«اولین پستم»

درود . ترنمم و این اولین پستمه . واقعا نمیدونم قراره توی این وب چه غلطی بکنم ولی یه فکری به حالش میکنم این مهم نیست .
اگر میخواین دربارم بدونین برین توی about me اونجا یه توضیح کوتاهی دادم . تازه کارم همین طور ک میبینین اگر چیزی به ذهنتون رسید ک لازمه درباره وب و اینا بدونم بهم بگید @-@ . 

  • Tree tanbal 🦥🥥
سه شنبه ۲۵ خرداد ۰۰ , ۲۰:۳۶ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

تو وبم معرفیت میکنممم

راستی

فرستD:

بوس
XD

باکس فالووراتو باز کن*-*

اوکییی ممنون *-*

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوش اومدی من موژانم خوشبختممممم 😄💙

 

هااااااااییییی . ممنون خوشبختم 

بچ من کیه ؟ XD

اون استیکر عینکیه رو نداره وگرنه میدادم XD

راستی من هلی ام 12

 

خوشوقتم^0^

منم خوشبختم 3>

سلام *-*

فکر کنم اسم منو توی وب آیلین اونی دیده باشی!!!

خب ... من اسمام! و ... ۱۳ سالمه:) 

سالااام
اره اسمتو دیده بودم بسی خوشبختم *-*

خوش اومدیی *-*

ممنون 3> 
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۰۰ , ۱۵:۱۱ ♡𝑁𝑎𝑧𝑖 𝐶ℎ𝑎𝑛

سلاااممم^^

نازی هستم و 13 سالمه:)

خوش آمدیییD:

سلامم 
خوشبختم و ممنون 3>

سلام من دیگ نیاز ب معرفی دارم؟😂

معلومه ک ن من رفیق شفیق شمام تری جون😂❤

 

اینجا چیکا میکنی لعنتی XD

دوست واسه آبرو بردن دیگه ساری زیاد آبروت رو بردم🙂🥰

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan