Tari Talk #3

  • Tree tanbal 🦥🥥

من که میدانم هیچکس نیست 

ولی میزارم 

شده خودم با خودم به شرگویی میپردازم 

شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۲۵ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

سلام؟

حقیقتا فک نمیکردم کسی باشه جدی پشمام XD
سلامم
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۲۶ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

وای سرعتم=)

پر قدرت
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۲۷ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

منم تایم خوابم بهم ریخته اومدم سر بزنم

چطوری تو؟

منم درس دارم ولی مبحثشو دوس ندارم اومدم اینجا
خوب تو چطوری

You are never alone here 👀

هلوووو
یاد اون اهنگه افتادم میگفت ساموان ایز واچینگ می
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۲۷ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

حقیقتا من توی تایپ سرعتم بالاست

چرا ذکر نمیشه😭

منم همچنین 
با لب تاپ هروقت با بقیه حرف میزنم انقد میچسبه بهم 
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۲۹ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

من سرعتم با گوشی پایین اومده،متاسفانه

شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۳۰ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

منم زیست میخونم

منم خوبم،بمونی

مبحثی که داری میخونی چیه 
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۳۳ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

حواس ویژه

زود شروع کردم 

عه چه جالب منم همونجام 
بخش گوششو واقعا نمیکشم فرار کردم به بیان رو اوردم D:

سلام:) چه وبلاگ قشنگی

هایی
مرسی چشات قشنگ میبینهD:
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۳۵ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

من فکر کردم دوازدهم رو شروع کردی

جالبه،من دوسش دارم

اونو که اره 
پایه هم داریم باهاش ولی دیگه 
نه من دارم در میرم هی از زیر گوش

کاکاسنگی آن تاپ فوراور

شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۳۷ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

من حاضرم

زیست و زبانو ریاضی بخونم ولی دیگه هیچی نخونم

فیزیکم بد نیست

ببین فیزیک یازدهم زندگی منو عوض کرد اصاXD
به قول پرسون ریاضی بودم برق میزدم برای دانشگاه

کاکاسنگی عشقه😂

ببین الان فک کنم یه سال نیم اینا میشه مردم استیکرشو میفرستن هنوزم که هنوزه توی سه تای اول گوشیم میاد بالا 
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۴۰ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

حالا فیزیک دهم قشنگ تر نبود؟

منم یه پنج درصد مخم زده شد برم تغییر رشته بدم که ندادم دهم

اونم بد نبود ، چون آنلاین بودیم اون تایم من خب سر بیشتریاش نبودم سر همین بدبختی کشیدم براش ولی باز بد نیست 
ولی یازدهم من عاشق فیزیک شدم 

بدجوری محبوبه لامصببب😂

چیزم خوبه بیا پیشنهاد بدم 
استیکر دلقک
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۴۱ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

سلامD:

سلاممم
چطوریی
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۴۲ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

شما دارین راجع به استیکر و ایموجی این صحبت میکنن ولی نمیدونم چرا من یبار نشده بفرستمxD

ببین این طوریه که یکی دوبار ازش استفاده کنی دیگه نمیتونی ولش کنی
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۴۳ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

من فقط میخوام برگردم نهم

اشک-

نهم من سر کرونا بیرون نمیرفتم وضعیت جالبی نبود
ولی یازدهم به من خیلی خوش گذشت 

استیکر دلقک و اون جمجمه رو هم دوستم هی میفرسته😂😂

این دوتام خیلی حقن پیشنهاد میکنم منم
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۴۳ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

نمیدونم چرا شرایط استفاده‌اش پیش نیومدهxD

اینجاس که جواد خیابانی میگه شرایط بساز
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۴۵ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

ممنون تو خوبی؟:")

منم خوبم
چخبر چیکارا میکردی

ریپلای به vi: داش یه بار بفرستی دیگه تموم شد 😂😂 امتحان کن

شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۴۶ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

داداش خب حس غریبی باهاش دارمxD

شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۴۶ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

کاش یازدهمه منم اینجور باشه

تا جایی که میتونی خوش بگذرون بین درس خوندنت 

عاها..😂 نمیدونم تاحالا نشده رو هیچ ایموجی حس غربی داشته باشم....

شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۴۹ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

بیشتر خودم به خودم سخت میگیرم

ولی سعی میکنم امسال کمتر روی نمره و معدل حساس باشم

شماها امسال کامل نهایی نیستین؟
من خودم سر نمره و معدل خیلی کمال گرا بودم ولی بعدش پارسال به این نتیجه رسیدم یه بار نشد دو بار نشد دفعه های بعدی برای جبرانش هست 
مهم اینکه یاد بگیری ( فقط برای اختصاصیا... تا و وقتی عربی وجود داره برای عمومی این حرفو هیچوقت نمیزنم)
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۴۹ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

بیا راجب یه چیز دیگه حرف بزنیم جو بدیه دوست ندارمxD"-"

البته حرفیم نیست ولی خب...TT

همیشه حرفی برای گفتن هست 
مثلا
دیروز فقط به خاطر اینکه دیگه کیف نزارم زیر سرم تو مدرسه رفتم از این بالش عروسکیا گرفتمXD
فردا زنگای تفریح میخوام خواب هفت پادشاه ببینم 

من همکلاسی هام همشون تقریبا یه بالش و یه پتو برا زیرشون دارن😂 

منم باید خیلی زودتر از این کارا میکردم واقعا ناامیدم
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۵۳ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

آره امسال نهایین

من جدی خیلی وسواس دارم و این واقعا بده،آرامش رو میگیره

یادگیری مهمه ولی از نظر مدرسه‌ نمره 

پیشرفتم خوب چشم مدرسه رو میگیره 
درسی که خوبی توشو خوب بمون نمیگم اره نخون اینا ولی مثلا برای فیزیکی که گفتی دوس نداری این راه خوبیه 
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۵۴ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

وای خیلی ایده خوبیه منم میخوامxDDTT

ما پارسال یکی یه بالشتی داشت برای زیر نشیمنگاهش، اینو همه نوبتی استفاده میکردن و آخراش دیگه زیر سرشونم میذاشتن میخوابیدنxD

مام راهنمایی یکی از اینا داشتیم ولی اون به اشتراک نمیزاش دهن سرویس
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۵۵ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

منم بگم که پارسال زنگایی که کلاس نداشتیم یا مهم نبود 

میرفتم کلاس دوازدهما بالشت و داشتم پتوهم داشتم،بارونم میزدم

و می‌گرفتم میخوابیدم.

خیلی خوب بود

خواب از نعمت های خوب زندگی :
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۵۷ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

بدیش اینجاست با دوزادهما جدید زیاد آشنا نیستم

بازم میرم توی کلاسشون میخوابم،قبول میکننxD

من تمام این 12 سال هیچوقت سال بالاییامو نمیشناختم به جز دو سه نفر
مثلا امسالم از دوازدهمیای پارسال فقط یکی دو نفر میشناسم

وای امسال یازدهمی هام نهایی شدن؟.....خوبه حالا زمان ما نهایی نشد

دانشگاهی هستی الان؟
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۵۸ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

معدل چهارسالم کامل شد

ولی الان استرس پایش و ترم اولو دارم

استرس بعدا گردن میگیره یه فکری به حالش بکن 
من خودم دهم این طوری بودم که صدام میکردن برای پرسش تپش قلب الکی ای میگرفتم 
بعد دیگه اوکیش کردم یواش یواش

سلام

به به 
سلام چطوری
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۱:۵۸ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

میگن هنوز تاییدش نکردن کامل

نهایی یازدهمو

امیدوارم نکنن کارتون راحت باشه

نه😂😂 فک کنم بدجور گفتم زمان ما انگار برا ده سال پیشه
دوازدهمی عم:)

عه
اره یه جوری گفتی حس کردم بزرگ تریXD
همسنیم پس 
رشتت چیه ؟

😂😂آره خودمم همین حسو گرفتم
انسانی..

نایس نایس
منم تجربیم 

خوب هستم شما چطوری

منم خوبم 
چخبر چیکارا میکردی
دیدم وب ادیتتو گذاشته بودی رو دیلیت که کاش بزاری بمونه خاطره میشه 
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۲:۰۲ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

بعد من با سال بالاییام میریم بیرون

کتابم میخونیم،زنگای استراحت که میبینمشون همش

روابط پرقدرت
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۲:۰۳ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

دیگه نباید امیدوارم باشیم

چون هیچی معلوم نیست

جدا همینه
اینجا ایران است صدای آمریکا 

عه.. بسی بسیار عالی:)

فک کنم
 

شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۲:۰۳ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

وای من پروپرانول مصرف می‌کردم

قلبمم مشکل داشت اصلا وضعیتی،شرایط بدترم پیش میومد

کنترلش کردم

اوه اوه پس تو از من بدترم بودی 
خوبه کنترلش کردی پس

درس میخوندم

 اخه با وب ادیتم دیگه کاری ندارم و بمونه خاطراتش فقط  باعث ناراحتیمه

فقط منم دارم از زیرش در میرم ؟ زندگی نامرده جدی
اینم هست منطقیه 
ولی باز ادیت اینا میزنی تفریحی اینا یا اینکه دیگه نه کلا؟

حرفم نصفه موند😂😂 فک کنم تجربی یکم دنگ و فنگش بیشتر باشه... ولی باز بهتره برا اونی که دوس داره این رشته رو:)

هر رشته ای بدبختی های خودشو داره بالاخره 
من خودم نمیتونم تصور کنم اگر انسانی میرفتم چجوری زنده بیرون میومدم ولی خب به قول خودت از سرعلاقه به درساس دیگه 
سر انتخاب رشته خیلی درگیر بودم ولی دیدم منطق زیستو همیشه دوس داشتم
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۲:۰۵ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

با سال پایینی ها که میشینم مافیا بازی میکنمxD

ماها حیاطمون جداس کلا خیلی ارتباطی نداریم باهاشون ولی فک کنم باحال باشه

 نمیدونم ولی من که کنکوریم باید بخونم 

 نه نمیزنم راستش 

عه توام کنکوری پس 
رشتت چیه ؟

الان که دارم نگا میکنم جدی حجم زیادی از بیان کنکوریم امسال

متاسفانه خیلیا مثل من از سر علاقه نمیرن..و بین بد و بدتر مجبور به انتخاب میشن...

اره 
ما یکی از بچه هامون خیلی انسانی دوس داشت ولی باباش زورش کرد بیاد تجربی
بعد واقعا هم خوبه تو این چیزا 
آدم ناراحت میشه میبینه همچین چیزاییو جدی

انسانیم 

نایس نایس2
شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۲:۱۱ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

منم زمان بیکاریم بهشون سر میزنم

باحالن ولی سال بالاییا باحال تر

پاور آف 12

عاره:) 

عهههههه یدونه انسانی پیداشد وایمیئیئریئ😂😂

شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۲۲:۱۳ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌

ارتباطم قویه ولی این بده جدیداxD

هوم

 اصلا امید به قبولی ندارم

عه چرا 
چون دیر شروع کردیو اینا یا چون سخته؟

چراااا یکم تلاش بکنی مطمئن باش همچی اوکی میشه:)
من ن کتاب تست دارم نه کلاس میرم و نه آزمونی شرکت میکنم ولی بازم ته دلم روشنه چون با هیچی میخونم:) مطمئن باش میتونی یکوچولو بیشتر تلاش کن:))))

سخته و نخوندم اصلا

من خودم خیلی از درسای انسانی خبر ندارم ولی میدونم از الانم شروع کنی میرسی قطعا 
خودم وقتی از این حرفا میزدن بهم باور نمیکردم چون خودم دهم اصلا نخوندم 
ولی چنتا از دوستام واقعا همین بودن سال اخر گذاشتن کنار خوب خوندن رشتشونم خوب شد سرهمین یکم از نگرانیام کمتر شد 
ولی با این دیدم میتونی نگاه کنی که بخونی نتیجه قطعا بهتر از حالت هیچی نخوندن در میاد 

ولی کنار گذاشتن همه چیز خدایی به طرز ناموسی ای سخته خیلی اراده میخواد

من خودم آروم آروم اول بازی آنلاینامو پاک کردم الانم یه دو سه هفته ای میشه اینستا ندارم دارم اروم اروم حذف میکنم 

اما سخته

سخت 

بسی سخت 

خیلی خیلی سخت

هعی

زندگی نامرده

دیگه نمیشه استخونای گوش رو پیچوند برای همین میرم 

بعدا همگیتونو میبنم شبتون بخیر خوش بگذره

اره 

که خدا تو ایران فرودمون اورده

میس یو ترییییی :((((

هستی خراااابببب
ببین انقد وضعیت خرابه که دارم وسوسه میشم پیشنهاد کنم گوشی مامانتو اد کنیم

تاثیری نداره حقیقتش-

جمعه ها و دوشنبه ها طرفای شب میتونین زنگ بزنین خونمون✅

تایمای دیگه مدرسه ای؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan