اندراحوالات سه بچ

تیپیکال ما

یا پرسون و ترنم با سرعت نور فک میزنن و من نشستم با افکار چرا با اینا دوست شدم نگاشون میکنم

یا من ناراحتم و اینا ویدیوکال گرفتن منو خوب کنن که باز تهش دوتایی دارن فک میزنن و من به افق خیره میشم

یا من دارم فنگرلی میکنم برا آیدلام و اینا اینجوری ان که خداوندا این هزار تا بچه داره اینیکی از کجا در اومد

با من رو یکی کراش زدم بهشون معرفی میکنم اینا میدزدنش

یا سه تایی داریم غیبت یه بنده خداییو میکنیم

بحث احساسیم هر هزار سال یه بار

یا سه تایی داریم عر میزنیم

کلا تو وضعیت نرمال نیستیم..xD

 

پشت صحنه ای که باید میزاشتم

 

+اولین پست من تو وب ترنمم! تبریک بگید@-@

  • آی‌لین --

وااایXDDDDDD

 

+مبارک"-"\

هعی..xD

+ممنونم^^

++ترنم بیا کامنتاتو ج بدهههه

پشمااام این خیلی مود منههههXDDDDDDD

 

+ تبرییک !!!

به هستی تبریکت میرسونم یهو ناپدید شده 
بیا برای جمع اسیز و توباتو عر بزنیم روبی من هنوز خیلی خرذوقم :")) 

خوبی؟

 

 

++ این یکی رو هم خودت جواب بده "-"\

اوهوم~

++جواب دادن*

ترنم اونییی تو چطوری؟*-*

من نیز خوبم مثل همیشه شاد و سم درحال گردش XD
تو چطوری؟

شاد و سم XD

منم خوبم مرسی *-*

خوبه خوبه 
اون روز ایمی پست گذاشته بود من سه ساعت دیر دیدم وگرنه میومدم سر کلاس بودم 
حالا بازی کردین ؟

داشتم به این می انریشیدم رنگ فونت ریپلای کامنتا چه قشنگه یهو از زرد به آبی تغییر پیدا کرد"-"\

جر برای اینکه با هستی قاطی نشه برای خودمو آبی کردم ولی به طور کلی رنگش زرده با قالب ست بکردم 

نه بازی نکردیم اگه هم بجه ها بعدش بازی کردن من نبودم که فکر نکنم چون کلا کسی نبود+_+

بعدش که اصا پست نبود من نیابیدمش 

روزگار سمی شده...

روزگار سمی بود 
استیکره نیومد میخوام بشهه
خواستی جواب کامنت بدی واسه این پست سبزش کن XD

با وجود ماها روزگار سمی شد قبلش سم نبود ابله..

@-@
یه چی لینک کردما قاطی نکنی XD

XDDD

زردش بسی خوش رنگه*-*

بکهونیییییمㅠ-ㅠ

 

عاها"-"\

فرندشیپ شما سه تا زیادی فیوریتمه😂😂

 

+هستی کره خر گمشو وبممممممم

قربونت اصنxD

+یا ابلفضل
باشxD

یویپکژپژحینی TTTTTTTTTT

Mystery finally solvedddddd:"))))))))))

وای خدایا من انقد جیغ زدم که گلو درد گرفتم صدام خش داره:″) XD

منم خیلی خر ذوق بودم برا خودم سناریو مهمونی و شب خونه همدیگه خوابیدن میچیدم XD
خیلی اکیپ خفنی میشننن TT
يكشنبه ۱۴ آذر ۰۰ , ۱۸:۳۰ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

آیلین خرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

بچچچچچچچچچچچچچچ تو ************ خوردی که وبتو بستیییییییییییی

ملعوووووووووووووووووووووووون

نکبتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

به هستی بگفتم عرض کرد که : از طرف من بهش بگو باز نمیکنمxD
يكشنبه ۱۴ آذر ۰۰ , ۱۹:۴۹ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

هستی غلط کردددددددددد ینی چییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

میکشمشششششششششششششششششششش

جرئت داریییییییییییی آفتابی شو تو وب منننننننننننننننننننن این ینی پاشو بیا بهم سر بزن دلتنگتم احمقTT

بگفت که : بگو نترس سرم میزنم

اتفاقا بعد از شب عید، بومگیو قشنگگگگ ۲ ساعت تخت گرفته خوابیده خونه جونگین:″))))))))) انقد راحت بوده:″))))) میپیحسنیخسنم

باید یه فیکی یا وانشاتی یه کوفتی بنویسم و این داستانو توش قرار بدم اینطوری نمیشهههTT

خیلی داستان خدایی میشه واقعا بکن این کارو 
بعدم بده منم بخونم عر بزنم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan