یه چیز به شدت گاد

 

 

2020 kpop mashup

من این مشاپو خیییییلییییییی پیشنهاد میکنم 

یعنی به معنای واقعی کلمه خییییلیییی از بهمن اینا لینکشو یه جا سیو کرده بودم هی میرفتم میدیدم خفنی از همه جاش میبارید 

 راستی با توباتو هم اینجا اشنا شدم و چشمامو گرفتن @-@ 

خلاصه که از دستش ندید D: لینکم از یوتیوبه وی پی ان یادتون نره 

  • Tree tanbal 🦥🥥
يكشنبه ۲۱ شهریور ۰۰ , ۲۲:۰۹ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

1

2
يكشنبه ۲۱ شهریور ۰۰ , ۲۲:۰۹ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

فرست شدمممم

جایزه بدههه

هییییق تنکسس TT

خوبی؟

*-*
yup yup مثل همیشه 
تو خوبی ؟

شکر خدا ^^

هوم منم خوبم :")

خوبه خوبه 
دیشب چون میخواستیم امروز بریم جایی زود خوابیدم نشد جوب بدم ساری 3/>

فدا سرت😂

خوش گذشت؟*-*

تازه رسیدیم یه سه چهار روز دیگ برمیگردیم 
شمال اومدیم *-*

عه شمال :")

منم میخاممم *^*

سری قبل که رفتیم شمال زمستون بود نتونستیم بریم دریا

دلم لک زده براش :")

خوش بگذره پسسسس🤧🤧

منم اخرین بار عید بود رفتم دلم تنگ شده بو براش 
الانم خیلی ازاد نیستم مدرسه یه مشت تست ریخته  رو سرم T-T
ممنونن *-* :)

کاش میشد همه‌ی اون تستا رو دایورت کنی به یه ناحیه خاص و از این روزات لذت ببری :")

اخه من نمیفهمم درس و مشق تو تابستون چه صیغه‌ایهههه :/

اگر میشد همون لحظه اون کارو میکردم 
هرگاه فاز مدارس رو درک کنم اون روز به خودم افتخار میکنم XD

کاش میشد واقعا...

صیمممممممممم:/👌

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan