کلاسا...

چطور میگذره ؟ TT XD

خب فک کنم اوکی شد پس دوباره میپرسم

 کلاسا خوش گذشت ؟ XD

برای ما که از همون اول درس دادن لعنتیا TT

  • Tree tanbal 🦥🥥
شنبه ۳ مهر ۰۰ , ۱۵:۰۷ عشق میرایم کسی چش نداشته باشه رومممم (آنی)

خوب

تو چطور اونی؟

متوسط 
با صدای کلاغای لعنتی دو ساعت زودتر بیدار شدم 
یه 45 مین پیش اینام تموم شد TT
شنبه ۳ مهر ۰۰ , ۱۵:۰۷ 𝘈𝘺𝘭𝘪𝘯 --

برای ما هم..:)

دهن آدمو سرویس میکنن به مولا...
شنبه ۳ مهر ۰۰ , ۱۵:۰۸ ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺

:/ برا ما هم

3/>
دو زنگ شیمی هر دوشم درس داد واقعا زورم اومد TT

و برای ما هم :)))

3/>
وای وای پرسون بز بیام بهت یه چی بگم از امروز تازه یادم اومد درباره یکی از معلماس XD

منی که برای هر درس یه ربع فقط سر کلاس بودم:")))

البته که هم تکلیف دارم هم امتحان :/

خسته نباشید همتون

زمرنیتینیثمقجبنبت

شروع سال تحصیلی مبارک:)

خوبه خوبه از این راحتیای اول کار باید نهایت استفاده کرد
مام تکلیف بداریم 
تو ام خسته نباشی ^^
شنبه ۳ مهر ۰۰ , ۱۵:۱۴ ᏒᎾᏃᎻᎯᏁ ^-^

سیلام 

من امروز نرفتم مدرسه تا خوش بگذره 

ااا ینی سر کلاسا نبودی؟
خوش به حالت پس من یکی سرویس شدم 
حوصلمم هی سر میرفت وسطش

من نرفتم مدرسه💃💃ولی خو دهنم سرویسه:/

شنبه ۳ مهر ۰۰ , ۱۵:۴۱ ᏒᎾᏃᎻᎯᏁ ^-^

نه

*-*

😁

مذخرف ب معنای واقعی

درک میکنم...
خیلی زیاد 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan