اونلی کیدرامرز آندرستند

 

1.وقتی دان میکنی و با زیرنویس هماهنگ نیست

2.وقتی حتی 87 امین زیرنویسم به ویدیوعه نمیخوره

3.وقتی زیرنویسو اشتباهی دان میکنی

4.وقتی نت صرف میکنی 17 قسمت دان میکنی میبینی سانسور شده ست

5.سندروم نقش دوم

6.وقتی کره ایا لامصبا بین سه تا زامبی مثلث عشقی میسازن و به خودت میای میبینی نشستی داری برا عشق یه زامبی گریه میکنی

7.رومخی ها و کلیشه های تمامممم کیدراماها

8.صحنه دیدار در بچگی

9.وقتی سریالت تموم میشه و خودتو تو صفحه سیاه مانیتورت میبینی و یهو به این فک میکنی که داری چه گوهی با زندگیت میخوری

10."فقط یه قسمت دیگه"

 

+برا مورد هفت دارم یه پستی آماده میکنم بزارم وب خودم وقتی بازش کردم در آینده..میخوام حرص بخورم*-*

++جوری که وب ترنم عملا دست من و پرسونه:

  • آی‌لین --

خدا خیرتون بعد ترنم که خودش ستاره اینجا رو روشن نمیکنه حداقل شما روشن میکیندXD

بابا اخه سانبین یسری وقتا واقعا هیچ ایده ای ندارم XDD
مغزم قشنگ خالیه 
اا راستی بگم ترنمم یه وقت قاطی نشه 
این یه دونه رو من بجوابیدم D:

جاست ۸:"))))))

۵ خیلی با روح و روان آدم بازی میکنه:"))))

اصن در وصف 5 نمیتونم چیزی بگم:"))))

فقط مثلث عشقی ک من معمولا فن نقش دوم مرد هستم همیشه:"

منم همینطور...........TT

حال و احوال آیلین اونیه خوشگلم چطوره؟*-*

خوب نبود ولی خوب شد*-*

در رابطه با ۶: من اون موقع حال کیدراما دیدن نداشتم (مثلا الان خیلی دارم) ولی مینشستم فیلم زامبی میدیدم زامبیا رو باهم شیپ میکردم.. :)))))

 

++ حالا میخواین بذارین یه پستم خودش بذاره واسه تنوع اصن..

all my love is gone....

i'm sorry to mu unknown lover.....

....but i still want you

What if you had it all
 ...But nobody to call
Maybe then you'd know me
'Cause I've had everything
But no one's listening
And that's just fucking lonely..... عر زدن *

who are you 

cause your not the girl i fell in love with baby

who are you

cause some thing has changed your not the same i hate it..

نباید با ریتم میخوندممم

can you hold me...

can you hold me in your arms...

چرا واقعا...

درک میکنم..

کیدرامر نیستم ولی همه رو تجربه کردم ")

درواقع هرکسی که series میبینه حالا چه کیدراما باشه چه انیمه چه سریالای نتفلیکس و اچ بی او و جاهای دیگه اینارو درک کردهTT

1.وقتی دان میکنی و با زیرنویس هماهنگ نیست

2.وقتی حتی 87 امین زیرنویسم به ویدیوعه نمیخوره

3.وقتی زیرنویسو اشتباهی دان میکنی

4.وقتی نت صرف میکنی 17 قسمت دان میکنی میبینی سانسور شده ست

 

10."فقط یه قسمت دیگه"

 

اینا خیلی مود منهههههههههههه

وای سر سایکوپث دایری چقد سر زیرنویسش رص خوردم خدااااااا

کلا ... 16 قسمت بود هر قسمت 1 ساعت و تبلت من فقط تا 1 قسمت و نیم کفاف میداد. بعد حالا فکر کن تبلتم کلا 2 درصد شارژ داره، من عین خرس افتاد روش وقتی به شارژ وصله و هی میگفتم یه قسمت دیگه یه قسمت دیگهXD

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan