روزانه 2

داشتن یه معلم با طرز درس دادن متفاوت خیلی چیز خوبیه 

امروز سر کلاس ریاضی متوجه شدم که روزی روزگاری یسری دانشمندا اومدن یه دورهمی راه انداختن و بعد از خوردن چایی بیسکوییت و مقداری حرف درباره روزگار اثبات فرمول های سینوس و کسینوس و اینارو در آوردن . بعد از دونستن این فکت زیبا به چایی و بیسکوییت با دیدگاه کاملا متفاوتی نگاه میکنم XD . باید چایی بیسکوییتارو میزاشتن توی موزه یه نشونه هم بقلش میزدن که روش نوشته یکی از علت های اثبات فرمول های ریاضی XD

امروز دو زنگ زیست دارم  یه زنگ فیزیک و یه زنگ ریاضی (که جای زنگ اول فیزیک ریاضی گذاشتن برای امروز ) . زنگ دوم زیستم یه چند دقیقه دیگه شروع میشه . 

خیلی جلوی خودمو گرفتم نرم ماینکرفت بازی کنم . دیروز بعد تلاش های فراوان تونستیم با دوستام بعد 2 3 سال آنلاین بازی کنیم (میدونین سروراش پولیه ولی دورش زدیم ). وقتی دیدم سرور آنلاین درست شد چنان جیغی از خوشحالی کشیدم XD . دو سه ساعت توش بودیم قشنگ . با اینکه یه سالی میشد بازی نکرده بودم چون مثل قبلا کیف نمیداد ولی بعد اینکه آنلاین بازی کردم دوباره حس اعتیاد نسبت بهش بهم برگشت D: 

قرار شد بعد امتحان شیمی که ساعت دو دارم بریم یه یکی دو ساعت بازی کنیم بعدش برم برای امتحان زیست از فصل دومم بخونم 

معلمم داشت درباره استرس توضیح میداد اینا بحث به جایی رسید که گفت در حالت ارامش هستید . اصولا وسط درس که سوال نمیپرسم شماهام که این ور اون ور دارین برای خودتون میچرخین و حالا اون وسط صدای منم میشنوین ، میبینین اگر از بحث خوشتون میاد یه گوشی میدینو یا اینکه اون ور کلا دارین برای خودتون اهنک بیلی ایلیش گوش میدین XD . و خب باید بگم وضعیت من سر جلسه قبل که هفته پیش بود دقیققا همین بود XD داشتم اهنگ بیلی گوش میدادم و برای خودم تو بیان چرخ میزدم XD . زنگ اول بود منم خیلی تو حس درس خوندن نبودم ولی خب بعدش نشستم مثل ادم ریکورد کلاسو ساعت 4 اینا نگاه کردم جزوه برداشتم ( هرچی رو بندازم عقب زیستو نمیندازم چون میدونم بدبخت میشم ) خلاصه که آری این گونه بود .

بوی غذا میاد گشنمه T^T

امروز شما تا الان چطور بود ؟ یا چگونه قراره باشه ؟ @-@

  • Tree tanbal 🦥🥥

دستت درد نکنه:"

دلم برای ستاره ی اینجا تنگ شده بود:"

ِD:
راستی انی کامنتای زیر پستی که درباره شطرنج نوشته بودی بسته بود الان که اینجایی بز بهت بگم که.....خیلی دوسش داشتم TT

0-0

عه خوبه که دوسش داشتی:"

:»»»» اونی بچ منننن یه پست گذاشتههههه

کف جیغ هورا XDD

خب روز من شامل امتحان زیست و سخنان معلمام بود در کل روز کیوتی داشتم :»»» کنم گپختتق دیگه چه خبر لیدی ؟

امتحان زیست چطو دادی 
هیچ منم خبری نبود همین چیزایی که بالا گفتم 

ولی ذهنک جدا داره به عنوان اونی میپذیردت... دیدی اونی صدات کردم پشمات نریزه خبر خاصی نی ㅋㅋ

همش به خاطر پست تولده خیلی اونی شده بودم XDD
ولی میدونی
قبل اینکه چیزی به نام اونی رو معنیشو بدونم اینکه بزنم تو سرکله دوستام بگم من بزرگ ترم خیلی کیف میداد XD
الان ولی خودم در به در به دنبال اونی میگردم XD

وای خدایا.. ماینکرفت :") ؟

ماینکرفتمو مامانم پاک کرد =-=

من حوصله‌م سر میره میرم یه استخر بزرگ میزنم توش قطار میذارم یه مشت ویلیجر هم میریزم میرم قطار بازی :")

یه مدتم زامبی و ویلیجر میریختم ببینم کی میبره~

دلم واسه وقتایی که دو تا جادوگر مینداختم پیش هم با هم دعواشون مینداختم تنگ شده TT

جوری که دلم میخواد تا صبح راجب ماینکرفت حرف بزنم*

میدونستی اگه انقد بری پایین تو زمین که برسی به بلوک ۱۱، کریستال و دایمند هست :") ؟

ولی دهنت صاف میشه~

پر غار و اندرمن و زامبی و عنکبوته :")

عشق من این بازی بود با پی اسم همیشه بازیش میکردم TT تابستونا صب که چشامو باز میکردم تا شب پاش بودم یه مدت 
از این کارا منم میکردم XD روزی که دیگه سمتش نرفتم این طوری بود که  یه سرور داشتم پر چیزای خفن از شهربازی گرفته تا طونل و یه عالم خونه و هلیکوپتر و اینا 
بعد دستم خورد پاک شد TT بعد دوباره اومدم تلاش کردم بازسازی کنم توش این سری یه باغ وحشم ساختم... باز دست لعنتیم خورد پاک شد TT 
اون لحظه میخواستم جیغ بزنم . هیچ دیگ از اون موقع سمتشم نرفتم تا به دیروز که رو لب تاپ ریختم XD
ااا راستی اپدیت جدیدشون میگن اون غار و اینا کلا تیکه های زیری زمینو کلی تغییر دادن توی فلزام فک کنم مس اضافه کردن و اینا 
منم ول کنن تا صب میتونم دربارش حرف بزنم چون از اون بازیاس که عاشقش بودم قشنگ 

آپدیت جدیدش خیلی خفنه.. رو کریستال راه میری صدای ساز میده خدایااااا :") 😂😂

ببین زیر زمین یه بار یه کتابخونه دیدیم یه بارم یه ریل قطار و اینا. تهش کلی طلا و دایمند و لباس و دری وری میده ولی اسون ترین چیزی که گیرش میفتی جادوگره :")

خلاصه که صاف میشی تا برسی تهش، ولی می ارزه~

وای من میمیرم واسه ماینکرفتتتتتت :")

فقط جی‌تی‌ای رو از ماینکرفت بیشتر میدوستیدم با لست عاف عاس TT

هنوز زیرش نرفتم تو این نسخه جدیده ولی باید امروز برم یه سر بزنم اگر شد
ااا کتابخونه دیگ واقعا تاحالا ندیده بودم چ خفننن
همچنین 
جی تی ای رو من تو پی اس پسرعموم بازی میکردم به عنوام ماشین بازی و له کردن اینو اون XD
مرحله هاشو اون موقع ها نمیزاشتن برم منم میشستم به عنوان بازی ماشین رانی ازش استفاده میکردم ولی باز کیف میداد XD

خفن؟

رفتیم اول گیر کردیم تو تار عنکبوت، بعد رفتیم پایین‌تر رسیدیم به چند تا صندوق، فقطم یه زامبی کشتیم، بعد داشتیم میرفتیم جلوتر یه جادوگر اومد، پسرخاله‌م پیچوند رفت من گیر کردم اونجا :")

تهشم مردم طلاهامو جادوگره کشید بالا رفت :")

من انقددددددد ته جی‌تی‌ایو در اوردم

یه جا پیدا کردم از اون الاسکایی بنفشا (اینا دشمنتن، وقتی ببیننت میزننت) نمیان

ولی جای ناجوریه :") ..

جر پسرخالت یه نمونه از یکی از دوستای منه XD
خیلی درد بدیه وقتی کلی چیز اون زیر پیدا کردی بمیری 
من یسری افتادم تو لاوا هرچی داشتم سوخت :")

ماینکرفت شت:″) یادم نمیاد آخرین بار کی بازی کردمش:″)

 

روز من؟ اوکی صبحش با امتحان عربی شروع شد و بقیش کسل کننده بود. بعد من از ساعت ۱۰ و نیم تا ... ۱ و نیم خوابیدم و الان یه ساعته که پاشدم. آبجیم قراره بره آموزشگاه و وقتی ساعت ۴ و نیم برگشت میخواییم بشینیم با مامانم قسمت ۵ و ۵۷ تودو رو ببینیم و بخندیم و ... فکر بقیشو هنوز نکردم ._.

با چی بازیش میکردی ؟

نباید اصا امتحانا صب باشه واقعا حسش نی .به خصوص عربی ایی اصا عربی چیه T^T 
از عربی هیچی یادم نیست و باید یه برنامه بریزم یاد بگیرم وگرنه همین طوری پروندش باز میمونه 

باور کنم رفتی وایسادی تو لاوا تا سوختی؟ لعنتی ما گیر اندرمن و جادوگر میفتیم بازم امید داریم به زندگی 😂😭

وای وای وای گفتی لاوا.. ما یه بار رفتیم جهنم، اون روح گنده‌هه اومد، بعد اون آتیش تف میکنه بهت (صدای تف هم میده خیلی خوبه 😂😂)‌

یه آتیش تف کرد به یکی از پسرخاله‌هام، دو ساعت داشت میسوخت :")

میگفت بیاین تف کنین روم خاموش شم :")

وای یه بار لباس طلا بگیرین برین جهنم *-* ولی صاف میشین تا برگردین :")

وای که نسادم از ارتفاع افتادم توش بعد دیگ تا خواستم بیام بالا بلع دیگه... XD
جرجرج خیلی خوب بود تف کنین روم خاموش شم XD ازش استفاده میکنم 
پرتالاش تو مپ هست باید لباسشو به اندازه هر سه تامون بگیریم بریم دست خالی هیچ غلطی ک نمتونیم بکنیم هیچ کلا بدبخت میشیم XD
ولی باید برم خیلی دلم میخواد 

با گوشی همیشه بازی می‌کردم:″)

 

من میخوام انسانی بردارم و در حد فاک عربی داره و بدبختمTT

اگ میخوای انسانی بری که اصلاا پروندشو باز نزار من تجربیم باز عربیم مهمه دیگ تو میخوای بری انسانی واقعا باید یقه های کتابو بگیری ولش نکنی 

😂😭

حالا یه چیز دیگه‌م میگفت نمیگم :")

فقط یه تیکه طلا تنتون باشه، که پیگ من نریزه سرتون. ولی ببین میری مث چی میزننت :")

اندرمناش سوجن لعنتیا 😂😭

برو حال میده *-*

دقیقااا!!! 

شروع کردم به برنامه ریزی، چون خیلی دارم تر میزنم به امتحانام:/ دفعه اوله می‌خوام عین آدم درس بخونم اگر خداوند متعال راضی باشند!

سه شنبه ۲۵ آبان ۰۰ , ۰۹:۲۸ آلا (alileh)قناری آناناسم

منم تا الان دینی داشتم و قران😐

امتحان علوم هم دارم

ولی هوا بارونیه دوست دارم برم بیروننن

در حال حاضر من یه چیزی بین خواب و بیداریم امروز رفتم مدرسه حضوری بعد انرژیم قشنگ تخلیه شده
دلم بارون خواس 
اگ فردا صب بارون بیاد با یه لیوان نسکافه میرم تو بالکن اصا خیلی حرکت مودیه :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan