جواب بدید فیض ببریم XD

  • Tree tanbal 🦥🥥

اممم معنیش چی میشه؟

داره میپرسه که اگر کی پاپ فن نبودید الان داشتین چیکار میکردین 
چهارشنبه ۱۶ تیر ۰۰ , ۱۵:۴۵ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

مرده بودم الان

مود XD
من به در و دیوار نگاه میکردم @-@XD
چهارشنبه ۱۶ تیر ۰۰ , ۱۵:۴۶ ᵛᶤᵒˡᵉᵗ ᶳᵉᶰᶳᵉᶤ

چرا برا من فرقی نمیکرد...

با اینکه فقط یه سالع کی پاپرم ولی واقعا تصورش برام سخته . همین وضعیتو با انیمه هم دارم XD

راستشو بگم؟؟

نشسته بودم کتاب میخوندم :")

من الانم میخونم کلا همه کار میکنم XD

شاید تلویزیون میدیدم یا کتاب میخوندم

شایدم بازی میکردم

ولی خب قطعا زندگیم حوصله سربر تر از الان بود

گاهی با خودم فک میکنم نان-کیپاپرا چیکار میکنن که حوصلشون سر نمیره😐😂

اره من دوستام چنتاشون کیپاپر نیستن ولی همیشه در حال انجام یه کاری هستن موندم چی XD

:| سرمو میذاشتم زمین و میمردم 

با هستی یکی XD

رج .. جوابم با اون هستی چب یکیه رججج XDDDDDD

چهارشنبه ۱۶ تیر ۰۰ , ۱۶:۳۸ ♡𝑵𝒂𝒛𝒊 𝑪𝒉𝒂𝒏

انیمه میدیدم'-' 

داشتم دنیا دیگه مثل تو نداره رو گوش می کردم. 

من احتمالا اهنگای لاتینم بیشتر میبود ولی بعد کی پپاپ هی کمتر شد و موند انگلیسی و کی پاپ 
چهارشنبه ۱۶ تیر ۰۰ , ۱۸:۰۷ ђєlเ ŞHĮİ (خوشگل سانا😔🔥)

عاممم

نمیدونم خدایی/:

دیوونه میشدم اصن تصورشم نمیتونم بکنم:|

 

اهنگ شجریلن گوش میکردم؟

جررر

جر نایس XD

راستی آشنا بشیم؟:")

دورادور آشنایی دارم ولی خب خودت معرفی کن😂💚

بلی اشنا شدیم D:
اوک XD
ترنمم 15 سالمه آبان میرم تو 16 و همچنین میرم دهم 
کیپاپر و اوتاکو 
فندو اصلیمم اکسو فنای بلک پینک و اینهایپن و تی اکس تی هم بیدم 
دیگ اینک چیز دیگ ای به ذهنم نمیرسه در حال حاضر سوالی داشتی ازم بپرس XD
پنجشنبه ۱۷ تیر ۰۰ , ۰۱:۰۵ 𝑬𝒎𝒊𝒍𝒚 𝑯𝒊𝒏𝒅𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏

اووو!! ✨

 

خب احتمالا عین بچه موادبا درس فقط می خوندم xD ککخ.. ولی الان یه ساله از وقتی فن کیپاپ به خصوصbts شدم حس میکنم اگه بودن زنده نمی موندمD:

کلا کی پاپ یه کاری میکنه ادم این طوری حس کنه
یهو وابسته میشی D:
پنجشنبه ۱۷ تیر ۰۰ , ۱۴:۲۸ 𝑬𝒎𝒊𝒍𝒚 𝑯𝒊𝒏𝒅𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏

آره!*-* دقیقاا!!>~<

فقط چهار ماه ازم کوچیکتری پشممممممممم @_____@

معششعممشعشعپهششعپپعشهچشهچشهچشچشه

منم فندوم اصلیم اکسوال و انسیتیزنه هق TT

بایست کیه؟؟🤧🤧

سوال؟؟

میخای چه رشته‌ای بخونی *-*؟

بالاخره یکی ازم بزرگ تره XD
بایسام سچانچن = چانو سهون و چن XD 
من تجربی میرم 
تو چطو؟

خیالت راحت پیدا میکنی کسایی که ازت بزرگتر باشن😂

وای ترکیب سچانچن رو ندیده بودم تا حالا حقیقتا😐😂😂😂😂

من ریاضی ام :")

اولین کنسرتی که دیدم و کلا یه جورایی اولین چیزی ک ازشون دیدم این سه تا خیلی چشامو گرفتن @-@
از طرفی بعد اینکه یه مدت گذشت به این نتیجه رسیدم که فقط نمیشه 2 3 تا بایس داشت تو این گروه پس بنده 9 تا بایس دارم در حال حاضر XD . ولی خب اول این سه تا بودن
بایس تو کیه ؟
موفق باشی تو رشتت :)

عجیب درک میکنم TT

منم در اصل 9 تا بایس دارم ولی چانبک برام یچیز دیگن🤧🤧🤧

تو هم همینطور^^

چهارشنبه ۲۳ تیر ۰۰ , ۱۳:۴۶ ( جوجه جوجه طلایی🐥)SunBin 💫🍀

مگه زنده بودم که بخوام کاری بکنم؟😐😂

ولی جدا نمیدونم احتمالا کتاب میخوندم و ۱۰ برابر الان بی حوصله بودم💅👩‍🦯

 

راستی سلام🙋‍♀️

من سان‌بینم و ۱۴ سالمه🙂🌱

خوشحال میشم با هم آشنا بشیم ای کسی که فقط برای لایک کردن پستای بقیه وب زدی😐😂💔

وضعیت خیلی مشابهی داریم XD 
از آشنایی باهات خوش بختم و بسی دوست ک اشنا شیم منم ترنمم :)
جر فک کنم هستی بهت گفته اره یکی از بزرگ ترین دلایلم همین بود XDD
چهارشنبه ۲۳ تیر ۰۰ , ۱۵:۴۰ ( جوجه جوجه طلایی🐥)SunBin 💫🍀

کلا کیپاپ مایه شادی و امیدمونه 😂🌱

🙂🍭

اون نگفته من سندروم کامنت خوندن بیقرار دارم در نتیجه خیلی چیزا میدونم 😐😂👩‍🦯

 

خب من کیپاپرم و فندوم اصلیم مواست و نصف کیپاپ رو دور کردم🙂😁(در اصل نصف بوی بند های کیپاپ 😐😂) از جمله گروه های مورد علاقم: استری کیدز، ویکتون، بی تی اس، د بویز و.... اینایی که گفتمو بیشتر دوست دارم تقریبا😂👩‍🦯

و گاهاً ممکنه به واسطه کیپاپر بودن کیدراما ها،ببینم ولی مقاومت میکنم کیدرامر نشتم🤧😂

موافق
اره کامنتای هستیو میخوندم متوجه شدم XD
منم سعی میکنم خیلی به کی دارما وابسته نشم چون همین طوریش اوتاکو هم هستم فیلم و سریالم به شدت زیاد میبینم کی پاپرم روش هیچی دیگه کی درامر بشم دیگه خواب برام نمیمونه XD
ولی باز الان یه مدت شده کی دارما هارو هم دارم زیاد نگا میکنم و از الان دلم برا خود آینده و کم خوابم میسوزه T-T XD
چهارشنبه ۲۳ تیر ۰۰ , ۱۶:۰۵ ( جوجه جوجه طلایی🐥)SunBin 💫🍀

* پناه بردن به کامنتای ایلی سنپای به همراه پتو*

 

منم همین یه کیپاپ میتونه از همه چی بندازم ولی از چند وقت پیش به دلیل وابستگیه شدید به کیپاپ سعی کردم یکم کمتر در کیپاپ غرق بشم🤧😂

از ران و حتی تودو دیدنم افتادم😐😂💔

فعلا دارم برنامه لود رو میبینم که اونم وقتی قسمت ۶ اومد بالاخره من بر بی حوصلگی غلبه کردم و رفتم قسمت های قبلو دیدم😂💅

کیدراما هم بیشتر وقتا اینطوره که حوصله ندارم ببینم اونم در عین بیکاری... کلا حوصله ندارم و ۲۴/۷ پلاسم تو بیان و یه سری پست از وقتی یادم میاد قرار بوده بزارم که حوصله نداشتم 🤧💔👩‍🦯😂

فکر کنم توی بخش ابوت می(هیچ وقت نمیتونم فینگلیش تایپ کنم و حس نکنم یجور عجیب و مزخرفیه😐💔😂ولی حوصله نداشتم زبان کیبورد رو تغییر بدم🤧) خب بقیه حرفم👩‍🦯 گفته بودی کتاب میخونی... بیشتر جه کتابهایی میخونی؟*-*

*پلاس بودن تو وب هستی *XD
 سر یسری از سریالا ممکنه یکم بی حوصله باش ولی معمولا کم پیش میاد این ریختی بشه 
کتاب همه چی میخونم ، کلا عاشق کتاب بیدم ولی فعلا زدم تو خط رمانای نشر نون @-@
دوشنبه ۱۸ مرداد ۰۰ , ۲۱:۳۷ Ruby💫❤ (همون callmearmy سابق)

... عااام!! داشتم روی ریپیت آهنگ جدید مهراد و خلسه رو گوش میدادم ؟؟

* وی تا یه ساعت پیش در حال گوش دادن به همین اهنگ بود XDD
کلا نه قبل کیپاپ نه بعدش این جور اهنگا گوش نمیدادم ولی دوستام بعضی وقتا بفرستن خوشم بیاد نگه میدارم گوش میکنم 
دوشنبه ۱۸ مرداد ۰۰ , ۲۳:۲۷ Ruby💫❤ (همون callmearmy سابق)

😂

من قبل از کیپاپر شدنم به آهنگشون گوش میدادم الان نه دیگه زیاد گوش نمیدادم!

Fan tari🙈🫂💙

انا 
خیلی اسکلی XDD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan