم تورو میشناسه 
از آشنا کردنتون باهم بسیار خرسند شدم من هیچ نقشی تو این زندگی ندارم بای

لعنتیییییی یائویی اخهسمحسنسجطنظگظپکطوطو

بعد ببین 
معلمه نمیدونست چجوری بنویسه 
بعد داشت براش تیکه تیکه میگفت 
حالا من هی اون پشت این طوری بودم که پاره نشو پاره نشو پاره نشو 

صبر کن بینم سارینا منو از کجا میشناسه؟ㅋㅋ

دیگه همون طور که شماها اونو میشناسین اونم شماهارو میشناسه دیگه

سارینا ترنم داره دروغ میگه هرشب از تب عشقت میسوزه...

سیکیوریری 
بو کجایی که حضور خالیت حس میشه 

خوبه معلمه یه سرچ تو گوگل بزنه..:))))))))))))

بدبختی و فلاکت 
نهایتش نسب به زندگی ناامید بشه 

ولی من هنوز برچسب زردا برام نمیاددد

ترنم بدبخت توهم رو کسی کراشی😭؟

مان؟ اگر منظورت تو مدرسس که هیچ گونه کراشی مشاهده نشده تا الان 

وای چرا انقد بچه های مدرسه ی ما کراشنTTهعی میخوام با یکی به کراشم خیانت کنم میبینم کراش خودمو بیشتر دوست دارم TT

من باهوش تر از اونم که ادرس وبلاگمو به بو بدم..

آنی اینایی که داریم راجبشون حرف میزنیم ادمایی ان که رو ما کراشن..ما رو اونا کراش نیستیم..ㅋㅋ

نکته زیبایی بود توجه توجه دوستان اشتباه نگیرین 

برچسب زردا کلا برداشته شده بوددد

رفتم از تو تنظیمات دوباره اوردم تازه الان دارم میبینم 

ترنم چه غلطی میکنی در پنلت..

خودمم نظری ندارم 

راستیییی امتحان فردا رو موفق باشیییی فایتینگگگگ

مرسیی

شت هیونجین بود ؟ اول فک کردم هیونجینه بعد گفتم ن نیس

 

امتحانت خوب بود ؟

اره هیونجینه

اره اوکی بود خداروشکر 

سر کلاس 

بی اخساس ترین معلمم خوابم برد اونم نشستههههه

همش تقصیر داروهامههههه

پشکام چجوری نشسته سر کلاس تونستی بخوابیی

سابقه نداشتمممم

چشام هعی داشت میرفت...یهو کلا رفت....

منم کل امروز سر کلاس داشتم از شدت خواب میرفتم اون وسط ولی خودمو نگه داشتم به زور 

خداوکیلی در برابرر دیفن هیدرامین نمیسه مقاومت کرد

اره قبول دارم 

رومودیم که هیچی نمیفهمم

سو فردا امتحان چی داری؟

بنده دینی...و اره هیچی نمیفهممم حتی سخنای با ارزشی که میزنم....

زبان یه دوره کوچیک میخواد امروز راحت بودم 
ولی از هفته دیگه نوبت اختصاصیاس باید خر بزنم جبران نمره عمومیا کنه 
دینی ماها دیروز داشتیم پدرم در اومد انقد حجمش زیاد بود 

زبان ما خیلی راحته

هم کتاب هم فعالیتای کلاسی

ونده بیستم با اسنکه سطحمو عوض کردم"-"

حالا زبانم خیلی خوب نیا...ولی خوب میدونیک ه زبان پایه هفتم چیههههه

میان ترم فارسیمو ۱۴ از ۲۰ شدم...::) تازه نمره میانگین کلاسمون بود-

اخر خوب دادی؟

معلم اجتماعیمون اسکلمون کرده

هرج لسه ازمون میگیره بعد هفته پیش یچی گرفت انگار امتحانای نهایی اموزش پرورشه بعد امروز یه امتحانی گرفت ۴ تا سوااال دلشت اونم نزدیک به اطلاع عمومی بود و تستی!

بعد منم ۵ صبح پاشدم بررا این درس بخونم...

اره هفتم زبانش راحت بود تا جایی که یادمه 
وای فارسی برای منم عذابه
اره بعد نبود ولی کاملم نمیشنم برا همین باید اختصاصیارو کامل شم جبران کنه برام 
وای اجتماعی اصا اسمش نیاد بهتره انقدررر من سر پایان ترما سرویس میشدم پرسونو هستی میدونن از شدت زیاد بودنش چنتا درس حتی حذف میشد ولی هنوزم اندازه کله من مطلب داشت فقط خوشحالم که دیگه درسشو نداریم وگرنه من مونده بودم چیکارش کنم 
چهارشنبه ۱۸ آبان ۰۱ , ۱۶:۰۱ 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌

دقیقا!

حروف انگلیسی و یسری کلمات پبتدیه...

کتاب کارشم که همش باید اسم شهدا رو بی انگلیسی بنویسی"-"

سلاام

 اون آهنگ نچرال که گذاشته بودی تو وبت دانلود کردم خیلی خوشگلللل بود:>

میشه دوباره آهنگ بزاری؟ یا معرفی کنی بهم چون عاشق سلیقت شدم و واقعا اینجور آهنگا رو دوست دارم..

خوشحال شدممممممم:>>
البته که اره 
میتونم برای شروع airplane thoughts با onoffonoff پیشنهاد بدم D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan