00:00 ، شروع یه روز خاص

امروز فردا شدهه (چی شد؟ XD) 

من دوتا گاو میدارم ، خیلی دوسشون میدارم 

فردا (امروز) تاریخ 20 آبان ماه بید . 16 سال پیش تا 24 ساعت اینده یکی از این گاوا ، یه انسان موده کیوته دیوونهه گوگولی پدرطوطیه مهربون بچ و بازم دیوونه که روش تاکید دارم به دنیا میاد . 

پرسون بچ 

دوست دیوونه من 

خیلی خوبی :) . مرسی که به دنیا اومدی دنیام باهات خیلی قشنگ تره D: 

میدونی انسان الزایمری هستم ولی یادمه از همون اولش خیلی مود بودی ، بار اول که دیدمت وایب خاصی داشتی که جذبم میکرد . یادته چقد با وسایلت ور میرفتم ؟ XD . رسما با همه چیت ور میرفتم و مطمئن باش دوباره ببینمت اولین کاری که میکنم ور رفتن با اولین وسیلت که دم دسته میشم هی هی هی XD

مرسی که این 5 6 سال دوستم بودی . بالام گفتم دنیام باهات خییلیی قشنگ تره . دونسنگ نمای گاو :) برای اولین بار حس اونی بودن نسبت بهت پیدا کردم XD بدون هرچی بشه همیشه پشتتم و خواهم بود . 85469783204895769274 ساله بشی و پیش همه کسایی که دوسشون داری باشی

بیا تا وقتیم که 85469783204895769274 میشیم کنار همدیگه ، منو تو و هستی به عنوان سه تنفگ دار یا سه کله پوک کنار هم بمونیم :)

( سه عدد خیلی مقدسیه XD ) 

از طرف همه کراشای مشترکمون ( انسانی و کاراکتری ) که شیرشون کردیم هم بهت تبریک میگم . میدونی که اگر بخوام اسم همشونو ببرم لیستی میشه که تا ابد ادامه داره XD . پس اره بدون که همشون بهت تبریک میگن و پیام فرستادن که پرسون شی تا تهش به صورت شریکی با ترنم رومون کراش بمون XD

HBD :)))

 

  • Tree tanbal 🦥🥥

پکجوحوخدعبقیاوچکج به این مناسبت بهت میگم ... تو بهترین اونی ی اونی نمایی ترنم :)))) دوست دارم و مرسی خب ؟... جکجوحاخد خیلی کیوت بودددددددددددددددددد

ینیتاکسهلشلد :))))))
تو 24 ساعت اینده پیویت پلاسم پرسون D:

سلااااااااممممممم حالت خوبهههههه

میشه بیای وب منو فالوو کنی پیلیز *-* 

خیلی وب خوبیههههههههه ممنون میشم

حتما 
همینیه که باهاش کامنت دادی؟

آره آره همینه 

خیلی ممنونم ❤❤❤❤

اوکی^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan