short daily :D

 

 

خاص بودن این اهنگ برام باید درک بشه . هروقت که گوشش میدم انگار دارم پا میزارم توی یه دنیای کاملا متفاوت ، یه دنیایی که خیلی از اینجا قشنگ تره :> 

امروز بعد دادن امتحان عربی به این نتیجه رسیدم که تنها یک راه موجود است برای من که این درسو نیفتم ( و البته نخونم چون حسش نیست ) و اونم اینه که یک عدد دوست دو زبانه فارسی عربی پیدا کنم . واقعا احتیاجش و جای خالیش تو زندگیم حس میشه XD . امروز که بخیر گذشت ولی باید برای ترم یه غلطی بکنم واقعا TT 

بعد امتحان عربی و نوشتن یه چنتا مشق شیمی حدودای ساعت 2 تا 6 ام نشستم تو محفل و با بقیه حرفیدم و بعدشم نشستم قسمت 4 سریال hellbound دیدم . هرکی دیده مرگ من بیاد با هم عر بزنیم برای این سریال TT . متفاوت بودنشو خیلیی دوس دارم . هرکی ندیده پیشنهاد میکنم ولی اخطار میدم من خودم تا ته ندیدم یهو اخرش بد تموم بشه یا شکست روحی بخوریم کاری از دستم بر نمیاد XD

دلم واقعا میخواد بعد مدت ها بتونم دوباره اهنگارو با تموم وجودم حس کنم . از تابستون هنزفریم یه سمتش خراب شده و توانایی حس کردن اهنگایی که دوست دارم اونم با تموم وجودم برام سخت شده . وقتی شبا هردوتا گوشیو میزاشتم تو گوشم و صداشم زیاد میکردم و با چراغای خاموش به سقف خیره میشدم حسی داشتم که فکر میکردم هیچ کس نمیتونه ازم بگیرتش . تا اینکه یه سمتش خراب شد و این تصورم به کل نابود شد و دیدم پس یه همچین چیز کوچیکیم میتونه گند بزنه به دلخوشیم... حقیقتا خودم خندم میگیره XDD از تابستون هی دارم به این فکر میکنم که برم به بابام بگم یکی جدید بگیره برام ولی نمیدونم چه جوابی میده چون یه جورایی بار اولم نیست XD فقط اینکه قبلا تا این حد با هنزفری خراب دووم نیاورده بودم و داره کم کم خیلی سخت میشه T^T . 

این هفته به خصوص امشب خودمو با دوتا اهنگ خفه کردم ، یکیش اهنگ پست و اون یکیش اهنگ همینیم که هستیم D: کم فارسی گوش میدم و این اهنگ ملودی و متن و همه چیش برام خاص بود وقتی بار اول گوشش دادم . تو فکرم یه متن کوتاه دیگه با توجه به این یکی بنویسم چون موقع گوش دادنش یه ایده هایی اومد تو ذهنم . 

روز شما چگونه بود ؟ D: 

  • Tree tanbal 🦥🥥

بیکنم:″))))))

 

روز من... بدک نبود... (کمردرد در حد فاک و همچنین خونریزی شدیدم رو فاکتور میگیرم) و اینکه... با آبجیم نشستم کنسرت پرمیشن تو دنس رو دیدیم و من کلی گریه کردم و الان سردرد دارم:″))) همچنین بعد از ظهر هم با وینتر فالز اسکیز کلی عر زدم و سرم داره منفجر میشه و فاک به این پریودی که باعث میشه انقد حساس و احساساتی شم، البته هستم ولی بیشتر:/

دیگه... روز بدی نبود!!! ولی فردا روز سختی است:″))

میبینی بچمو :"))

وای دلدرد وقتی کم باشه رو میشه فاکتور گرفت ولی کمردرد جوری گند میزنه به اون چن روز ادم که اصا من این طوریم که خدایا چرااا . 
یکی من که کمرم میشکنه و تا قرص نخورم درست نمیشه وضعیت دردش یکی دوستم که هیچ بدبختی نمیکشه و راحت تموم میشه D:
فردا قراره چه بکنی؟

و یعسس فرستتتت و سکنددد😎🔥🔥😂

مامان من نمیزاره قرص و مسکن بخورم:″))))

 

فردا؟؟ نمیدونم... 😂😂 با معلمی کلاس دارم که ازش بدم میاد پس... افتضاح خواهد بود خدایی 😂

 

هیونلیکس:″) سنیمططن😭😭

یه روز به معلمی که ازش خوشت نیاد واقعا روز ادم بد میکنه . منم فردا همینم 
ولی فردا البوم کای میاد و خرذوق تر از اونیم که نگران معلمه باشم XD

یکیش فن آرته و من اولش اصلا نتونستم تشخیص بدم :"))

واییییییی این همون قالب کریسمسیست؟:"))))))

چه خوجلههه TT

عه منم گاهی اینکارو میکنمم

که با هنزفری تو سکوت شب آهنگ رو با صدای بلند گوش بدم

برو به بابات یطوری مظلوم طور بگو بابا چندد ماهه که خرابه و من انقدر دختر خوبیم باهاش کنار اومدم D:

yup yup 
ممرسیی D:
خیلی حس قشنگی میده وقتی این کارو میکنی
تو فکر اینم که برم این کارارو بکنم اگرم نشد میرم سراغ مامانم ببینم میتونم اونو راضی کنم یا نه . دیروز رفتم ببینم هنزفری سیمیای خودشو هنوز داره گفت نه TT پس چیزی جز خریدن یه دونه جدید برام نمونده 

اوهوم خیلیی

میدونی من تو طول روز واقعا دنبال چند دقیقه سکوتم و به خودم میگم عیبی نداره فوقش شب که میشه سکوت هست

ولی شبا دلم میخواد توی اون سکوته آهنگ گوش بدم~

حس اهنگا بیشتر درک میشه اون موقع :")

 

اصن این چه وضعشه هنزفریا انقدر زود خراب میشنننن TT

واقعا یسری اهنگا هست که به خصوص شبا بهتر درک میکنیشون 

سیمیاش یه بدبختی دارن بلوتوثیاش یه بدبختی دیگه 
روزگار بدی شده کلا XD

هاول پدرسگ

هاول پدرطوطی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan