صاحب این وبلاگ فوت کرده

این آخرین سلاممه ، و قراره آخرین خداحافظیم هم باشه .

چقد از کلمه آخرین و هرچی که معنی شبیه بهش داشت بدم میومد ، ولی الان دارم میبینم که با وجود تنفرم از این کلمه ها ، همیشه آخرین هام رو تجربه میکنم . آخرین بار که به یه جایی رفتم قبل اینکه بسته بشه ، آخرین باری که دوستم رو قبل اینکه بره ببینمش ، آخرین روز از 14 سالگیم . آخرین سلام و آخرین خداحافظیم . مردن توی 15 سالگی چیز خوبی نیست . ولی توی این سن همیشه یه دلیل برای مردن هست . سختی یه نوجوون بودن ، حس گندی که به خاطر گیر کردن قاطی احساساتت توی این سن بهت دست میده ، حسی که یه جایی بین بچگی و بزرگی گیر کردی و دلت میخواد بچه بمونی و از سختیا فرار کنی ، ولی همه بهت میگن بزرگ شو . فشار درس و مدرسه ، رابطه بد با یه دوست عزیز و خیلی چیزای دیگه . چقد زود گذشت اون روزایی که هنوز توی دبستان بودم و بدون اینکه نگران کوچیک ترین چیزی باشم برای خودم شادی میکردم و خوشحال بودم .

هیچ نظری ندارم دوستام قراره منو با چی به خاطر بیارن . همونی که تا میدیدت از پشت میپرید رو کولت و تمام کت و کول طرفو میاورد پایین ؟ همونی که برای اینکه قبول کنه کی پاپره حدود 5 ماه داشت این نظرو رد میکرد و تهش دید داره اهنگای کیپاپش از انگلیسیاش بیشتر میشه ؟ یا مثلا اونی که یکی از بزرگ ترین دلیلش برای وب زدن لایک کردن پست مردم بود ؟XD . خودمم خندم میگیره

 یا مثلا خانوادم ... اونا قراره چه فکری بکنن ؟

حتی فکر کردن به این چیزام باعث میشه یه حال عجیبی پیدا کنم . با هرچی و هر خاطره ای که منو به خاطر میارن ، فقط امیدوارم چیز خوبی باشه 

معمولا توی جمع دوستام من اون کسی بودم که هروقت یکی درباره این چیزا فکر میکرد میزدم تو سرش و میگفتم ودف نه این فکرا چیه مثببتتت بااشییدد...

ولی تهش من الان اون کسیم که مرده 

حیف اون کنسرتایی که برنامه داشتم یه روز برم و دیگه نمیتونم برم ، اون آلبومی که به بابام گیر داده بودم برام بگیره و داشت راضی میشد... و اون همه سریال و انیمه ای که شروع کرده بودم و قراره نصفه و نیمه بمونه . 

اون همه برنامه که با دوستام ریخته بودم بریم بیرون ، قولایی که به تک تکشون داده بودم که تا تهش پیش هم بمونیم . 

و این نامه هم اینجا به پایان میرسه ، آخرین نامم ... آخرین پستم 

خدافظ

+ین چالش از اینجا شروع شده و ممنونم از هستی که دعوتم کرد @-@

جز هستی و پرسون کس دیگه ای رو خوب نمیشناسم برای همین یسره از همه میدعوتم که بیان توی چالش شرکت کنن

+حالا تصور کنین من واقعا مرده بودم ( که قرار نیست حالا حالا ها این اتفاق بیفته من قراره خر زندگی رو بچسبم XD ، تولد 120 سالگیم باید همه باشن XD . انقد که برنامه و کار دارم برای آیندم که اره باید بگم صد سال سیاهXD ) با چه چیزی منو به خاطر میاوردین ؟

 

  • Tree tanbal 🦥🥥

به مولا فرست

به مولا دمت گرم  XD
دوشنبه ۲۸ تیر ۰۰ , ۱۶:۰۵ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

پرسون خر تو وب من کامنت نمیده تو وب تو میده نیمخاامxD

*مثلا ما 5 ثانیه پیش تو گروه نبودیم*

با کاراگاه بازیامون، با اون دفعه که جامدادی خانوم گم شده بود رفتیم دنبالش و با پروژه کیپاپر کردن جنابعالیxD

وای جامدادی خانم XDDDD
یعنی ماها تو دبستان یه مشت اسکل بودیم قشنگ XD

اون هودیه که بیشتر وقتا تنت بود .. طرز نشستنت سر کلاس .. جیغ ویغات .. چرت و پرت گفتنات که همشون باعث میشن نصف بشم از ۱۰ جهت .. سوتی دادناتتتت XD کراشامون .. ناموسا لی سوهیون و چان .. تصویریامون ..و پسر عمیقا همه ی خاطره هامون چه تو مد چه غیر مد و مهم تر از همه تنبل درختی ! 

لاعناتی هودی منو تو از کجا یادت بود من خودم یادم نبود XDD

خداییش نمیر ترنم :")

خداییش قرار نی از دستم خلاص شید @-@

بابا میام کامنت میدم الان هستی .. 

بعدم بده از توصیه ات بهره کافیو بردم ؟

از این چالش بدم میاد ادمو زهره ترک میکنه -__-

منم بار اول خیلی ترسوند هول شده بودم

فوضولی که کامنت ها رو میخونه*

منم حدود یک سال مقاومت میکردم که نه من کیپاپر نیستم😂

اااا یک ساال  تو دیگ خیلی مقاومتت زیاده من 5 ماه بودم XD
اخه سال قبلش به خودم قول داده بودم از این چیزا خوشم نیاد خدایی سخته آدم پا رو آرماناش بزاره XD

جواب سوالت

وقتی روت مرم میربختم و هربار با قیافه ی جدی برمیگشتی نگام میکردی احتمالا به خاطرم میومدی 

و خدا نکنه:'( 

سس دستیت اینجام رو نمایی میکنه از خودش XD
:>

خب تو سال قبلش به خودت قول داده بودی

من از بچگی به خودم قول داده بودم😂

برا همین مقاومتم زیاد بود :")

و اره واقعا سخته رو ارمان هات پا بزاری😂

اولا ک خدانکنهه خدانکنه خدانکنهههه دوما سکته کردم 

خب حالا من تورو با خیلی چیزا یادم میاد اووو تا دلت بخواد بازیامون تو راه مدرسه کرم ریختنات صبحا ک میومدی دنبالم شیپ کردن من با هر خری😂😂😂 یادته 13 تا... 

اوووو کلی خاطره هست ک باهاش تو یادم میای .. لقبایی ک برام گذاشتی از جمله اسی . شرلوک و غیره

در آخر هم خیلی خری خیلی عاشقتم😂❤

دیگ شزلوک حواست باشه تا ته بخونی همه چیو XD
هنوزم شیپ میکنم چی فک کردی XD
خر اعظم heh heh XD

Inke hmishe xsher migi v dahane mno sare bts o exo ina servis krdi:)♥️

جررر ریش تراشممم 
قربونت ایکس شر گویی کارمه XD
دهن سرویس کردنم کارمه XD

نرو سمیههههههه xDDDDD

خانم فراهانی 
همین الان 
میام 
به 
یغما
میدمت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan