بی مومنتی

از بس این چن وقت از چانبک مومنت جدید ندیدم و کلا چیزی ندیدم از مومنتاشون به کوچیک ترین و چرت ترین چیزتم دارم میگم مومنت چانبک XD

مثلا همین الان داشتم اهنگ گوش میدادم اهنگ بک بود بعد رف چان بعد بک بعد دوباره چان و اولین کلمه ای ک به ذهنم رسید این بود :چاانببکک*-*

بعدم خودم خندم گرفت XDD

از این اتفاقا افتاده براتون سر شیپایی ک دوس دارین ؟XD

  • Tree tanbal 🦥🥥

اره تا دلت بخاد:|

 

حالا تو خوبی من حتی تو دشوییم ب شیپایی ک دوس دارم فک میکنم😐

جر دستشویی کلا مخ ادمو باز میکنه همه فکری میشه کرد توش XD

امروز داشتم ام وی on رو میدیدم که رسید به پارت هوسوک و بعدش یونگی خوند و من با خودم گفتم سپ ایز ریل:"

خیلی وقتا این طوری میشه و منم همیشه این طوری فک میکنم ک سسپپ *-*

آری آری:"

اون موقع ها که با هدفونم آهنگ گوش میدادم (قبل از کیپاپر شدنم:") همیشه آهنگ هری و لویی پشت سر هم میومد و منم همیشه یهو توی ماشین جیغ میزدم: لرییی:"

جر من حالا اصا قبل کیپاپر شدنم این طوری نبودم الان که شدم وضعیتم اینه XD
چهارشنبه ۱۷ شهریور ۰۰ , ۲۰:۲۳ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

داش داری با استاد ربط دادن گوز به شقیقه صحبت میکنی🤝🏻

منم از تو یاد گرفتم شدم این XD

قالبو*-*

*-* 
خوب شده ؟ 
یه ساعت تو پینترست دنبال عکس میگشتم XD

خوب؟ یه چیزی فراتر*-*

خیلی خوشگلهههههه

مررسسیی D: *-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan