روزانه کوتاه

های های 

بعد از 3 ساعت لعنتیه پشت سر هم مشق نوشتن (که هنوزم تموم نشده) دلم برای اینجا تنگ شد گفتم بیام حالتون بپرسم :)

چطورید چخبر ؟

امروز روز خوبی داشتید؟

امروز یه مقداری از مشقارو هم زمان با ویدیو مود دایری تهیون نوشتم مود خوبی داشت پیشنهاد میکنم 

از کارسنج بدم میاد اینم بگم 

اومدم باز کردم ببینم چخبره دیدم 4 دقیقه از زمان فرستادن مشق فیزیکم مونده :") تو عمرم اونقد سریع یه مشقیو ننوشته بودمXD

با اینکه از رو دوستم نوشتم تا سریع بنویسم ولی به دستم که نگاه میکردم مثل جت فقط داشت چپ و راست میشد 

بعدشم که دستم به فنا رفت ولی کلی مشق دیگ مونده بود سو نشستم سر بقیش

پوینت مشق زیاد دادن رو اصلا درک نمیکنم 

قبول دارم باید انقدر تمرین شه که دیگه قشنگ تو ذهنت بمونه ولی نهایت 2 یا 3 صفحه... نه اینکه بیاد شماره 12 تا صفحه رو برات بزاره بگه تو دو روز کنار بقیه مشقا بنویس بفرست که TT 

واقعا دبیرستان توی یه سطح دیگس 

پوینت این پستیم که نوشتم درک نمکنم ولی بیخیال XD

درباره روزتون بگید ببینم چیکارا کردید :)

(عکس یادم رفته بود بزارم ساری)

 

  • Tree tanbal 🦥🥥

روزم خیلی مسخره بود:/

چرا مگ چجوری گذشت ؟

ساعت دوازده پاشدم ساعت یک رفتم سر کلاس تا ساعت سه و خورده ای (ک انگار 10 ساعت بود انقد ک زمان داش دیر میگزشت)

 

بعدشم بیان پلاس بودم

همش تو گوشی کلا هیچ چیز جالبی نداش

از این روزا توی این دوران زیاد پیدا شده برا هممون واقعا روزای حوصله سر برین درک میکنم :")

گفیتن ترنم سان، منم کارسنجو باز کردم و با این صحنه مواجه شدم :"| به جان خودم من فقط اسم کژالو از درس سوم شنیدم TT

خیلی دارن ظلم می کنن :" تازه یه هفتس اومدم دبیرستانا TT

امیدوارم که موفق باشین D": توی چهار دقیقه واقعا تبریک میگم D":

فایتینگ TT

 

 

+اهم D: بنده پری هستم کوچکترین عضو بیان بعد از آیسا چان و نگار چان D": خوشبختم*^*

چقد زیادن :"))) 
خیلی ظلمه واقعا یکی دو هفته اول این طوری میکنن باهامون 
برگشت مشاورم بهم گفت اگر نقص تکلیف بخوریم یه جلسه از کلاسو برامون میبندن TT :/
امیدوارم توام بتونی تموم کنی همرو راحت بشی :)
فایتینگ *-*

من حضوری رفتم و خیلی دلم برا فهمیدن درس تنگ شده بود:/xD

+میدونستی آیسان و آینازم با ما ان؟ اونا تو اونیکی دهمن، اگه نیکتا پیشم نبود هرجوری شده کلاسمو عوض میکردم:"/~

جر منم دو شنبه خدا بخواد میرم دل تنگیم برطرف بشه 
اوو نه نمدونستم چ خفن بیانیا باهات تو مدرسه باشن 

نه بابا آیسان بیانو نمیگمممم

کلاس دوم..تو بودی کلاس دومو به قرآنxDD یه دوقلو داشتیممممممم

من مقداری هنگم باید بزاری برم عکسای کلاس دوم مشاهده بکنم XD
رع کلاس دوم بودم ولی تنها دوقلوهایی ک یادم میان مهدیه مرضیه کلاس چهارمن
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۰:۴۱ ✴مون چایلد✴ (روبی💙💫)

بدک نبود

اما خوبم نبود:|

چرا مگ چجوری بو

منم ساعت ۹و۱۵دقیقه صبح بیخبر از هرچیزی اومدم اینترنت بعد دیدم شادم پر پیامه از ساعت ۸کلاس داشتیم شکر خدا به دوکلاس آخر رسیدم

وای منم شده همچین اتفاقی برام بیفته زنگ اول یه غیبت خوشگل خوردم 
خیلی زد حاله این مدلی غیبت خوردن :/ TT
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۱:۱۸ ✴مون چایلد✴ (روبی💙💫)

از طرفی بخاطر منفی بودن تستم و تولد چان اوکی بود

اما اسکندلا ریدن توی روزم:|

اره خیلی بده

بخصوص یه آزمونم گذاشته بود

اوه این دیگه واقعا بده 
حالا آزمونه رو چیکا کردی 

من اصن کاری با مشق و کارسنج پدرسگ و هیچی ندارم

نامسلموناااااا

دو ساعت چه فرقی به حال شماها دارههههه

تو که نمیخای الان چک کنییییی

چرا زمان میزاری بیشرففففف

خب زمانشو بیشتر کنننننن

اح :"

خسته نباشی دخترم چهار دیقه خیلی رکورد خفنیه😂😂

وای وای دقیققاا
وقتایی که حضوری بود قشنگ تا قبل اینکه بیاد بالا سرت و داره میزای دیگه رو چک میکنه وقت داشتی بنویسی 
ولی الان پا میشن میان ساعت میزارن مثلا بعدازظهر فلان ساعت 
صب میزاشتن یکم راضی تر بودم XD
دستام شیکست عوضش XD
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۳:۲۱ آلا (alileh)پشمک حاج عبدالله خریدی؟

هیچی دیگه زمانش تموم شده بود💔😶

کاری نمیشد کرد

بیا امیدوار باش حواسش نباشه یه نمره زیبا رد کنه برات XD

دقیقاااااااا :"

قبلا هرموقع مشق میدادن حداقللللل 24 ساعت وقت داشتیم

اما الااان امتحانش دو تموم میشه میگه تا سه تکلیف بفرس

نفهمای آچغال :"

الهییی😂

اصا یه مشت سواستفاده گر بدبخت بیشوره ... XD
يكشنبه ۱۱ مهر ۰۰ , ۰۹:۵۶ آلا (alileh)پشمک حاج عبدالله خریدی؟

ایشالله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan