monthly 2

اولش میخواستم تری این ده بلدینگ بزارم ولی بعدش دیدم شاید اگر به صورت یه دیلی کوتاه بنویسم براتون بهتر باشه...

سلام

آخرین پست در صورتی که بخوایم  Tari Talk قبلی رو فاکتور بگیریم برای 11 اردیبهشت هستش و بچه ها پست گذاشتن واقعا سخته بیاین صادق باشیم XD

ولی خب اومدم که آباد کنم (اصلا هم زور بالای سرم نبوده)

توی این یه ماه اخیر درست مثل همه شماها بنده هم آزمونای ترم داشتم و آخریش اگر خدا بخواد این هفته چهارشنبس و بعدش تابستونن

حتی اگر تابستونم یه ماه باشه واقعا اهمیتی نمیدم فقط نیاز دارم که هرچی سریع تر برسه...روحی و جسمی و خلاصه از همه نظر به این یه ماه نیاز دارم... یه عالمه هم برنامه دارم جدی 

یه هفتشو که قراره برم پیش دخترخالم بترکونیم. بقیه برنامه هام بمونه برای بعد شاید تو یه پست دیگه گفتم

این ماه به جز اینکه برای امتحانا خوندم میتونم بگم با افتخار رکورد سریال و انیمه بینیم رو شکوندم و توی این دوره از امتحانات با افتخار 7 تا سریال و 4 تا انیمه دیدم D:

بعد منظورم از دیدن این نیست که از هرکدوم مثلا چنتا قسمت دیده باشم نه جدی...همه رو تموم کردم D:

خیلی جالبه که تا دوماه پیش حس هیچ سریالی رونداشتم و اون وقت تا دوره امتحانا اومد من یادم افتاد که اسپید ران سریال راه بندازم برای خودم XD

 

سریالایی که دیدم : 

 the glory - duty after school - melancholia - why her - the good bad mother - only murders in the building - the summer i turned pretty 

 

انیمه هایی که دیدم :

link click - oshi no ko - banana fish - demon slayer 

برای دیمن اسلیر فصل جدیدشو دیدم بقیه فصلاشو قبلا دیده بودم

 

اره خلاصه ترکوندم...تازه این وسط بازی آنلاینم کردم به میزان فراوان و صادقانه نمیدونم با این همه کار کی درس خوندم و کی خوابیدم ولی به هر صورت یه جوری همه این کارارو کردم باهم XD

چون تو این یه ماه خیلی سر نزده بودم به بیان از بقیتون خبر زیادی ندارم در نتیجه خوشحال میشم اگر اومدین تا زیر کامنتا حرف بزنیم و خوشحال ترم میشم اگر بگین یه ماه اخیر شماها چجوری بود D:

 

« Tari Out »

  • Tree tanbal 🦥🥥

با اینکه خیلی ضایس ولی هرکی بگه عکس پست کیه جایزه داره مثل همیشه 

خانواده بالاک لیستی اسپانسر این پست هستند 

چک نکردم ببینم جایی سس دستی کردم یا نه و فاقد اهمیت 

16 تا درس فارسی در انتظارمه 

هیونجنیه؟

nope

The good bad mother همونه که جیوونگ توشه 

به قصد جیوونگ ببینم سریال جذاب خواهد بود که ادامه بدم؟ ۰ون فکر نکنم نقش زیادی داشته باشه، زیادی در سایه محوه؟

من که خودم دوس داشتم متفاوت بود یه مقدار 
اره نقشای زیادی نداشت به اون صورت

خدایی حجم کتاب فارسی خیلی زیاده ولی

خیلییی
و منم فردا ازمون دارم D:

وی ار د بالاک لیستی فامیلی

ما بالاک لیستیا در صدریم دوستان

قطعا همین طوره

وای هرو دیدییینوشمسکسجساثحایحینسجثنس

وای بیا درمورد اینکه سوجه چقدر گنگ بود حرف بزنیم.

واقعا میتونم تا اخر عمرم در این باره حرف بزنم 

وای نمیتونید تصور کنید همین الان با چی مواجه شدم

با چی

پست کردمش

بچها ریحانه زندستت جوابمو داددنثوسنکط

توکجا تو کجا

همینجا تو بیان

کی جوابتو داد امروز؟

امروز ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه.

خب فک کنم پس تا الان دوباره رفته نه؟
هئیب
ریحانه اگر داری اینجارو میبینی وی آر ویتینگ فور یو

کیه؟

کی کیه 

کیه کیه در میزنه 

من دلم میلرزه

اگر منظورت عکس پسته یونجونه

ریحانههههثاثجوسحسوس😭😭😭😭

این حجم از دلتنگی ای که الان دارم رو تا حالا نداشتم و واقعا دارم شرحه شرحه میشم

ماااممم
وای میدونی چقد دلمون برات تنگ شده بود

هستییییمنکسشکش

ما ام همینطور اسکارلت، بالاک شدن بدون تو معنی نداشت اصن

ولی وای:) نبضم بهم ریخت یه لحظه

بیاین دونه دونه برام بگین حالتون و اوضاعتون چطوره و یه خلاصه از اتفاقای مهم زندگیتون بهم بدید

نسبتا اوکی گذشته 
جات تو این مدت خیلی خالی بود ولی

جان هستیTT

چرا الان باید انلی فنز پلی شه..

جر

وای جدنی خیلی میستون اصن مکنمنکیمکنیمنسنمککمنیسمکنمنبمنسمنکیشیسش

حریان بالاک شدن چیه😭😂

خلاصه اتفاقات این روز؟ دبیر فیزیک عقده ایمون یه امتحانی گرفت که کلا ۱۵ نمره ننوشتم رو برگه

زبان امروز اوکی بود

دارم از خستگی بگا میرم چون یه ماهه درست نخوابیدم

تو این خونه کوروش خیلی خوبه

بقیشم که هر روز دارم میگم برات-

ببین نمیتونم عمومی بگم😂😭

عا و این که یکی از دوستای پسرم دوست دخترشو حامله کرد.

از شما چخبر لیدی؟

همه دبیرای دروس عمومی دارن مثل دبیر فیزیکت امتحان نهاییا رو طرح میکنن.....

وای خستگی من اینجوریه که هی میخوابم ولی بازم خستم و فکر میکنم خیلی زیاد خوابیدم در صورتی که نهایتا 7 ساعت خوابیدم

منم احتمال بالا عربیو افتادم D:

درسای عمومی از کنکور حذف شدن بهشون برخورده جدا:::))))

ما ولی عمومی خوبی دادیم، مث مادرشون که عمومی بود-

وای این بده..

من فقط عربی بگا رفتم ؟
با پرسون البته مث که 

واقعااا جات سر قضیه بالاک خالی بوددد

اره

ریحان تولدت هستی دیگه؟-

پانته آ سر عربی به من و نازنین زنگ زد و جوابا که لو رفته بودنو خوند واسمون^^

وای پشمام 
کاش منم یکیو داشتم از این کارا بکنه 
باباباباببابا

خبرای من اینجوریه که کل زندگیم توی دو تا کلمه‌ی "خونه-پانسیون" خلاصه میشه و در عین حال کلی اتفاق افتاده

اولا که 25 روز دیگه کنکوره و من دارم دیوونه میشم

بابام همش میگه گوربابای همه اینا شریف قبول شی یا تورقوزآباد برای من فرقی نداره و از اونطرف دبیر فیزیکم هرموقع منو میبینه میگه شریف دیگه؟

جدیدا روی آهنگای الک بنجامین و فال اوت بویز کراش سگی زدم

من و محدثه و غزل و هیلدا یه اکیپ شدیم و همش همدیگه رو اذیت میکنیم و خیلی مزه میده واقعا تنها پوینت فرح بخش روزامه

دو نفر هم روم کراش زدن و امروز یکیشون گفت میشه بغلت کنم؟ منم گفتم نه برای چی- بعد ناراحت شد-

فردا امتحان گسسته‌ست و من جدا دارم گسسته میشم

از شدت فشار روانی خواب و خوراک و پریود و هر کوفتی که فکر کنید بهم ریخته و دارم کرده میشم ولی سعی میکنم خوب باشم و الان که دارم باهاتون حرف میزنم جدا خیلی حالم خوبه TTTTTT

اهنگای الک بنجامین خیلی خوبه 
این طوری که میگی من فک کنم باید قبل اومدن سال دیگه به فکر فرار از خونه باشم 
منم فردا فارسی دارم و نمیدونم چجوری تو یه روز ببندم
هروقت باز حس کردی حالت خوب نیست جدی بیا ما هستیم تلاش میکنیم حالتو بهتر کنیم یکم فشار از روت برداشته بشه

تریییمنکنممکنیشمنکشنمکشمکنسشکسمکنشمکن

من میخوام با اون دونفر یه صحبتی داشته باشم

تولدم رو نمیدونم واقعا چون 6 روز قبل کنکورمه ولی سعیمو میکنم که باشم :(

ببین شریف قبول شی بگاییت آپدیت میشه فقط-

تهران قبول شی رو به روش پر کتابفروشی و شیرینی فروشیه

تازه پاتوق مائم خیابون انقلابه-

ولی پتانسیل شریفو دارم تو وجودت میبینم و قطعا بهترینارو برات میخوام~

بلی بلی

فعلا تهران و شریف برام خیلی هدف آرمان گرایانه ای-

خواجه نصیر قبول شم کلاهمو میندازم هوا✨✨✨✨

باشی نباشیم مهم نیست فقط یک ساعت بیا تبریکات مارو بخون فول انرژی شوTT

اره 

باشه میامTT

حالا که فکر میکنم از دستش نمیدم-

پرسون و آروشا و شکیبا کجاااان :(

شکیبا احتمالا کتابخونه ست

آروشا و شکیبام الان تکست میدم بگم بیان

Am I see a dream?

اینکه گفتم بابام میگه برام مهم نیست جدی براش مهم نیستا

در حدی که دوره های برنامه نویسی و سئو و اینا داره ثبت نامم میکنه میگه اینا بیشتر به دردت میخوره-

واقعا حق میگه این چیزا بیشتر از درس خییلیی از دانشگاها به درد ادم میخوره 

آروشاااااااااااااااااتکمشسمکنسنمسمکمتنکبسشکمکنس

ننه من امروز علوم فنون خوندم😭😭😭

باباتم حق میگه ها-

باباتو دوست دارم

In this world, it's just us.

به این نتیجه رسیدم که اینجا حرف زدن بیشتر کیف میده 

منم بابامو برا کنکور هنر راضی کردم ولی گفت اولویت اولت باید تجربی باشه-

واقعا الک بنجامین>>>>>

منم به پلن فرار از خونه فکر کردم ولی دیدم جایی رو ندارم برم-

در حدی ببند که ده بشی سال دیگه به هیچ دردی نمیخوره

جدا مرسی :(

حیف نمیتونم اینجا فحش عمیق بدم:(

میتونی بیای خونه من

به نازنین گفتم به شکیبا بگه بیاد چون کتابخونن

منم فکر کنم عربی رو میفتم ولی با مستمرم که جمع بشه نمیفتم ^^

آروشا علوم فنون؟؟؟؟ تغییر رشته دادی؟

خودمم چنین قصدی رو دارم ولی مسئله اینکه مامانمو نمیدونم کجای دلم بزارم اگر این طوری بشه

ننه قراره بدم 😭

او مومنتو کوروشش خداستتتتاسحصوسحیتسحست

هستی فکر خوبیه ولی تو خودت هم هنوز خونه نداری بچ-

اگه بیام هممون با هم باید بریم توی کوچه بخوابیم

نمیدونم چطور با این جدیت به جای فحش چیزمادر دار دارم میگم ننه 👍

چرا هیچ ایده ای ندارم هر کدوم داریم درباره چی حرف میزنیم

میریم خونه پرسون. مامانش خیلی دوستم داره تورم رد میکنیم حالا-

نخیر من اگر از خونه بیرون نندازنم یه اتاق خالی داریم میتونم در اختیارتون بزارم با قدرت

پرسون کجاست راستی؟

پیام دادم بش

تری عاشقتم ولی من خیلی بدجور فوبیای سگ دارم::))

دلت میااادد
لیو ازارش به گربه نمیرسهعین این اسکلا دمشو میکنه تو باسنش فرار میکنهXD

ریحانه؟:')))

شکیبااااا

بچها میتونیم توی پارک چادر بزنیم چرا سختش میکنید؟

از چندین سال پیش که زلزله میومد یه چادر هلال احمر داریم ولی تا حالا کسی بازش نکرده

تا وقتی خونه پرسون هست چادر چرااا

تازه وای فایم داره-

مزاحم ننه باباش میشیم اخه

پرسون خونتون امادگی 5 تا نوجوون دیگه رو داره؟

خب شک داشتم اما الان مطمئنم دارم خواب میبینم

نمیتونم بیدار باشم

ببین هرجور سگی باشه من واقعا سکته میکنم😭😭😂

ولی اگه لیو قول بده نیاد سمت من بهش فکر میکنمD":

عه راستی خونه پرسون اینا پانیسا داره

چادر کنسله

پرسون قراره هممون بیایم خونه شما زندگی کنیم آماده ای؟

شکیبااااااااااامتیسشمکشیسنیشسمک

وای یکی یکی دارید میایدTT

دلم برات تنگ شده بود ریحانه‌ی دیوانه TT

جای سلین خالیههههTT

پررررسووووننننشسممکگسشیمکسمگکسگمکش

جمعمون تکمیل شد وای قلبم

ریحانه اصلا مارو هنوز یادت هست؟ㅜㅜ

سلین هنوز جواب تبریک تولدی که بهش گفتمم نداده🤝

تری این پستت میتونه عنوان خداترین پست تاریخ بیان رو دریافت کنه

قدرت پست گذاری منع
بچه ها پستام خوش قدمه

از سلین و ریتا و ونوس و کریستال خبر ندارید؟

مثه سگ میس اونا هم هستم

من که از هیچکدوم خبری ندارم

این ۴ هایی که گفتی

سلین مثل خودت کونکوریه 

ریتا و ونوس از بیان رفتن خیلی وقته ظاهرا

کریستال هم خود به خود یه قرن یبار میومد حس میکنم طی دو ماه گذشته دیده باشم پست گذاشته 

سلین پریروز خصوصی من بود داشتیم کسشعر میگفتیم

ریتا از بیان رفت تلشم دیل زد

ونوس از بعد اون همه کسشعری که تو پستش گفت من کاری باهاش ندارم نمیدونم

اونی ام خوبه هم تو تل هست هم بیان سر میزنه

۴ ها کیه 

۴ تا🤝

تو یه کامنت کسشعر رو با معنای خوب و بد همزمان استفاده کردم-

چیز به ریحون هم امروز به یادت بودیم(حلال کن فحش ک دار دادم🤡)

بریم خونه پرسون اینا؟

نه بچه ها ما انسان های مستقلی هستیم که خودمون روی پای خودمون می ایستیم و وسایلامون رو جمع میکنیم و توی حیاط پرسون اینا چادر میزنیم.

 

منم دلم تنگ شده بود شکیبای سگTT

 

آروشای احمق چرا باید یادم برهههههههههه

اصن چطوری ممکنههههه

حیاط پرسونم خوبه جدی جرر XDD
بعد پرسونی که صبا میاد تو بالکن با پیژامه دوتا فحش میده بمون

قدرت بیانی هستی: 

کسشعر داریم تا کسشعر به هر حال

بس. شوک زیادی بود.

اره تازه حیاط پرسون اینا دستشویی هم داره

 

 

نمیدانم زندگی قابل پیش بینی نیست اخه:0

بعید میدونم حیاط داشته باشن، جدای اون خونشون پانیسا داره:(

بعد از چندین ماه احساس اینکه "الان خونه‌ام" دارم

احمقا معلومه که خونه مون براتون جا داره. من حاضرم مجبور شم روی اپن اشپزخونه بخوابم ولی با شماها یه جا باشم.

واقعا حس میکنم بلاخره کامل شدیم..

جای سلینم خالی میکنیم

پرسون شوک اصلی وقتیه که با کوله پشتی هامون پشت در خونتون باشیم :")

من میرم با پانیسا دوست میشم تو اتاق اون میخوابم

پرسون ولی جدی تابستون با تری میام خونتون سریال ببینیم.

من کوله پشتیمو از دیروز هنوز باز نکردم میتونم حرکت کنم

جای کنار مودم مال منه ها-

جای کنار آشپزخونه هم مال من-

آروشا محض اطلاعات ما دوتا اتاق تو خونه مون بیشتر نداریم.

من نمیدونم کجا ولی جایی که تاریک باشه هم برا من

من که با سلین قهرم حالا شما جاشو خالی کنید.

یهو متوجه شدم من تنها تک فرزند محفلم-

منم نزدیک سرویس بهداشتی جامو بندازین تا بیام

تری عزیبم تو بغل منیXDDD

به سوی پتوی پرسون میرویم اقا XDD

خب توی اتاق تو و پانیسا میخوابم به هر حال اتاق اونم هست 

پس ریحانه منتظر شوک اصلی میمونم

 

مامان بابای پرسون که صبح پامیشن میبینن پنج نفر اضافی تو خونشونن:

هستی شکیبم بیار با تری سریال ببینیمTT

آیم سوووو پایه

از بس جغدی ننه بابات وقت نکردن 

ای واااااااای
ننننن
جررررررررر

XDDDDDDDD آروشا خیلی کثافتی

این کامنت آروشا خدا بود.

نظر لطفته عسیسم

اومممم ترییییXD به یه..

تری این همه برنامه داریم کافیه یکیش رو نیای اجزا کنی..میرم یه سارینا میگم روش کراشی

ای وای نه منو وارد درامایی که یه ساله تموم شده نکنین دوبارههه
ولی من تمامی برنامه هارو با قدرت اجرا میکنم 

ترنم و پرسون رک تنها نزارین 

XD

بحث جغد بودن نیست نمیتونستن بچه دیگه داشته باشن اصن😭😂

ولی من میخواستم کپمو بذارم خیر سرم

ولی هستی جغد نیست، مرغه

ساعت نه شب میره توی تختش

وای اره راس میگی یادش بخیر

جغدِ مرغ نما

بچها اولین کسی که بینمون 22 سالش میشه ریحانست

تولد 22 سالگیش میریزیم خونه پرسون کل حرکتای آهنگ تیلورو اجرا میکنیم.

اره مرغه ولی از نوع تخم گذار. از کله سحر بیداره جهت تخم گذاری

اره اره 

عه منظورم از تخم گذار هدف گذار بود.

من ۹ شب میرم تو تختم کتاب باز میکنم تا صبح.

بچه ها میدونستید من چند روز دیگه 18 سالم میشه و به لحاط قانونی میتونم همتون رو به سرپرستی بگیرم؟:)

وقت اقدامه

وای پست بیشتر از ۱۰۰ تا کامنت دار با حضور افتخاری بالاک لیستی فمیلی محفل بچانㅠㅠ

چقد زود 100تا شد یاعلی

ولی من حتی نمیدونستم تیلور همچین اهنگی دارهXD اما خب خونه مون پارتی ایشالا.

تابستون من میومدم تو گپ میگفتم صبح بخیر

ترنم ده دقیقه قبلش تازه خوابیده بود-

من واقعا اون تابستون همین بودمممXDD

شت نخور یکی هنوز باید خودتو به سرپرستی بگیره

من ۱۵ سالگیتو یادمه هنوز چی میگی برای خودت 

شوکو مامی صدات کنیم یعنی؟

SUS SUS SUS

ای بابا منظورم اوما بود..

STILL SUS

ریحان ۱۸ روز دیگه ۱۸ سالت میشه-

چقدر رند پشمام 

ننه شوکو چشه مگه

تهاجم فرهنگی تا کی؟

نخیرم من خیلیم بزرگ شدم سرپرست نیاز ندارم

 

پرسون مگه من آپا نبودم؟😭😂

XDDDD توی تایم ببدار شدن من کاملا حد وسط بودم نه کثل تری جغذ بودم نه مثل هستی مرغ. من یه زن گوی هدفمند بودم. که هدفش دوباره خوابیدن بود.

تو به جاش ظهرام یه سانس میخوابیدیXD

ریحان گواهینامه بگیری نیای نبریمون دور دور حلالت نمیکنیم

دقیقا دقیقا

ولی اگه کسی خواست استفاده کنه مامی رو اول بزاره خوش آهنگ تره تا اسمشو

مامی شوکو یا مامی ریحانه؟

ریحان انقد خفنی که هم وظیفه پدری رو به عهده داری هم مادری. قشنگ حق اب و گل

میتونی آپا باشی و بهت بگیم ددی شوکو. خودت انتخاب کن.

ددی شوکو هم مورد پسنده 

اینکه اسم اپل بیاد یا مامی رو من کار ندارم من صرفا گقتم مامی صدات کنیم؟

مامی خیلی سنگینه حس میکنم نمیتونم هندلش کنم

من ناهار میخوردم میرفتم سریالای عصرمو ببینم

ترنم میگفت صبح بخیر.

وای بچه این این هفته هم باز این طوری شد راستییی
اون سری که برای زیست فقط 2 ساعت خوابیدم با این وجود بعد مدت ها نشستم تا 4 صب سریال دیدم
دیشبم باز همین بود

تری بیا پایین من تو عمرم کمتر از ۲۰ بار ظهرا خوابیدم

XD من واقعا منتظر دور دورم.

هی مونالیزا، بگو راز خنده هات چیه، که آدمو بد به فاک میده~

هنوز نشنیدم این اهنگو

وقتی پیر بشه میخواد بگه من هم برات مادر بودم خم پدر؟

XD

مونالیزا رازی نداره خنده هاش تو های و بالایی داش. اون بدبخت لبخند میزد لبخند.

نمیدونم قضیه مونالیزا چیه ولی بچه نشسته حیا کنید

اهنگه

خودتو میگی آروشا کوچولو؟

بعد از ۱۰ سال هنوز شب برای درس خوندن بیدار نموندم 

 

هی لوزرا من یک هفته ست که امتحانام تموم شده

ما این هفته تموم میشیم خدا بخواد 

کپم میاد ولی از کپ پاشدم.

بخشی از آهنگ Only Fans کوروش ئه:>

XD ولی انلی فنز واقعا دارکه.

اصن آهنگای کوروش کلا دارکن.

اصلا نمیشه به هیچ چیز دیگه ای فکر کرد ماهیت اصلیش دارکه

یور لوزینگ می تیلور مال آهنگ میدنایته؟

مثلا او مومنتو رو از روی یه داستان واقعی نوشته

یه کاپلین که پسره معتاد بوده و اوردوز میکنه میمیره دختره ام خودکشی میکنه.

ودف چرا انقدر دارک من اطلاع ناشتمم

آره مال فرام د ولت میدنایتزه

درمورد رابطش با جوئه

چقد دارک.

کاش یکم عرضه داشتم یه متنی چیزی مینوشتم

اینو من باید بگم

فک کنم دو ماهه نوشتم و داغانمXDDDD

آره من یه لوزرم که یه ماه بیشتر از تو امتحان میدم ولی حدس بزن چی آروشا؟

بعدش فارغ التحصیل میشم و اون دوازده سال فاکی تموم میشه :>

و بعدش میرم دانشگاه و بیشتر لوزر میشم.

واقعا منتظر تابستون بعد کنکورمم

تقصیر شماهاست پلی لیستم انقدر رپ های مستهجن داره

ننوشتم خدایا چقد سس دستی اخه

من با دائمی شروین یه نامه خودکشی نوشتم-

تقصیر ما نیست آروشا ما که رپر نیستیم.

یه ماه بیشتر نه دو هفته

ولی خب کنکور رو حساب کنی مطنقیه

 

من دبیرستان کوفتی رو دوست دارم 

واعی دائمی شروین خداست

ریحانهه میری دانشگاه حداقل علاقتو آزمون میدی نه زمین شناسی عننن

وای راس میگه 
یا مثلا عربی
یا دینی
البته اینام باز تو دانشگا هس مث که ولی فک کنم فقط سال اول اینا 

خانوما میتونم از تجربی کنکور انسانی بدم؟

یکی این آهنگا رو برای من لیست کنهTT

هنوز به این خندم میگیره که زمین شناسی تو کنکوره

XD اهنکا همه واسه هستی بودن تا اینجا خودش لیست میکنه واست

کدوم آهنگارو میخوای؟

ولی تو دانشگاه باید سخنان امام پاس کنی

پرسون اینا هر سال دارم چیزشو عوض میکنن اما آخرین چیزی که بود این بود که باید دیپلم رسته رو داشته باشی تا کنکورشو بدی

باز تو بازه زمانی چند روز اخیر اگه دوباره عوض کردن نمیدانم

اینا کلا سرشون با کونشون داره پنالتی میزنه

XDDچقد زندگی سگیه

Only Fans by Koorosh

Un momento by Kooroah ft.Raha

درمورد این دوتا حرف زدیم-

فاطمه اون روز سر کلاس تفسیر قرآن بود XD

چرا 
واقعا چرا
جدی چرا 
وقت مردنه 
یا نه من زندگیم با ارزشه
وقت کشتنه

زمین شناسی خیلی تو کون نروعه ولی برید کتاب مدیریت خانواده رو بخونید تا ببینید اون دیگه چه کسشریه

هاها مدیریت خانواده...

کلا آهنگ با سلیقه هاتون میخوام :(

برو تو کار match in the rain الک بنجامین با قدرت و سرعت 

ما از همین امسال چند وقت یبار حوصلمون سر میرفت برگه های مدیریت خانواده دوازدهم ریاضی رو کش میرفتیم سر زنگ ادبیات و ریاضی سوژه خنده میکردیم🤝

نعمتی فر گفت مدیریت خانواده و سلامت و بهداشت رو برامون تابستون تدریس میکنن امتحانشم میدیم تموم میشه میره

فقط میمونه ترم دوش

کاش برا مام این کارو بکنن خلاص شیم با اینکه بعیده البته 

هستی کلا مشکل رو ترم دوشه وگرنه کسی به پشمشم نیس 

عه راس میگه 

Fuck it i love you

هنوز یادم نرفته ترم دوم امسال امتحان رسانه دادیم

همین دوتایی که گفتمو گوش کن حتمن

با

تو این خونه کوروش

Your losing me تیلور

دائمی شروین

دانلود شد

ما حتی با یارو کلاس نداشتیم هیچ وقت نمیومد تهش امتحان گرقت

اومومنتووو بقیه رو ول کن تو ول کن تو ول کن تو ول کننن

خستم.

اگر خیلی خسته ای بخواب 

فقط یاد اوری میکنم علوم اجتماعی هم وجود داره

نمیدونم چیه ولی

منم باورم نمیشه امسال مجبور بودیم امتحان کارافرینی بدیم

که البته دبیره به یه رزومه ۵ سال آینده و نمره مجله هامون راضی شد نگرفت-

ما حتی معلم مدیریت خانواده نداشتیم😭😂

یه سوال پس چجوری ازمون نهاییشو میدین؟

چیز ریحانه astronomy و yours از conan gray

فاک سال بعد کارآفرینی دارم؟

Global warming ساشا

دوستان بابام پنج میاد خونه.

ریحان یه سوال تخصصی

بعد از کنکورت هستی یا چی؟

غمگینم هستی.

تا ۵ حدود ۳۵ دقیقه مونده غمت نباشد

والا ما که کارافرینی نداشتیم اصلا خدا رو شکر

خوشحابم نرفتم درس بخونم👍

Snow on the beach - taylor swift(ft.More lana del rey)

این جدیده اینو گوش کن لانا بیشتر میخونه توش، ریتمشم آروم تره

پشمام لانا و تیلور اهنگ دارن؟
من میرم خودمو خفه کنم

لینک کلیک>>>

بشدت دوستش داشتم

فصل دوشم دارن میسازن مث چی منتظرم بیاد

ما داشتیم

یه دبیریم داشتیم که نمیدونید..

آروشا به چطوریش فکر نکردم راستش

چون حس میکنم روتین قبلیم رو دیگه دلم نمیخواد

در زمینه کیپاپ که اصلا نمیتونم

سر همه گروهای موردعلاقم یه بلایی اومد توی این چندوقت و نمیخوام بهش برگردم

من تازه فهمیدم تو تین آهنگ تی لانا هم خونده بوده 🤡

زنیکه کی با کیپاپ بود با بود و نبود خودتم 

البته منطقیه

خالم:چخبر؟

من:هیچی

ذهنم:مستمصوشجثتسجشتصجسن

حق

وای واییتینی

قسمتای اخر برام اسپویل شده بو.د..

اصلا داشتم خود زنی نیکردممبنین

من خوشحالم که هیچ اسپویلی ندیدم و نهایت لذتو بردم
ولی چند قسمت اخر جدی پشمام ریخت

مور لانا دل ری😭😂

 

آروشا منم داشتم زمینه فعالیتم رو میگفتم خودم که هستم ولی اون وب به احتمال خیلی زیاد نه

احتمال اینکه وب جدید بزنی وجود داره ینی؟

دارم اهنگو گوش میدم (ورژن اصلی نه جدیده) و هنوز نمیفهمم لانا کجاشو خونده 😂😭

اینکه تا حالا از لانا آهنگ گوش ندادم هم بی تاثیر نیست نمیدونم صداش جه شکلیه

ننن
از لانا اهنگ گوش ندادی
ننننننن
نووووووو

زمینه فعالیتت به پشمم هر غلطی میخوای بکن پوینت قضیه بودنهXD

حق میگوید

واقعا سر همه گروها یه بلایی اومدا..

مونبینمون فوت شد

انسیتی تو یه هفته ۲۰ نفره شد

چنبکشی با اس ام درگیر شدن

دایوای سگ ریختن سر بنگچان

از لونا کلا چهار پنج نفر هنوز تو کمپانی ان

یاعلی من ماجرای این دوتای اخرو نمیدونم چخبره

کیپاپ ترسناکه خیلی وقته دربارش ایده ای ندارم

بابا تو ورژن اصلی لانا فقط بک ووکال بود بچ برو جدیده رو گوش کنننن

اما پلی لیستم هنوز آغشته به کیپاپه

عه الان میرم گوش میدم

مدیریت نهایی نداره

جیزل معلوم نیست حالش چطوره و کدوم گوریه

مارک و جونگین سرما خوردن

جیسو کرونا گرفتخ

جیزل واقعا کجاس

اجماعی نهایی داره ولی👍

اوم.

پرسون به نظرت میتونم فارسی ت یه روز تموم کنم ؟

نصف اینایی که هستی گفت رو نمیدونستم و الان حس میکنم کیپاپ خیلی بیشتر فاکد آپه-

5 نفره شدن واناس و پرپل کیس و یکی دو تا گروه دیگه هم بود که یادم نمیاد الان-

جی دی و تی‌او‌پی با وایجی فسخ کردن

جنی به خاطر د آیدل هیت میگیره

+گویا جیسونگم حال روحی خوبی نداره

جیسونگ برا چی
وای چخبره خدایی

@تینا

وای آره آره

اره من خودمم فارسیو تو یه روز خوندم ۱۸ شدم. تو میتونی

پشمام ایمان پیدا کردم 
میشه سوالی داشتم بیام؟
البته که میام در هر صورت XD

نمیدونستم میدنایتز تیل د دون وجود داره تا میدنایتز خالی در جریان بودم حتی اون بخش ترکای ۳ ای امم نمیدونم👍

من سوییفتی نیستم اما اهنگ های تیلور رو دوست دارم(اونم ته قدیمی هاش)

خیلی از ایدلا هم از فعالیت به خاطر مشکلات سلامتی و غیره کناره گیری کردن.

اخ اره

بچها من جیشم داره میریزه و تا بخوام دو تا طبقه رو برم پایین و برگردم طول میکشه ولی میام دوباره

KK

صدای لانا اون نازک تریه ست اره؟

واناس یکیشون رفت

پرپل کیس یکیشون رفت

پیکسی یکیشون رفت

 

همه هم دارن میرن سربازی

معلومه که میشه تری.فقط بیا تلگرام یا اس ام اس بده ممکنه اینجا چشم نخوره به سوالت

KK

اون روز که ای ان بخاطر سرما خوزدگی نرفته موزیک شو جیسونگم نرفته

بعدم کی فنا میگفتن رو استیح حال بد نیهش و جان میبرتش و از این چیزا و امروز گفتن حالش بهتره و داره میخنده:>

XD تری خیلی کیوت پرسیدی میشه بیام؟ TTTTT

من فارسیو اور معلمم تمیگفت کجا هارد بخونیم بدخبت بودم.. 

من همین که دوتا شعرخوانی با روان خوانیای ترم یکو برداشتن باید خداروشکر کنم 

دم کامبک سونتین مونبین فوت کرد و سونگکوان به خاطر حال بدش تو اجرای موبنک نبود

سوآ از بیلی فعلا کناره گیری کرده

و تازه اینا فقط جدید تران. :)

آره دیدم میگفتن براش کامنت مثبت بذارید :(

ولی بیاید به این ویدیو و کامبکا فکر کنیم - اصلا اشاره ای به فندوم اصلیم ندار-

انقدر نت خوبه که باز نمیشه

خودمونی اسم جیسونگ میشه هانجی-

اونایی که اتک دیدن:

از برای منفی کیپاپ بکشید بیرون فعلا

لبخند ملیح لطفا 

ه طرز بدی تو توییتر دارن به کیسول هیت میدنTT

بیاید خوبارم بگم

جنی قراره تو یکی از فیلمای سری مارول بازی کنه

آیلند دو با عنوان R U NEXT توراهه و ویژووالا واقعا آمامیااا

وای مث چی منتظر آیبلند دوعم 
این سری همون موقع که میاد میخوام بشینم ببینم 
تازه دوستان کامبک اکسو هم فراموش نشه 
حس میکنم دارم پیر میشم سر اخرین کامبک من نهم بودم

اون ویدیو پرچم داران کدوم گروهن کین

بزارید نیام دبریستان...

من هنین الان میخوام برگردم شیشم.. نه شیشم مزخرف بود.. 

جنی در هالیوود 

آیلند ۲ دخترونه ست؟ بچه مچه آشنا توش هست؟ بعد از هانبین کشش آیلند ۲ ندارم👍

اره فک کنم دخترونس

سانبین@

 پنتاگونXD

شاینی آهنگ جدید دادن

یوکیس آهنگ جدید دادن

اینفینیتی آهنگ جدید دادن

دخترای سوشی+تقریبا نصف کیپاپ رفته بودن کنسرت ته‌یون اونیشون

مینگیو با جونگ‌کوک چلنج Super رفتن

ایتیز کامبک دارندسجصتسحسونطط

آلبوم fml سونتین تقریبا ۵۶ میلیون نسخه فروخت و به پرفروش ترین آلبوم تاریخ کره جنوبی تبدیل شد

کیونگسو هم با بوی نکست دور چلنج رفتههه

من هیچکدوم از برنهمه های رقابتی رو تا اخر ندیدم

کای تو کامبم حصور دارههههیخی

آره دخترونس

 

وای این ویدیوی شین خداستتتت

U-U یکی باباشو به کیپاپ علاقه مند کرده.

یه عالمه کار دارم ولی گشادم

تی اکس تیم کامبک داره

 

وای البوم تیونگ TT

اکسو بلاخره دارن کامبک میدن کایم هست تازه بیسایداشونم ام وی دارن

سهام اس ام جوری سقوط کرده که فاینالیییی

تیونگ سولو دبیو کرد اسم آهنگشم sha la la بود و من مومنت انسیتاگون گرفتمش

جیهیو قراره سولو دبیو کنه و اینطور به نظر میاد که با شوگا و بی‌بی توش همکاری داره

چه‌یون آیزوان سولو دبیو کرد

وونیونگو کنسل کردیم

سبک انمیکس بهتر شده

ناویس مرد بلک مامبام بوآ بود

با تشکر از توجه شما دوستان عزیز، خبرگزاری آیلین نیوز

با استفاده از وبم اسپانسریت رو انجتم دادم

@ایلین

ولی گفتن بخاطر لوکاس سهام دوباره رفته بالا.. XD *پریروز خوندم*

نه ما صبح سرچ کردیم سقوط سقوط بود-

عه خوبه 

من اومدممم

آخرش سنگ کلیه میگیرم

ریحانه بهت پین پیویمونو یاداوری میکنم

نارسایی کلیه در کمین است.

هستییی مومنت انسیتاگون کوو

ناویس مرد؟ ریلی؟

بچه ها لوکاس جدی جدی رفت؟

انقدر نتم پرفکته که حتی لینک ویدیو تینا هنوز باز نشده

مومتتش این بود که اسم آهنگاشون یکیه😭😂

آره تو ام وی جدیده اسپا زرتش در رفت

:)) دلم نمیخواست اینو تایید کنم ولی آره.

البته، به عنوان سولوییست تو اس ام مونده بابلم آپدیت کردTT

ناویس کیه قضیه لوکاس چیه 

فهمیدم فهمیدم 

هستی واقعا نیاز دارم دوباره تلگرامم اوکی بشه چیز میز پین کنیم

تو بابل گفته جدی خیلی منتظر موندین ولی فایتینگ هپشیدااا از الان لوکاس خفنو نشونتون میدم:)) کیوت خر

سولوییست نمیخوام-

انسیتی 23 نفره میخوام...

دوستان بابام اومد ولی من چپیدم تو دستشویی-

سونگتارو ام رفتن که با بوی بند جدیده دبیو کنن:))

گفتی چپیدم تو دستشویی یاد اون روز افتادم که کراش آروشا فالوش کرده بود و داشتیم فکر میکردیم استوری چی بذاره بعد تو توی دستشویی بودی و پرسون گفت دیوان شمس رو باز کن....

چقدر زود گذشت :(

وای من هرچه زودتر گروه جدید اس ام رو میخوام

بوی بند جدید کی کیو که خیلی فیوریتم بودن جدا

سبکشون✨

من نباید برا این جر میخوردم دوبارههه XDDD

وای..

من تازه پریروزا وویس تو دستشویی رم آنلاک کردم..

سایکرز جدا خفنن:::))))

بچز من دیگه باید برم

دلم خیلی بیشتر از این حرف ها براتون تنگ شده بود و الان حالم خیلی بهتره

مراقب خودتون باشید و سالم و خوشحال بمونید

خیلی دوستتون دارم:)

توام مراقب خودت باش فایتینگ

منم کم کم باید برم~

ریحانه ما ام حسابی دلتنگت بودیم:) کلی فایتینگ براتت

منم دوستت دارم، مراقب ریحانه ما باشیا

باشه سوییت هارت

شما هم حسابی موفق باشید و از روزاتون لذت ببرید

اینا رو هم داشته باشید

کلیک یک

کلیک دو

شنبه ۲۰ خرداد ۰۲ , ۲۱:۳۴ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

خدایا چه حس غریبی ای موج میزنه اینجا...

سلامم 
ازاین ورا 

سلاام^^

شما همون شخصی که باهم همسن بودیم؟ ۶ابان۸۴؟

بلی بلی خود خودمم D:

بچه ها این پست رکورد اولین محفل وبو هم شکوند حتی XDD

TTTTTTTTTTTTTT
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan