#1 Tari Talk

 

+کامنتا

  • Tree tanbal 🦥🥥

داشتم شیمی میخوندم و تایم استراحتمه  و حوصلم به طور فجیحی سر رفته 

در نتیجه بیاین حرف بزنیم اگر کسی زنده هست درحال حاضر

از هفتتون چخبر

من که بچه هامون رفته بودن اردو یزد از دوشنبه شب با ناظم و مشاور و اینا واسه همین میتونم بگم اخر هفته من از سه شنبه شروع شد XD

oh so i guess now there is no more us

سلامم

هلووو

تا هروقت که آن بشین من میرم ادامه شیمی

داب داب داب داب

خوبیی

تو خوبی 
آشنا شدیم قبلا ؟

سلاممم بیشور

سلام کثافوتتت

با دیدن عنوان یاد اون پادکسته افتادم 

کدامین پادکست 

هفته رو الان پست کردم-

بریم بزنیم 

با جفت تون قهرم.

why

خودتی بچ تو محو شدی همشششTTT

باباااا وی پی انام روشن نمشششهههه
وگرنه من که هستم همیشه 
اینجام میام یسری تایما 
ببین اینجاس که زندگی نامرد میشه XD

چون دلم براتون تنگ شده.

us too

میگذره

ن نمیدونم

فهیمه یا همون آریانا سابق از سیستان

امیدوارم خوب بگذره 
منم فک نمیکنم 
خوشبختم منم ترنمم

ایشالا به زودی دیگه و پ ن لازم نداشته باشیم..

جدی امیدوارم 
دهن من یکی به شخصه خیلی صاف شد 
و پ ن چه خلاصه خوبیه زودتر استفادش میکردییی 
من تا الان هی بهش میگفتم ویپ بعد از سمت بقیه اذیت میشدم XD

ممنون

خوشوقتم عزیزم

تری تری تری

تری تری

تر ترییییی

(با ریتم بخونید)

ببین تلاش کردم منم اسمتو با ریتم بگم ولی سخته 
ببین یه نمونش میشه 
آرو آرو آرو آروشا XD

جهت اعلام حضور*

you are hazer 

بچها کاش تو وب یکیتون یه پست بزارید برا محفل وقتی قندشکنا ریده اونجا حرف بزنیم-

من میتونم به تری تالک گذاشتن ادامه بدم

 یا چطوری به خودشون اجازه میدن بولیت کنن..لوزرا.

باو میگم اذیت که منظورم بولی نیXD
کسی جرعت نمکنه منو بولی کنه heh heh 
کرمشونه

واعی آروشا چقد ایده ات زیباست.

میشه بگیم شکیبا هم بیاددد؟

sure~

دارم وب استورم برینگرمو سر و سامان میدم

سوال فنی اینکه چی هست 

XDD گنگ بازی درنیار من خودم به شخصه تو تمام زندگیت بولیت کردم و بولیم کردی‌.

خب خنثی میشه دیگه XD

ارهههه با شکیبا داشتم حرف میزدم دیگه سر چندتا پیام اخرم محو گشت اما بهش بگو پرسوننن 

قندشکنم ریده نمیتونم برگردم اونور

وقتی همه قندشکنا خرابه به روایت تصویر

تری تالک عمومیه پست رمزدار میخوام ㅠㅠ

ازاونجایی که خیلی وقته تو وب پرسون نداشتیم میندازیم گردن پرسون 

حله پس بهش میگم. چرا فقط از پروکسی استفاده نمیکنید خب..

وصل نمشهههه

یه وب داشتم اسمش storm Bringer بود اونو میگم

قالبش آبی صورتی بود

کلا سه تا پست دارم توش

یه حسایی داره بهم میگه که یادمه 

پرسون

چون اوناهم وصل نمیشن😃

دقیقا

XD ودف یعنی چی باز نمیشنن سجویجسوسکسو

یعنی ماها بدبخت تر از توییم 

پرسون واقعنی اگه پروکسی وصل بشو داری شِیر کن ㅜㅜXD

راس میگه بده بزنیم 

XD کجا شیر کنم خاب. 

خب اولین باره دارم میبینمش قالبه خوشگله که برا چی دستش میزنی

واعی من وبمو عملا شوت کردم تو اشغالی نوشتن رو هم که عملا گذاشتم کنار مگه بیاید پست محفل بذاریم که یه خبری بشه توش.

تو غلط کردی برا چی نوشتنو گذاشتی کنار بی وجوووددد

کپی کن بیا تو بیان پیست کن

خصوصی بفرست ولیXD

محفل بزاریم تو وبت بعد وبت با طراوت میشه شور زندگی درش جریان پیدا میکنه یونو؟U_U

آفرین آفرین

شت خیلی وقته دارمش:0

نه قالبو نمیخوام عوض کنم منو ابوت می رو پر کردم و ستون کنار وب و قراره زین پس پست بزارم از اون لحاظ میگم

آووو
خب خوبه خوبه

چون که برای ادامه دادن هیچ امیدی ندارم XD 

خب تو گاوی بیا بهت امید بدیم 

دلم برای پست گذاشتن تنگ شده اما وبلاگ نویسی با محتوا دلم میخواد و میخوام یه سری متنامو این چیزا رو پست کنم اونجا

در انتظار متنای جدیدم هستما صرفا فقط قدیمیارو جا به جا نکن 

سانبین برای این دختره تری فرستادم برو خصوصی ازش بگیر‌.

داب داب داب داب

چرت هیج امیدی برای ادامه دادن نداری؟

چشم و تشکر فراوان

XDهیچ وقت نگفتم که گاو نیستم ولی خب.

کدوم قدیمیا یعنی؟:0

چون که به نظرم مزخرفن پس باعث میشه حس کنم که چرا باید ادامه بدم؟ درکل فعلا که مغزم قفله.

ببین اگر مزخرف بودن من هرچند وقت یه بار برنمیگشتم بخونمشون پس کاف یو 

یه دقیقه من برم شام الان میام

پرسون خانِم

اول یه سوال تخصصی میپرسم

هدفت از نوشتن چیه؟ یعنی چرا مینویسی؟

چون با خودم میگفتم به نویسنده ای نیستی؟ ولی خب حس میکنم جوابش نه باشه. من نوشتن رو دوست دارم اما اگه تو چیزی خوب نباشم ناخوداگاه کنار میره..متاسفانه هیچ وقت نتونستم باور کنم که متنام خوبن. من تو همه چیز اعتماد به نفس دارم به غیر از نوشته هام.

خو تو گاوی من دارم میگم اعتماد به نفس داشته باش
یه چیزی بگم نزنیما ولی اومدم استعدادتو به دوتا از دوستام نشون دادم خیلی تعریف کردن بعد ازم پرسیدن انقد خوب مینویسه چرا رفته تجربیXD

و میدونی؟ از اینکه بقیه فک کنن یه نفر یه جایی توی دنیا میتونه درکشون کنه خیلی خوشم میومد.

متوجهم چه میگویی و سخنانت کاملا قابل درکن خب؟

اما به این فکر کن که اول از همه خودت باید از کاری که داری میکنی لذت ببری و به چشم خودت زیبا باشه، بعدس اوکیه

خب اینو قبول دارم 
اگر فکر میکنی وقتی مینویسی راحت نیستی و بهت خوش نمیگذره و اینا منم قرار نیست زور بکنم...

TTTTTTTT تری....جدنی میگییی؟ گریه میکنممممم

کاملا بسیار بالا جدی هستم 

اصلا مسئله این نیست که من راحت نیستم..من با نوشتن اوکیم فقط نمیتونم نشونش بدم میدونی..وگرنه معمولا باعث میشه اروم بشم و ذهنم خالی بشه...پس اره قک کنم باید این فکر رو تو ذهنم جا بندازم.

خب پس اگر دوستش داری ادامه بده 
پستم نکردی عیب نداره 
ولی برا ماها باید بفرسی اهمیتی نمیدمممم *چتر

چرا جدی بودن بهت نمیاد اصلاXDDD

عادت کنننن ینی چی نمیااادد XD

اصلا تری جدی تو کتم نمیرهXDDDDDDDD

بره خدایی
نشون دادم جدی

چتر واقعا تهدید ناجوریه.

قطعا هست 

شکیب گفت میاد حطوسجسوسگسوگسوسچ

نایس نایس 

ببین تری جدی خیلی جدیده XDDDD

ببین نمیدونم چه جوابی به این موضو بدم XD
راستشو بخوای خودمم یادم نمیاد زیاد جدی بوده باشم تو طول زندگانیم XD

تری جدی مثل اینه که من جدی باشم.XD اصلا منطقی نیستXDDD

نه اقا من جدی تورو بیشتر از خودم دیدم 

تری سوبین یکم وایبته ها.

انقد ترکیبی میزنین من اخر نفهمیدم کی وایبمه 

من سوبینو گفتم فقططط

بابا تو و هستی هرسری یه چیز میگین ولیییXD

شاید جدی من رو بیشتر از خودت دیده باشی اما بیا منطقی باشیم من و تو...خیلی...غیر جدی ایم کلا XDDDDD

دلیلش نامرد بودن زندگیه 
ولی به هرصورت ورژن غیرجدیمونو خیلی دوس دارم به طرز اسکلانه ای باحاله XD

XD جدا؟ حتی یادم نیست...XDDDD

واعی من عاشق ورژن غیر جدی مونم شبیه این دوست احمقای توی سریالاییم..XD عاشق خودمونم داش.

به مولا 
اون دوتا بودن تو چیز
بیزنس پورپوزال؟ این بود اسمش؟ ایده ای ندارم 
ولی اره همون دوتا خلاصه XD

XDDDDDDDDD واعی اون دوتا دقیقا من و توییم.XDDDDDDDDDDD

*دست دوستی

هستیم ترکیب اون دوتا پسراس.‌ همپنقد جدی،گنگ و جاذاب‌

افرین افرین دقیقاااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan