اندر احوالات سه بچ پارت دو

من:یکی از متنهامو براشون میفرستم که بخونن*

من:یکیتون وویس بگیره بخونه

پرسون:چرا؟

من:میخوام صداتونو بشنوم موقع خوندنش

ترنم:خب پرسون

ترنم:سنگ کاغذ قیچی بازی میکنیم هرکی باخت وویس بگیره

من:ایموجی سنگ:😐
ایموجی کاغذ:😔
ایموجی قیچی:😂
بفرستین ببینیم کی میبرهxD

ترنم و پرسون:حله

*بعد از دو سه دقیقه وقفه که به خاطر پیام معلم پرسون پیش اومد*

ترنم:خبب یکک دوو سههه

ترنم:😔

پرسون:😐

ترنم:به نام خدا
ترنم: من بردم
ترنم: گمشو برو
ترنم: 😂🤣🤣

من:وای من باید اینو بزارم تو وب ترنم..

 

+دیدین همه اکیپا یکیو دارن که هرچی میشه استوری میکنه؟ من همونم منتهی هرچی میشه پست میکنمxD

  • آی‌لین --

winner winner chicken dinner

who is the winner ?

به نام خدا خودم he he he 

XDDD

پیروزی شکوهمند شمارو تبریک عرض میکنم خانم ترنمxD

ترنم تو who that B بیش نیسی گمشو..

XDDDDD

اوکی ولی من وویس پرسون رو میخوام._.

بعد از چندین ماه ایموجی های کنار اسمم رو عوض کردم*-*

فعلا به ما هم نداده منتظره 4 شه مامانش بره بتونه بخونه-xD
شمتاسیمشایس مبارکهههههههههه

پروفمم عوض کردم ولی هنوز عوض نشده*

 

راستی آیلین مرسی که ستاره وب ترنم رو روشن کردی:>

اندیشیدن به اینکه ترنم محوه جدیدا*

منم میخوام عوض کنم ولی ایده ای ندارم-
نمیتسشمنی یور ولکامممممممم:>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan