چالش سی روزه @-@ (روز اول)

1.درباره ده سال بعدت بنویس. چه کسایی توی زندگیتن؟ چه شغلی داری؟ چه عاداتی خواهی داشت؟ توی اوقات فراغتت چیکار میکنی؟ کجا زندگی میکنی؟

***

خب ام من 10 سال دیگه 26 سالمه . بستگی به رشته دانشگام داره که اون تایم کجام . اگر رشته ای بردارم که لیسانس و فوق لیسانس داشته باشه احتمالا اون تایما دارم برای فوق لیسانس میخونم ؟ اگرم رشته ای بردارم که تخصص و فوق تخصص اینا باشه سال پنجم یا شیشم عمومیم اگر اشتباه نکنم . به هر صورت تو دانشگاه به سر میبرم D: 

چه کسایی تو زندگیمن ؟ خب امم دوستایی که تا اون زمان هنوزم باهاشون در ارتباطم . خانوادم . دوستای جدیدی که ممکنه پیدا کنم .

اگر فشار درسیم خیلی زیاد نبود خیلی دوس دارم برم یه شغل پاره وقت داشته باشم نوستالژیه زیباییه برام XD 

توی تایم فراغتم احتمالا یا دارم بازی میکنم یا کتاب میخونم یا مشغول دیدن فیلم و سریالم (انیمه فراموش نشود) . اون وسطام با دوست یا خانواده میرم بیرون اینور اون ور

اینکه کجا قراره زندگی کنم رو نمد . ایران یا خارج ؟ واقعا نمد . ولی اگر ایران باشه و دانشگام تهران باشه قاعدتا پیش مامان بابام . اگرم تو شهر دیگه باشه ، یا خوابگاه یا یه خونه بگیریم من با یه یکی دوتا هم اتاقی برم اونجا @-@ 

میدونین اینا احتمالاتیه که میدم یهو دیدین اصا تا 26 سالگی اتفاقی که میفته 180 درجه فرق داشته باشه ولی بلی 

 

منبع مرسی بابت چالش ^^

 

 

  • Tree tanbal 🦥🥥
دوشنبه ۱ آذر ۰۰ , ۱۲:۱۷ Star Lost ✨ (Choi Ruby)

هممون یه اسم متفاوت برای چالش گذاشتیم😂😂

فکر کردن به این که چی بزارم واقعا خیلی سخت بود نتیجش شد همین XD
دوشنبه ۱ آذر ۰۰ , ۱۲:۲۲ Star Lost ✨ (Choi Ruby)

😂😂😂

 

جنو توی این عکسه خیلی بویفرند متریاله و برای قلبم زیاده:″)))))

به شدت 
منم که مشکل قلبی دارم سر این عکسای جذاب هی میبینم سکته ناقص میزنم 
ولی از اونجایی که خوددرگیری دارم گذاشتمش بک گراندم xD 
دوشنبه ۱ آذر ۰۰ , ۱۲:۲۶ Star Lost ✨ (Choi Ruby)

یا خدااااا!! بک گراند... قلبت اوکیه مشکلی نیست؟؟

جدا از اینکه هرسری سکته ناقص میزنم و کلی قربون صدقش میرم و به خاطر خوشگلیش  فشش میدم نه مشکلی نیست XD
دوشنبه ۱ آذر ۰۰ , ۱۴:۵۳ 𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛

دلم میخواد یه روزم که شده جای جمین باشم ببینم داشتن تمام توجه لی جنو چه حسی میتونه داشته باشه....

 

بیا با هم بریم فرانسه:"">>>>>>

خیلی جمله گادی بود من برم بمیرم بای....

یکی فرانسه و یکی انگلیس خیلی پایم بریم به مولا :")

جنو زیادی کراشه من نمیکشممممم

ده سال دیگه زیادی دورهه هیچکودوممون برنامه قطعی ای نداریم :")

قلب منم به سختی میکشه 
واقعا اره هیچ چیز قطعی نیست . امیدوارم این طوری باشه چون حالت ایده آلیه که توی ذهنم از 10 سال دیگه چیدم ولی نمد شاید حتی یکی از جیزایی که اینجا نوشتم اتفاق نیفته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan