im bacckk

سلااممممم 

من بر بگشتممم 

حتی یادم نیس اخرین پستی که گذاشتم برای کیه XDD

یه دقیقه بز برم چک بکنم 

.

.

.

خب اخریش برا 9 آذر بود . یه دوسه هفته ای میشه پس فک کنم . دلایلی برای پست نزاشتن دارم که هم منطقی و هم غیر منطقی XD

خب از اونجایی که ترما 5 دی شرو میشن و تکلیفای منم این مدت سنگین تر شده بود میتونه یکی از دلایل منطقی که پست نزاشتم باشه 

دلیل دوم اینکه وقتی بچه ها ستاره روشن میکردن منم با خودم میگفتم خب دیگه به هر صورت ستارم روشن شده پس بیخیالش XD

(در صورت اینکه نیمدانید وی یک عدد گشاد است )

خلاصه که بلی این طوری . ولی دیگ امروز با خودم گفتم بز بیام یه سر بزنم یه چی بگم نمد از روزم مثلا 

امروز به زور مدرسه برای یکی از رشته های المپیاد ثبت نام بکردم D: و بگم روز قبلشم وقتی منابع مرحله اولو دیدم برای رشته ها مشکلات قلبی پیدا کردم . ولی خب مدرسه گفت چون امتیاز داره حتما شرکت کنین . 

این از این . یکی دیگع از اتفاقایی که افتاد و فک میکنم ارزش گفتن داشته باشه اینه که کلی با پرسون و هستی عر زدم . برای آکسفورد :"))

خیییلییی دانشگاه خوشگلیه لعنتییی . خیلی رویاییه D: 

این مورد که هاگوارتز (پاترهدیا دستا بالا ) نقشش و فضاش از روی آکسفورد ساخته شده علاقم میتونم بگم بی نهایت برابر میکنه . برنامه ریختیم با پول کلیه هامون و خرخونی سه تایی بریم آکسفورد XD هرکی مایل به اومدن بود با آغوش باز میپزیریمش 

ولی خدایی خیلی رویاییه . یکی آکسفورد یکی هاروارد . وایبایی که میدن 180 درجه فرق دارن ولی خییلیی خوبننن 

بز عکس بزارم از هردوشون . 

دیس ایز آکسفورد :"))

اند دیس ایز هاروارد :"))

سایمن سز سکوت کنم و عر بزنم و ازتون بپرسم که نظر شما درباره این دو دانشگا چی بید و اینکه دانشگاه رویایی شما چی بید 

اینم ستاره روشن این دفعه به قلم خوده گشادم XD

 

  • Tree tanbal 🦥🥥

ما سه تا آخرش باهم میریم آکسفوردددTT

ینی حتی شده یه سال تمام فقط خر بزنم میزنم"-" اه فاک یو انگیزمو زیاد کردی..xD

میریم میریم 
خوبه . منم قشنگ جوگیر شدم ما میتوانیمم XDD

چرا باید انقد برای قیافه‌ی یه دانشگاه وقت بذارن؟ مگه اونجا قرار نیست فقط خر بزنن؟

راستش هیچ نظری ندارم . خر زدن خوشگلش قشنگه ؟XD
حس میکنم ادم اون خوشگلیارو ببینه یه جور موتیویشن میشه براش که بیشتر بخونه 

اگه بدونی چطوری با عشق دارم فیزیک میخونم....

اگر بدونی با چه عشق و نفرتی همیشه بهش نگا میکردم 
هم خوبه هم بده 

انقد حس جری دارم میتونم اونی صدات کنم...

نه نه نه... خوانندگان این وبلاگ صرفا واسه اینکه مطلع باشید میگم...ما کلیه هامونو نمیذاریم وسط فقط یه ساحره قلبشو از دست میده.. عاه هرچند دقیق یادم نیست اصلا قلبی ام داشت طرف ؟ به هر حال تا وقتی پول بالاش بدن اهمیتی نمیدم.. سومعذرت میخوام اهدا کننده ی عزیز کاش یکم با مکنه ی عزیزمون مهربون تر بودی.. بات کاش :)))

میدونی میخواستم قلب اونم بگم ولی نمیدونستم چجوری بگم XD

من که تیکه نمیندازم ...

تیکه بنداز مکنه و اونی گروه حمایتت میکنن XD

فقط جهت حاضری زدن*

جهت جواب بدادن D:
استیکر اسمت عوض کردی ناایسس @-@

نظری ندارم "-"

يكشنبه ۲۸ آذر ۰۰ , ۱۱:۲۹ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

آقا منم ببرین TT

خیلی خوش آمد میگیم بیا چهارتایی بریم XD
ما تا نوستالژیامون رو واقعی نکنیم آروم نمگیگیگیریم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan