"-" اهم

"-" بیاید صادقانه به قضیه نگاه کنیم .. من واقعا از اعماق وجودم بیکارم و خب این تنها ایده ام برای کرم ریزی بود .. درک میکنید درسته؟ * درک نمیکنید ؟ "-" خب باشه نکنید * بگذریم اینجام که هیچی نگم "-" اما خب چون ستاره ی لیدی ترنم خیلی وقت بود روشن نشده بود "-" پس قطعا به هلپ من نیاز داشت "-" نکته اینجاست که ترنم اونی من محسوب میشه که خب چه اهمیتی میتونه داشته باشه واستون یا واسمون ؟ :/ درنتیجه کیه که از کرم ریختن به اونیش بدش بیاد * اونم اونی که دو هفته است اختلاف تون * "-" سو این شما و این ستاره ی روشن ترنم به قلم پرسون "-" ممنون که وقت تون رو بابت خوندن این پست تلف کردید .. حالا هم میتونید برید به زندگی تون برسید "-"

تا یه پست مزخرف دیگه و یه وقت تلف کردن دیگه فعلا خداحافظ بای "-"

+ حقیقتا قدرمو بدونید کی از عکسا میذاره واستون XD

 

  • Parsoon :]
يكشنبه ۹ آبان ۰۰ , ۱۴:۰۸ (مهستی سکشی بیان :"|)SunBin 💫🍀

با سپاس که ستاره وبشو روشن کردیXDDD

"-" اصلا فدات

من دلم میخواد همینجوری الکی یه کامنتی بدم بااینکه حرفی ندارم*

منم الکی و نامحسوس جوابتو میدم.. هیچ کسم شک نمیکنه ..

D:

اصلا حرف نداریم ما 🚶🏼‍♀️..

"-" راستی ایلین اینجا نویسنده است ایح XD "-" گفتم بدونی "-"
خب نمیخواستم رو کنم چون ریا میشد جلو بقیه ولی خب .. ما بزرگ ترین بند مافیاییم بای...

آیلین همه‌جا هست D: ؟

اصلا چرا انقد ما خوبیم TT

"-" این یه قرارداده پیچیده است در رابطه با وب های ما .. قرارداد سه گانه "-" همه هم رو توی وبای هم نویسنده کردیم "-" سو... :) بله میشه گفت هست "-" XD
"-" رو خودمون کراشم بای..

به به به D:

گشتن دنبال یه اهنگ گنگ بالا*

رسیدن به دردسر لیتو*

پلی کردنش*

اصلا به یه لول دیگه‌ای از عالی بودن رسیدیم 🚶🏼‍♀️..

"-" اره دیگه خیلی جریم کلا
"-" برم گوش بدم بینم چی به چیه ..
مرز ها رو جا به جا کردیم اصن ..

اصن وای 🚶🏼‍♀️..

پلی کردن یاکوزای خلسه*

اصلا زندگی همه به دو بخش تقسیم میشه: قبل ما، بعد ما

"-" چرا داریم اینا رو میگیم..
"-" اینم باید گوش بدم *
"-" اصلا ما و اکیپ مون شما و همه 

نمیدونم~

ما دلیل نیاز نداریم اصن "-"

پلی کردن ترافیک جنسی جاستینا*

🚶🏼‍♀️..

"-" قانع شدم ایمی ... کاملا ...
اینم باید گوش کنم به جان خودم *

زدن عینک آفتابی*

پوزخند*

گرفتن ژست مالک*

پلی کردن سیکو مود دریک*

"-" زخم کاری رم ندیدم ...........

اتفاقا تو فکرم بود یه پست روزانه بزارم ولی دیگ ستارم روشن کردی پس بیخیال 

یک تنبل درختی هستم که اخیرا حس پست گذاشتن نداشتم XD

بمیررررررر

الله اکبر :/

لابد تروبیوتی و اسکویید گیم ام ندیدی~

مگه میشه :")

نه دیگه من کیدراما رو درو میکنم...

اها

خب پس هنوز میشه امیدوار بود 👐🏻

زخم کاری هم بکش بکش زیاد داره، برو ببین~

"-" اره اره ... XD
"-" بگذار بعد از سلول های یومی میرم سرش..

حقیقتا یکم دیگه بگذره وب شما سه تا رو قاطی میکنمXD 

من خودم اول فکر کردم کامنتای وبم با پرسون قاطی شده رفتم بهش گفتم گف نه پست گذاشتم XD
يكشنبه ۹ آبان ۰۰ , ۱۶:۰۳ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

*عکس روی پست را دانلود میکند*

مطلب زیبایی بودXD

یتجسنصم "-" بیا یکی دیگه ام لذت برد از این عکس کول..
"-" زیبا شمایید لیدی...
يكشنبه ۹ آبان ۰۰ , ۱۹:۵۱ 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

در اثر این پست لبام جر رفت 🤣عکس پست جررررر مرگ بود !!!

پرسون تو انتخاب عکس سم سلیقه خوبی داره XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan