look who's here :D

سلامممم

چطورین بچه ها چطور میگذره . فک کنم قشنگ دو ماه از آخرین پستم میگذره و باید بگم جدی دلم تنگ شده بود.

هر سه هفته یه بار ازمون نشانه داریم برای همین دارم فک میکنم اگر بعد از هر ازمون نشانه بیام یه پست کوچیکی بزارم خوب میشه.

این چند ماه به عنوان یک عدد دانش آموز کنکوری به معنای واقعی کلمه گاییده شدم D: همین قدر غلیظ و صادقانه.

طی دو سال گذشته همیشه دوستای کنکوریمو اذیت میکردم میگفتم اره یک دانش آموز کنکوری از 24 ساعت روز باید 25 ساعت درس بخونه و اینا بعد الان کارماش داره سرم میاد....

مطلب برای عر زدن زیاد دارم هم از نوع مثبتش هم از نوع منفیش ولی انقدر همه چی تو مغزم پخشو پلاس و مطلبا با سرعت زیاد هی میان میرن فعلا تعریفشون نمیکنم تا حالا شاید سری بعدی.

این مدت این طوری نبود که اصلا نیام یه نگاهم بندازم و برم... ولی خب چون امسال درصد بیشتری از بیان کنکوریه هربار میومدم هیچ فرقی نکرده بود اینجا ، ینی مثلا تک و توک ستاره پست جدید میدیدم و این طوری بودم که : چقد خلوت... سر همین پستی نمیزاشتم.

ولی خب الان آمده ام آباد کنم از خلوتی در بیاد فقط حیف که خیلیاتون الان آنلاین نیستین تا پستو ببینین بعدش بشینیم حرف بزنیم...

خلاصه که اره همین D:

+یا آخر امشب یا فردا یه پستی میزارم خاطره دو هفته پیشمه چون میخوام حالت یادگاری باشه تو یه پست جدا مینویسم بعدا D:

+تمایل به صحبت ؟ 

  • Tree tanbal 🦥🥥

cream soda قبل مرداد اومد یا مرداد اومد؟

فاقد اهمیت 

i need al youurrrrr 

creammmmmmm sodaaaaaa

الان که دارم فک میکنم من واقعا اس ام استن شدم

riize در قلبم جا باز کرده

سونگهان و سوهی تا اطلاع ثانوی به عنوان بایسام قرار میگیرن D:

ستره موردعلاقم روشن سدههه۶

Hehehe

دقیقا وقتی من رفتم کلاس پست گذاشتی.

وقتی زندگی نامرده
دیروز پست گذاشتم بعد کلا رفتم یادم رفت بیاد نگا کنم🗿

تری حدس بزن کی دیروز فیزیکشو منفی یک زده😂😂😂😂😂

ریاضیش دهنمو گایید چرا انقدر سخت بود؟ میانگین کلاسمون شد هفت:::))))

پشامممم منم منفی یک زدمممم🤣🤣🤣
من با ۲ درصد ریاضی نفر اول کلاس شدم عباس چی میگی💅

بح بح ... منم امسال کنکوریم بعد کل ساعتی که تو روز درس میخونم ۴ ساعته ( بین خودمون بمونه ... تازه شروع کردم و هیچی حالیم نیس😭 ) 

ببین تو روزایی ک مدرسه میری اصا درستش ۴ تا ۶ ساعته وگرنه تلف میشی وسط کار

پراممممم😂😂😂😂😂😂😭

انصاری به ما گفت هیچکس زیر بیست نزنه، بعد کلا سه نفر بالای بیست زدن:::::))))))

ولی شیمیو ترکوندم،👍🏻

انصاری معلم چیتونه؟
ما معلم گسسته بچه هامون انصاریه 

شوخی میکنی باهام:)))

اسم مدرستونو بگو یه دور.

مهرآیین 
ببین خودم تاحالا ندیدمش فقط میدونم پاش شکسته یه همچین چیزی
وای هستی ژنتیک دو گفتار خوندیم تو طول خوندن و یاد گرفتن این دو گفتار جد و آبادم اومد جلو چشمام

پشمامممم آره خودشهههه

نشکسته ماهیچه پاش پاره شده عمل کرده-

وای ما کفتار یکیم هنوز ولی حق میگی.

جر پشمام نایس نایس 
منطقیه 
تاحالا قیافشو ندیدم خیلی دلم میخواد ببینم چ ریختیه هیچ برخوردی نداشتم باهاش
ببین از شروع گفتار دو بگاییا تازه شرو میشه

خیالت تخت ما ام تاحالا قیافشو درست حسابی ندیدیم::)))

وای نگو نمیخوام بشنوم::))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan