monthly

با درود فراوان بر دوستان عزیز

آیم بک ویث انادر پست 

خب فکر کنم خوب باشه اگر از این یه ماه اخیر بگم 

اول از همه اینکه دو هفته به شدت استرس آور و کمرشکن رو بالاخره با ازمونی که جمعه داشتم تموم کردم. جونم در اومد دو هفته کامل هرروز آزمون آزمایشی تستی و هر روز دور و بر 6 ساعت روزانه به معنای واقعی کلمه خر زدن و استرس کشیدن دهن آدمو آسفالت میکنه ولی خب خداروشکر هرچی بود تموم شد رفت پی کارش (با نتایجی خوب) و این هفته رو تا الان با آرامش خالص گذروندیم D:

خیلیاتون پستای روزانه از اتفاقای مدرستون میزارین و واقعا خوندنشون آخر شبا از تفریحاتمه. چیزایی که تو مدرسه برام اتفاق میفته زیادی روتینه وگرنه منم یه همچین کاری میکردم XD. دیگه از دسته چیزایی که میتونم برای این یه ماه بگم اینکه...موهامو کوتاه کردم؟ بلی وی بالاخره بعد از چندین سال جون کندن برای مراقبت از موی بلند دیگه خسته شدو تصمیم گرفت بره کوتاه کنه. البته از کوتاه منظورم پسرونه نیست یه حالت مصری طور ولی یکم بلند تر...تا شونه هام میتونیم بگیم.

امروز تو مدرسه کتاب مغازه خودکشی رو برده بودم تموم کنم و سر زنگ مشاوره آخراش که دیگه کاری نداشتیم نشستم دو سه صفحه آخرشو بخونم که یهو مشاورم اومد از دستم کشید ببینه چیه. اولش که به معنای واقعی کلمه ریدم تو خودم چون گفتم یا علی الان میاد میبینه اسمشو فکر میکنه چی هست بدبختم میکنه...ولی در کمال تعجب استقبال کرد و ازم پرسید که تموم کردم میتونم بدم بهش تا خودشم بخونه یا نه. منم با خوشحالی از اینکه بدبخت نشدم اوکی دادم و چند صفحه آخرو خوندمو دادم دستش. مشاورمون کلا انسان پایه ایه زنگای مشاوره آخراش میشینیم باهاش با بچه ها میخندیم (ولی دلیل نمیشه جدی بودنشو دست کم گرفت). خلاصه که این گونه بود، ته کتابم خیلییی موز تموم شد من واقعا ودف بودم:|. نه اینکه کتاب بدی بودا ...اتفاقا قشنگ تا خود صفحه آخر داشتم نهایت لذت رو میبردم ولی آره. اگر خوندینش بیاین دربارش حرف بزنیم ببینم نظر شماها چیه.

 راستی پنج شنبه ای به یاد روزای قدیم رفتم اهنگ set fire to the rain ادلو گوش دادم و تا الان نصف بیشتر مواقعی که داشتم اهنگ گوش میدادم رو ریپیت بوده. اگر خیلی وقته گوشش ندادین برین سراغش یکم خاطراتتون زنده شه.

و اینم بگم و بعدش بروم تا....هروقت چیزی برا گفتن بود؟

انیمه chainsaw man بعد از صبوری های بسیار اونم برای دور و بر یک سال و نیم داره قسمتاش میاد و پیشنهادش میکننممم. البته اگر از خونو یه مقداری بکش بکش و اینا بدتون میاد پیشنهاد نمیکنم ، برای این دسته your lie in april یا love is war پیشنهاد میکنم. برای مورد اول میتونیم گریه کنیم دورهمی. و این بود پست ماهانه روزانه ما

تا درودی دیگر بدرود...سی یو آن د نکست پست

 

+درخواستی دارم از نومین نویس های عزیز (به خصوص تو هستی) به بخش کامنت ها مراجعه کنین با تشکر 

  • Tree tanbal 🦥🥥
يكشنبه ۸ آبان ۰۱ , ۲۰:۴۳ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

اول درمورد نومین نویسا..جونم داداش

ای پاکدامن 
يكشنبه ۸ آبان ۰۱ , ۲۰:۴۳ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

عکس از موهات.سریع.

تازه حموم بودم عین این جنگلیا شدمم

مرگ تری با وایب این چنتا عکس جنو برا من یه چیزی بنویسین من خوشحال شم 

1

2

ببینین اگر ایده ای هم ندارین من میتونم یکی بهتون بدم. جنو رو گیتاریست جدید یه خواننده ای فرض کنین و جمینو هم فن اون خواننده هه 

يكشنبه ۸ آبان ۰۱ , ۲۰:۴۳ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

منم پایان مغازه خودکشی اینجوری بودم که................وات ده فاک؟...................

بعد تو فک کن من وسط کلاس داشتم میخوندم میخواستم داد بزنم که وددفففف ولی نمیشد 

البته این ایده در صورت اینکه خودتون ایده ای نداشته باشین اگر دارین فقط بنویسین من از زندگی راضی باشم 

يكشنبه ۸ آبان ۰۱ , ۲۰:۴۴ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

تری عاشقتممممممممم

بهم ایده دادییییییییییییی

داوشممیییی
يكشنبه ۸ آبان ۰۱ , ۲۰:۴۴ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

من الان هزار روزه دارم عر میزنم بهم ایده بدینT___T

يكشنبه ۸ آبان ۰۱ , ۲۰:۴۵ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

به عنم؟ بفرست فورا.

به سوی تله قدم بردارید
يكشنبه ۸ آبان ۰۱ , ۲۰:۴۷ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

تل باز نمیشهههههههههه

ایشالا فردا صب قبل از مدرسه-

حله
هستی ولی مرگ من با این وایبه بنویس از هفته پیش عکسارو سیو کردم هی تو فکرشم 

دوستان عکس پستو هم میتونین به مجموعه وایباش اضافه کنین الان که دارم نگا میکنم میبینم اونم میخوره

وای نسنسنسنسن وبت >>>>>>>>

درمورد جمینو جنو...شاید تا اخر هفته تونستم یهچیزی بنویسم ولی قول نمیدم

تلگرام داری؟اگه داریم ای دیتو بده اونجا برات بفرستم

اسمتتتت>>>>>
بالاخره یکی داره ابهت موزو درک میکنه XD
اره دارم نیازیم به عجله نیستش هروقت نوشتی بگو آیدی بدم بفرستی

فقط منم که با پایان مغازه خودکشی با ملایمت برخورد کردم؟🦦😭😂

بابا انقد واقعا عجیب غریب تموم شد من همه چیم ریختتت
وسط کلاسم نمیشد داد زد لعنتی 
انقد دوست داشتم روند داستانو یهو زرت
خو اخه چاراا

وای حق هیچکس به موز اهمیت نمیدهT T البته اسمم از عکس دوکیوم موزی اومده و از اون عکس دوکیوم بود که به موز علاقه من شدم ولی خب...

اوکیه...فقط این اولین چیزیه که قراره بنویسم و خب امیدوارم فقط خوب بشه T T

ویت دوکیوم موزی پروف تو بود؟ پشکاامم انقد اون پروفو دوس داشتم من XDDD
موز ابهت داره منم دارم تمام تلاشم میکنم ملتو تحت تاثیر ابهتش قرار بدم و تا الان دو تا از بچه ها صددرصدی تحت تاثیرش قرار گرفتن (ای دو نفر در صورتی که اینو میخونین اعلام حضور کنین)
مطمئنم وقت کافی روش بزاری قشنگ در میاد D:

اوهوم

وای نسنسنسنسنس

امیدوارم خوب بشه T T

فایتینگ D:

عکس میخوام.

پینترستم کار میکنه خیخیخی

واعی نومین..منم میخوام

صیم صیم

اما جنو...جنو تا ابد..

🤝🤝🤝

راستی خیلی خسته نباشیTT ایم سو پراود اف یو.

مرسیی

حیمسجسمظجسحشح ته کتاب خیلی موز بود چه سمیههههXDDDD اخه موز؟ سجنطحسنکسوسحمس

خیلی عجیب غریب بود موز وصف خوبی میشد براش

ترنم داری ایدی پخش میکنی؟ خانومم اینجا یه فضای خانوادگیه.داری به فساد میکشونی بچه های مردموXDD

انقد درموندم ک نمیشهXDD

یه جوری میگم عکس میخوام که انگار راه ارتباطی دارم...به قول بچه های کلاس مون باید با دود با پرسون ارتباط بگیریم...XDD

وی پی اناتم کار نمکنه؟

ترنم ۱۷ سال و دو روزگیت مبارک.

۱۱ روز مانده به ۱۷ سالگیت مبارک

وای میدونی من قبل از خوندن کتاب پایانش اسپویل شده بود برام و صرفا دینلا طیف داستانیش بودمXDDDDD و هنوز نتونستم درک کنم که چرا این چنین شد اما نسبت بهش یه سری نظریه بی سرانجام دارم

بیا نظریه هاتو در میون بزار

ام عکس از جمین داری؟خودم تمام عکسام پاک شدهT T

 

اره دارم ولی باید وایسی ۵ اینا از مدرسه برگشتم میام میفرستم برات
وبت همینیه ک لینک کردی دیگه اره؟

خیلییی ممنان

این وه الان باهاش اومدم وب اصلیمه:>

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan