یه سالگی

امروز  

سالگرد 

اکسوال شدنم  

بلینک شدنم 

و کیپاپر شدنمه 

و من دارم تو آسمونا سیر میکنم  

حتی این حقیقت که فردا یکه مهره و شنبه مدرسه ها شرو میشن هم نمتونه این روزو برام خراب کنه  

سال پیش اخرین روزه اخرین تابستونه قرن بود و من بعد 5 ماه بالاخره به این نتیجه رسیدم که نمتونم فن نباشم  

گاد یاد تنفرم از کره و کیپاپ وقتی کلاس هفتم بودم میفتم و باورم نمشه بدم میومد ازشون چون الان کاملا وابستم  

من توی این مدتی که کرونا اومد تصمیم گرفتم شرو کنم تا بشناسمشون و اگر همچین تصمیمی نمیگرفتم توی این دوران زندگیم نابود میشد  

چون خانوادم خیلی حساسن سر کرونا و از وقتی که شروع شده من فقط 4 بار دوستامو دیدم و اگر فن نبودم این مدت توی خونه دیوونه یا افسرده یا 

... میشدم . خلاصه که اره کیپاپ (به خصوص اکسو) مثل زندگی خیلیای دیگه زندگی منم نجات داد . مدرسه ها باز میشن ، 31 شهریوره ، همه 

دارن به این روز فش میدن XD ولی برای من روز مبارکیه و هیچ چیزی هم نمتونه حال خوب امروزمو ازم بگیره . میخوام از همین الان 

 تا 12 شب یه لبخند گگگننندههه روی لبم باشه @-@ . یه بوس مجازی به کله هستی ، پرسون و عسل که آشنام کردن 

با خانواده کیپاپ و یه بوس به کله همه کیپاپرای دنیا تک تکتون خییلیی معرکه این XDD 

+راستی اگر تاریخ یادتون هست بگید چه تاریخی کیپاپر شدین و اگر خواستین ماجراشم بگید فیض ببریم @-@ 

 

  • Tree tanbal 🦥🥥

وای چوکاههههه

 

+ من از طریق دخترخاله هام با کیپاپ آشنا شدم و خیلی خوشحالم ک کیپاپر کردن منو وگرنه الان توایس و اسکیز ک زندگیمن رو نمیشناختم:"

واقعا نمیدونم بدون کیپاپ چیکار میکردم:/

و منی که تاز یادم افتاد جواب کامنتا رو بدم...
+منم که از طریق 3 4 تا از دوستام بودم و ممنونشونم واققا 
همچنین XD

من تو وبم چجوری شو نوشتم

و تاریخش روز 15 شهریور بود:">

بعدا لینک پستو بده شاید ندیدم شایدم دیدم یادم رفته چون من که الزایمری هستم میدونی دیگXD
شهریور کلا ماه مبارکی بوده هرچی تولد و مراسمه ریخته توش

عه ویت نههه

پونزده شهریور اکسوال و یونیورس شدنم بودددد

کیپاپر شدنم تو آبانهxDD

وی هنگ میکند
فرق داره ؟ وقتی فن دوتا گروه باشی و بیشتر گروهارم بشناسی نمتونی بگی کیپپارپ شدی همون روز؟

من ۴ مارچ ۲۰۲۰ ارمی شدم و آغاز کیپاپر شدنم بود :")

سالگرد دبیو تی اکس تی بود اون روز :>

مکیتابثیضص چقد ناایسسس روزای خاص فن شدن خیلیی حس خوبی داره @-@

مبارکههههههثهپعمششچهچسهچهشچهشچش

 

راستش من دقیق یادم نیس :"

ولی کلاس هشتم باهاشون اشنا شدم

خیلییییی نسبت بهشون گارد داشتم و اصن تو کتم نمیرفت فنشون باشم :"

ولی خب دیگه با خودم کنار اومدم😂

منم هشتم شرو کردم به شناختن
جججررجر خییلی مشابهیم یادمه هفتم میگفتم میخوام رئیس جمهور کره شم فقط برا خاطر ریشه کن کردن کیپاپ
و حتی یادم نیست چرا :/ XD

چوکاهههه🎉🎉🎉

من امروز سالگرد استی شدنمههه🎉🎉

اارهه دیده بودم مبباررکهه 
قرار بود اینو همون شب جواب بدم خبرم یادم رفت اصلا کامنتای این پستو TT
ولی بازم مبارکه @-@ XD

واییی مبارکه ترنمییی

ممرسیی ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan