رویای بزرگتون؟

آقا آقا من خیلی وقته هی دارم به این فکر میکنم که بزرگ ترین رویام چیه ولی هرچی فسفر سوزوندم به هیج نتیجه ای نرسیدم 

شماها میدونید بزرگ ترین رویاتون چیه ؟

چجوری فهمیدید که چیه ؟

یه رویای بزرگ نداشتن خیلی حس گندیه میخوام برای خودمو پیدا کنم T-T

  • Tree tanbal 🦥🥥

منم ندارمش :)

تو هدف داری؟

هدف بزرگی که بخاطرش زندگی کنی؟

3/>
نا ندارم :") خیلیارو هم میبینم که یه هدف گنده دارن باعث میشه منم بخوام برا خودمو پیدا کنم ولی به نتیجه ای نرسیدم تا الان T-T

آره دارم :)

میتونی بگی چجوری فهمیدی که همون چیزیه که واقعا آرزوشو داری؟*-*
البت اگر مشکلی نداری

اینکه در آینده یه شخص موفق باشم !:) 

یه مهندس موفق :) که باعث افتخار خانوادشه:) 

باعث افتخار خانواده بودن خیلی چیز خوبیه
 امیدوارم توی هردوش موفق باشی و به هردوش برسی *-* :)
يكشنبه ۲۱ شهریور ۰۰ , ۰۰:۰۲ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

من میخوام آدم خوبی برای مردم باشم. میخوام بهشون حس خوبی بدم. میخوام خوشحالشون کنم:)

آرزو خیلی قشنگیه حقیقتا :")
هستی هلپ برسون منم یه دونه بپیدایم 

من میخوام دهن تو رو سرویس کنم و ۸ شقه ات کنم 

مناسب ترین آرزوی بزرگ که همین طوریشم روزانه داری بهش میرسی XDD

ی آرزوی دیگه هم دارم ..ولی ممکن نی

خخ ولی ممنون :) .... 

ممکن نیس بهش برسی یا ممکن نیست بگی؟ یکم گیج بشدم @-@

منممم

دقیقااا منمممم

اصن پیدا نمیشه اون هدف کوفتی که برای من باشه اح :/

 

+ ولی هدف پرسون خیلیییی مقدسهههه😂😂😂😂😂😂

واقعا اره +++
جر هدف پرسون هدفی مقدس و قابل دسترس به صورت روزانه XD

میخام ی روز اسکیزو ببینم و برم کنسرتشون

 

با کله برم تو شیکم بین بین

ب لپای هان دس بزنمممم

جونگینو لیکسیو بخل کنم

هیونجینو بوس کنم (لپ=-=)

با مینهو کرم بریزم

لایو ب صدای بهشتی سونگمین گوش بدمTT

اون خنده های کیوت چانم از نزدیک ببینم

 

اینا آرزوهای منن:")

خیلی رویای کیوتی داری:)
منم واقعا نیاز دارم همه این کارارو با ایدولام انجام بدم XD

رویای بزرگم؟؟ ... آیدل شم و همه چیز رو همونطوری که میخوام پیش ببرم! رویام اینه که اولین آیدلی بشم که همه حرفاش رو بدون ترس به مردم بزنه و زندگی رو برای خودم و بقیه آیدلا راحت تر کنم:)

آآآآ ایدول بودن خیییلیی چیز خفنیه منم یه مدت خیلی دوس داشتم ولی صدا ندارم XD

منم فکر میکردم صدا ندارم😂😂 ولی خب ... تمرین کردم و الان یهههه کوچولو باز بهتر از قبل شده.

آیلین اونی و ایمی اونی و سارینا که خوششون اومد نمیدونم چرا هنوز خودم حس میکنم اوکی نیستش XD

اره اره کلا صدا رو با تمرین میشه درست کرد خیلی جاها شنیدم ولی حوصله میخواد
اا برای کمپانیشون ادیشن دادی ؟ قبول شدی؟ من میخوام همه رو حمایت کنم اگر شدی بوگو *-*

حموم!!! بهترین جا برای تمرین 😂😂

من وقتی میرم حموم هر چی آهنگ حفظم رو میخونم. خدایی تاثیر داشت!

آری همون روزی که آیلین اونی توی وبش گفت که کمپانی خودشونو زدن، دادم و قبول شدم ^^ اما متاسفانه برای 3 هفته نمیتونم کار تحویل بدم چون همش دارم سرفه میکنم. صدام خش داره:"

 
جر اره حموم منم اسپیکر میبرم با اهنگ میخونم XD
ااا موفق باشیی D:
اره زده بودی امروز کرونا گرفتید ایشالا خوب شید همگیتون *-*

XDDD

مرسی:"

دارم میپزم از گرما. یهو گر میگیرم بعد یهو سردم میشه.. از صبح انقد مایعات خوردم شکمم داره منفجر میشهههTT

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan