فن گرلی به معنای واقعی کلمه

بعد از نگاه کردن های فراوان به گزینه ارسال مطلب جدید و فکر کردن به اینکه چی میخوام بریزونم تو پستم به این نتیجه رسیدم که نمیدونم D:

تو فکر بودم یه داستان کوچولوی دیگه یا یه جمله قشنگ یا نمیدونم یه پست اهنگ دار بزارم ولی تو فکر این بودم که این سری یه چیز متفاوت بزارم D:

بعد از فکر و فکر و فکر بالاخره به این نتیجه رسیدم که میخوام یه چنتا از عکسایی که این دو هفته از پینترست دان کرده بیدم رو بزارم براتون فیض ببرین یاه یاه یاه 

نتمم که از سر راه آوردم میدونین XD

ولی مهم نیست.... خب بریم که داشته باشیم

شاید تا الان که داشتین میخوندین مودتون این طوری بوده که

ولی فاقد اهمیت چون در پایان قراره مودتونو عوض کنم 

مستر کانگ T^T

این عکسش رو امروز گذاشتم رو بک گراند صفحه قفلم D:

چوی بومگیو پرنس خوشگلم T^T به معنای واقعی عاشق این عکسشم 

دوتا از بایسام از وی وی رو مشاهده میکنین بلی.... برم پینت می نیکید بگوشم دلم خواس

استاد کیوت بازی پسره عوسی تو این عکس هم جذاب افتاده هم کیوت T^T

دستای بکهیون از کراشای ابدی من . نگا کنین دستاشو اخهه

با بک گراندی که برای پیوی هستی گذاشتمم اشنا شین . خیلی جذبم میکنه عکسه 

جوری که بعد دیدن این دوتا عکس دلم میخواست گوشی باشم قابل ستایشه میدونین XD عکس سوهو رو هزار باز نگاه کردم بعدم به این نتیجه رسیدم که برای بک گراند یکی از چتای لایسنم بزارمش 

من یه قالب با این تم کیونگسو نزنم ترنم نیستم D:

کیوت پدرطوطیییی (کش رفتن پدرطوطی از پرسون )

یه روزی میرسه که من بمیرم دیگه . علت مرگ روی سنگ قبرمو ببینین روش نوشته نگاه های جی D:

منی که دارم برای برگشتنش روز شماری میکنم :"))

دوتا از کویینای خوشگلم 

یک عدد هونگسوک بسته بندی کنین من ببرم 

تهیونگ اینجا تا ابد کراشم میمونه :"))

این انسان یکی از جذاب ترین فیسای کرس (حداقل برای من ) و با این کیوت بازیاش من چیزی ندارم بگم واقعا D:

ددی بنگ چان D: وی سکوت میکند... دهن خود را باز میکند ولی باز به این نتیجه میرسد که سکوت کند تا خودتون متوجه زیباییش بشین 

در همه حالت جذاب.... بسی جذاب.... اصا خیلی جذاب 

خیلی گنگ بالاس خیلی دوسش دارم خرس قهوه ایم 

.

.

.

.

خب دیگه تموم شد فن گرلی کردنم XD . عکسای این دو هفته اخیر که دان کردم بلی 

احتمالا دارید با این فکر میکنید که 

باید بگم که اگر مشکلاتی از جمله سکته و مورد هایی از این قبیل ندارید و سرهر عکس مثل من سکته یه دور نزدین بله کاملا قانونی بید D:

تاحالا پستام این طوری طولانی نشده بود اولین پست طولانیمه XD 

امیدوارم از عکس ها نهایت فیض مورد نیاز را برده باشید XD

نظری درباره عکسا داشتید بوگید کامنتا مثل همیشه باز بید 

..... بای D:

 

 

 

 

  • Tree tanbal 🦥🥥

میخواهم یه چیزی بگویم ولی نمیدانم چه:)

نیمدانی یا یادت رفته یا به علت زیبایی های عکسای بالا قفل موندی ؟@-@

اگه دستای بکهیونو بدین بهم دیگه هیچی نمی خوام TT لپای جونگوونم بدین دیگه تکمیل اصا TT 

چالای نامجونم بدین TT

چشمای چانیولم بدینTT

لبخند مستطیلی تهیونگم بدینTT 

*حرفی نمی ماند*

صدای فیلیکسم بدین تامام :>

 

خیلی ارزوی حقی بود واقعا :")
*پروردگارا از هر آیدول یه چیز بده من دیگه در این زندگی چیزی نمیخواهم D:
منم این طوری XD
صدای فلیکسس TT
کلا همه اینایی که گفتی بسی بسی بسی بسی چیزای گادی هستن که من هرسری سرشون سکته میزنم

"-" من و تو که اصلا کراشامون یکی نیست .. منم نمیرم همه ی عکسا رو بدزدم.... :)

منو تو اصلا کراشامون یکی نیست نو نو اصلا 
اصلا 180 درجه فرق داره 
اصلا کراش مشترک چی هست 

"-" اصلا گزینه ی Share واسه ما نقش کلیدی رو نداره .. حتی معنیشم نمیدونم..

تاحالا یه بارم چیزی به اسم share نشنیده بودم 
اصلا چی هست
اصلا نمیدونم XD

اصلا تو کی ای XD

سوال قشنگیه 
من کیم؟
مسئله این است XD

"-" سر کراش هویتتو از دست دادی جر XD

روزگار بدی شده XD

ترکیبی از همش شاید؟:">

مود زیباییست 
بعضی وقتا منم همینم سو درک میکنم D:

ترنم امشب رویایی و جنتلزن شدی :) چه با درک و شعور ... * اشاره به جوابت به رامش * XD

من هرشب با همه رویایی و جنتلمن هستم ولی تو یکیو باید بزم تو سر و کلت بیشتر کیف میده XD

"-" بچ تو جنتلزنی چطور تونستی گند بزنی تو ابتکارم و دوباره بگی جنتلمنننن ؟ XD

باو ودف نوشتم جنتلزن به مولا که 
کیبورد خودکار رید توش ساری XD

"-" به هر نحو ما که همو میبینیم لیدی XD

به هر نحو ما همو ببینیم باید جایزه سین زدن وبتو بهم بدی یاه یاه یاه 
یه چیز زیبا بده 
چانیولو بسته بندی کن مستر 

"-" من اگ میتونستم چانیولو بسته بندی کنم اون ۲۹۸۲۸۲۷۷۲۷۳۲۸۸۲۷۲۹۳۸۲۸۲۸۲ تا کراشمو واس خودم بسته بندی و ارسال میکردم..‌

اونا که هیچی باید برای منم بسته بندی میکردی XD
منو تو با کراشای مشترکمون باید یه روز در میون خونه یکودوممون بفرستیمشون XD

"-" خاک تو سر جفتمون + هستی XD

بومگیوم...

پرنسه جذاب لعنتیی T^T
جمعه ۲۱ آبان ۰۰ , ۱۷:۵۵ گیلاس بیان🍒 •

دستای بکهیون کوچولو تا بتونه دستای چانیول رو بگیره(از یک چانبک شیپر انتظار بیشتر از اینم نداشته باشید) 

خیلی حق بود تصورش اومد تو ذهنم اکلیلام همه جا پخش شد TT (چیز دیگه ای انتظار داشتن اصا کار اشتباهیه XD)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan