چالش سی روزه @-@ (روز دوم )

2.چه زمانی توی زندگیت از ته دلت احساس خوشحالی کردی؟

***

 

نمیشه گفت فقط یه بار بوده یا نمیشه گفت کدوم یکیش از ته دل بوده چون خودم اصلا نمیتونم تشخیص بدم 

خیلی وقتا بوده اگر بخوام مثال بزنم.... اولین چیزی که یادم میاد آخرین روز سال نهم بعده امتحان پایان ترم عربی :)

اون روز نصف کلاس نهمیا فکر کنم حدود دو سوممون رفتیم پارک نزدیک مدرسه آب بازی کردیم و رقصیدیم و دیوونه بازی در میاوردیم .

بهم خوش میگذشت و این حقیقت که تابستونه حس شادیمو بیشتر کرد D:

خیلیم نگران کارنامم نبودم و توی اون زمان که اونجا بودم اصلا یادش نیفتادم پس میشه گفت یکی از اون زمان هایی بود که خیلی زیاد احساس خوشحالی کردم . جر یادمه وقتی اومدم خونه و یه حمومی رفتم اینا رفتم تو گروهی که منو هستی و پرسون توشیم نوشتم بچه ها دعا کنین کرونا نگیرم چون رسما خودمو به همه جا مالیدم XD .

ااا راستی وقتی دونت فایت د فیلینگم اومد خییلیی خرذوق بودم . به هرحال کامبک اولم بود :>

خلاصه ک بلی اینم از روز دوم 

 

منبع مرسی بابت چالش ^^

  • Tree tanbal 🦥🥥
سه شنبه ۲ آذر ۰۰ , ۱۰:۱۷ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

خواهش میکنم"^"

:) یادمه اون روزو ما هم برات مراسم چیدیم... XDDD

یادمه گفتم خرما هام از این چیز سفیدا که اسمش یادم نیست داشته باشه XD

اخه چقد دوستای بیشعوری داری .. اخه چقدددد

خودتم جزشون میدونی دیگه ؟XD
راستی بالاخره روز سوم نوشتم hihihi

بعد چرا من اینو ندیدم....

نمد 
منم اومدم تو نظرا برای روز چهارم جاش اینارو دیدم
 اومدی سین زدی ؟ XD

+-+ نه کار هستیه شاید....

گفتی کار هستی 
رفتم یه چن دقیقه پیش پنلت با یه چیز زیبا تو برچسب زردا مواجه شدم و باید بگم که...پاره شدمم XDDDD

در مورد بیشعوری که من کویینم..

افکورس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan