🗿🗿🗿🗿🗿

های های . تری تنبل آمد یه پست بنویسه . دلیل اسم پست اینه که رو استیکره کراشم 🗿 . مودمه . مود به توان بی نهات @-@🗿 

رو لب تاپ کپی کردمش اماده باشید که زیاد میبینید ازشXD 

ولی من میزان بوی فرند بودن یونجونو نمیتونم.....

امروز رفتم زبان دادم خوش و راحت اومدم خونه نشستم پای تویچ استریم بازی نیگا کردم . به دلایلی نمیدونم چرا نمیتونم اپشو بریزم هی پلی استور میگه ریجستر فلان بیسار 🗿 برا همین با لب تاپ میرم توی سایتش نگا میکنم . احتمالا تهشم بریزم برنامشو رو لب تاپ 🗿 وسط دیدن استریم خوابم برد یه ربع . اومدم قطع کردم به امید اینکه بخوابم دیدم نشد . ینی چی من تو این دو روز 10 ساعت خوابیدم در صورتی که من یه روز 10 ساعت میخوابیدم نرمال نیست 10 ساعت تو دو روز XDD . امتحانای حضوری هیچ پوینتی جز به بدبختی کشوندن ما دانش اموزان عزیز نیست . در دیسکورد گشتم و حرف زدم با بقیه . یوتیوب رفتم و چنتا ویدیو مربوط به برنامه اسم فمیلیو دیدم . و دوباره مومنت یومارک لعنتی که هستی قبلا عکسش داده بودو دیدم و عر زدم . 

نیگااااا . الان شوکو میاد میگه هستی تورم یومارک شیپر کرد XD

من بعد اون فیکی که برام بفرستاد اصا اعتقاد کامل پیدا کردم . 

فیک بلوهون میخوام . فیک اولدر میخوام . ولی مگه این لعنتی میفرسته برام XDD

دوباره قهوه خریدیم he he he . پرسون اینا قهوشون تموم شد من خریدم 🗿 مدیونین اگر فک کنین خودم از شدت اعتیاد پاشدم خریدم از سوپرمارکت پشت خونه 🗿🗿 جوونیه و اعتیاد به قهوه دیگه XDD .شما ها به چی اعتیاد بدارین ؟

مثلا باید شیمی دینی بخونم (چه ترکیب سمی ای🗿) ولی حسش نیسسستت. چرا موقع امتحانا هیچ وقت حسش نیست ؟ نظرات خود را با ما در میون بزارین 🗿 

و اینکه دونسنگ اونی نمای منو اینقد ایگنور نکنین عه بی ادبا 🗿 

خب دیگه من برم XD 

~LIKE A STICKER STICKER STICKER 

  • Tree tanbal 🦥🥥

عمفحقحبنقممبندرخی بالاخره ستاره وبت روشن شد:]

وی از خوشحالیت خوشحال بشد به توان بی نهایت 

فقط همینجوری الکی دلم خواست بهت بگم دوست دارم اونی"^"

منم در این زمان در این مکان اعلام میکنم که عررررر لهابتخهایتخص به کارای همینجوری الکی ادامه بده یه ملت خوشحال کن XD

:]

چشم*-*

نخواستم جای پاسخ خالی باشه در نتیجه اره...XD

ببین یومارک مث یه معجزه میمونن....

حق حق حق حق حق حق 

چجوری خوشحالیم برای روشن شدن ستاره وبت رو بیان کنم؟؟

 

امتحانای حضوری هیچ پوینتی جز به بدبختی کشوندن ما دانش اموزان عزیز نیست

اوکی ولی این خیلی مود منه!!!

من انقد پای درسام بودم که نفهمیدم چشمم با چوخ رفته:/

1 و 25 صدم صدمه دیده و عینکی شدم و فااااک._.

از پنجشنبه تا الان ریدمونی زدن به اعصاب نداشتم دقیقا وقتی که پریودم °^° یادته معلم زبان هوموفوبیکی که داشتم رو؟ من دراومدم بهش گفتم کتاب آیلتس برامون سنگینه و میخوام توی خونه بخونمش نیام کلاس، خانم به تیریج قباش (سامثینگ لایک دیس) برخورده به مدیر آموزشگام گفته: در شرایطی میام اونجا که اسما دیگه نباید باشه!″ بچ تورو سننه:/؟ اصن به تو چهههه؟؟؟ 

خلاصه سرتو درنیارم دیگه، فردا قراره برم با مامانم آموزشگاه با مدیر حرف بزنم و مشکلاتمو بگم، بعد مامانم بعد از ظهر میره با معلمه حرف میزنم و من نمیرم (و خوشحالم که قیافه نحسشو قرار نیست ببینم!) بعدم که آخرش مامانم قراره بگه که دیگه نمیزاره من ادامه زبانمو اونجا بخونم (و خیلی خوشحالمممم) آبجیمم گفت که من نرم، اونم دیگه اونجا تدریس نخواهد کرد و ... آره!!

بخدا حاضرم از اینجا هرچند روز که باشه، پاشم برم آموزشگاه توی اندیشه درس بخونم ولی دیگه اینجا نباشم!!

با گفتن همین جمله بیان کردی و مرا خیلی خرذوق کردی :)))🗿
وای این بده . من از قبل مجازی شدن عینکی شدم ولی اینکه سر یه چیز مزخرفی مث درسای مجازی عینکی بشی بده 
هرکی یادم بره معلم زبانت یادم نمره....ودف لج کرده خرس گنده ؟؟ 
خوبه خوبه از دستش خلاص میشیXD

اصلا زمان امتخانا که میشه به طرز عجیبی آدم یاد فیلم‌ها/سریال‌ها/انیمیشن و کتابایی که ندیده و نخونده میافته و اصلا یه روایت داریم لذتش تو این تایم به ۳ برابر خود میرسه.. بله:>

این جمله خیلی مود و حق به توان بی نهایته . واقعا چرا این طوریه انگار دنیا میخواد ما امتحانارو خوب ندیم XD

این توان بی‌نهایتو که میگی یاد پرویزی میافتم xD میخوام امیدوار باشم که میشناسیش

بین مشاورتون و معلم زیست مونده بودم رفتم الان از هستی پرسیدم دلیل اینکه یادش افتادیم گف بهم XDD منم بخوام یچی یادم بمونه میگم مهم به توان بی نهایت یا مثلا مهم سگییی XD

هههققق:″))) خوبی؟؟

دقیقااا TT خیلی بده°~°

XDDD آره لج کرده:/ از دست خواهرمم عصبیه که بهش پیشنهاد داده کتاب ایلتسو بزاره برای بعد از اینکه زبانمون تموم شد:// 

آخ آرههههه XDDDDD 

YUP YUP خوب . باید بد باشم چون هنوز شرو نکردم ولی به هر حال XD
نمدونم چرا ولی یاد جمله ما اعتراض داریم دمب دراز داریم افتادم XDD . به هر صورت از شرش خلاص میشی زنیکه دیوونه با اعتقادات پاره سنگ برداشته 🗿

به روایتی دیگه موقع امتحانا که میشه حال همه چی هست جز درس خوندن مثلا همین من خیرسرم دوشنبه ادبیات دارم و گوه چیزی بارم نیست و بعدم با پرویی کامل نشستم تو یوتیوب ویدئو های تاثیر مواد مخدر روی مغز میبینم که برای زیست یازدهمه و به هیچ جای من نمیاد:)

ببین اصا ارایه میخوای تو زندگی بدونی که چی بشه ویدیو یوتیوبه خیلی مفید تره اصا XD

بیان کند شده یا نت من ریده؟

نیمدانم 
برا من که مورد دومه . با نتی که یزره مونده به ته کشیدن هم تو بیانم هم تو اسپاتی هم تو یوتیوب XD🗿

همیشه خوب باشییی ^^

من رفتم دوز دوم واکسنمو زدم، زرت پریود شدم:/ و منی که پنج روزه بودم، الان روز شیشممه ولی هنوز هستم :|

XDDDDD

اییییییشششش. لیاقت نداره!!!

توام همینطور D:
زمان بندی به این داغونی ندیدع بودم حقیقتا 
کارما روزی به معلمه سر خواهد زد 🗿 *خنده شیطانی 

یه فیلم یا سریال ترجیحا فیلم حال خوب کن سراغ داری؟:'

از هر ژانر یکی میگم هرکدوم به مودت بخورد ببین 
درام عر دار سگی : still believe 
از این هیجانیا که باعث میشه نفست نگه داری : escape room 1
ترسناک خفن : happy death day 
کمدی : little با johnny english 
موزیکال : lalaland 
انیمه :josee the tiger and the fish 
از این تاریخ سازای معرکه : interstellar 

منم همینطور:″

بله بله کاملا درسته!!

ولی من دلم میخواد به ترسناک ترین شکل ممکن زجرش بدم،...ولی نمیشه:″

به تصوراتت راضی باش در تصورات زجرش بده 

پرسه زدن تو imdb و تلاش برای پیدا کردن یه فیلمی که ندیده باشم*

چرا این مدلی شده سایتش:|

تاحالا توش نرفتم . هرسری خواستم چیزی نگا کنم نت زیرو رو میکردم نمدونم چرا راه سخت تر میرفتم XD

۴ گیگه..... ایشالا اخر هفته تموم میشه

اینترنت باقی مونده یا جمع فیلمایی که میخوای ببینی؟

دا قهوه ما تموم نشده...+-+ من سهم امروزمو خوردم....

بچ فک کردم تموم شده خوشحال شدم خواستم کرم بریزمXD
عیب نداره عوضش من از امروز همراهی میکنم

🗿

جمع فیلم‌هایی که میبینم؟ فقط یدونه فیلمه:>

چیو اخر انتخاب کردی

سکپسحسنیسکسنسکسمسکسک تری بیا محفل قهوه خوری راه بندازیم...بچای قهوه خور... چرا انقد خوش طعمه پدسگگگ...

پایتم برادر پاک دامنم 

🗿 

خییلییی خوبههه

ایم سو ساری بات 3 idiots:))

اووو ندیدم اینو 
اگ قشنگ بو بگو بزارم تو لیستم برای دیدن 

من همونیم که از بقیه نظر خواهی میکنم بعد خلافشو انجام میدمxD

خب اخه نظرخواهی حتما به منظور این نیس ک همون کارو بریم انجام بدی فقط میپرسی که در نظر بگیری ایتس اوکی XD

نیگااااا . الان شوکو میاد میگه هستی تورم یومارک شیپر کرد XD

وای وای وای

بخدااا عکسو دیدم هنو هیچی نخونده بودم گفتم بیاااا هستی این بچه رو هم از راه به در کردددد😂😂😂

 

 

اعتیاد؟

کاپوچینو و هات چاکلت و شکلات و قارچ و پنیر پیتزا و هله هوله :")

جرججرر قشنگ میتونستم حس کنم میای میگی سر همین XDDD

اعتیادات قابل ستایش هستن و حق میدم اعتیادشون داشته باشی حقیقتا خیلی خوببنن

وای چجوری تونستی ذهنمو بخونی صنممنصنصممن😂😂

 

من واقعا بخاطر همینا دارم زندگی میکنمTT~TT

از بحثاتون سر مارک یوتا یا مارک و هچان خبر دارم XD

کاملا درک میکنمم

دلم خواست باز کامنت بدم و بگم ایم هیر*

کار پسندیده ای کردی 
منم نیز اینجام در تلاش به پاسخ دادن به تک تک نظرات با سرعت نورXD

با سپاس فراوان *-*

رو مود حرف زدنم ولی حصوله ندارم*

راه حلی برای این مود ندارم ولی فهمیدی به منم بگو بعضی وقتا این طوری میشم XD

مود خاصیه 

نادره 
یاد کولوچه نادری افتادم 
چرا امشب دارم هی یاد چیزای چرت پرت میفتم XD

ییوووو*-* شبتون استیکری*-* xD

وای شما قهوه دوست داریین؟TT من هردفعه می خورم خیلی تخله :''' ولی نوش جونتونxD✨

برای امتحان..🗿مود....🗿 تا میام بخونم خوابم میگیرهههههTT ولی ایشالا رستگار میشیم بیست میشیم :'> گامباره گامبارههه *با لحن سوکونا*

مواظب خودتون باشین و بوس بهتون :>

شبتون استیکری خیلی خوب بود ولی XD
قهوه خالی که نه من خودمم دوس ندارم با شیر و شکر میخورم میشه نسکافه ولی خب ما باز میگیم قهوه XDD
به امید اینکه همه بیانیون رستگار شوند . رو اون قسمت جوجوتسو قفلیم 
همچنین مراقب خودت باش ^^

:)))) به قهوه ات شکر میزنیییییییییییییی سحمسسحنسکسنسکشمشکپظکشپشکسممشمشکش اره ی من کو؟

ببین اگر آیس کافی باشه نه فقط شیر میریزم 
ولی قهوه داغ باشه چون اون شیر پودریا که اسمشون یادم نیست زیاد شیرین نیستن شیکر یه قاشق میریزم XD

ولی قبول دارم طعم جذابی داره با شکر...ولی همزمان اره ی منو بدین بیادددد

وقتی قبول داری برا چی اره دیگه اخه لعنتیی XD

اره و من گاهی حس میکنم داریم به سایر کاپلای مارک و یوتا و هچان توهین میکنیم😐😂😂

 

پرسون نگو که همونجوری تلخ تلخ میخورییییییییییییی

بابای من اسپرسو رو راحتتتت بدون هیچیییییییییی میخورههههه

چجور ممکنههههههه

عیب نداره به هرحال شیپه دیگه XDD

خودش قبول داره با شیکر خوش میزس ولی باز اره به دست میشه لعنتی XD
بابا ها قدرت ماورایی دارن 🗿

اره ولی تو دیگه با کمک هستی از دست رفتی من برم پرسون و ایمی و شکیبا رو به راه راست کج کنمTT😂

به پرسون خیلی امیدوار نباش این عکسه یه مدت عکس پروف گروهمون بود پرسونم براش عر میزد ولی فایتینگ XDD

من تونستم ریتا رو مارکهیوک شیپر کنمممممTT

رو شماها هم کار میکنممم😂😂

نمیدونم پشتیبانی کنم یا نکنمXD . ببین دلم میخواد مارکهیوکم نیگا بندازم ولی هستی میکشتم ولی نمیدونم XD
ولی عوضش در کنار یومارک نومینم میشیپم . راستش فک کنم اول نومین شیپر شدم بعد یومارک 

دیسکورد داری؟

جوری که دلم میخواد بیام پیوی دیسکوردت خل بازی در بیارم*

اعتیاد.. به محص و پیشی و چیزای نرم *-*

چرا یومارکهیوک شیپ نمیکنین؟ *از اون استیکر سنگیه*

yup 
جوری که این ایده رو پشتیبانی میکنم XD
یخبهیککسش وای اعتیادات خیلی خوبن 
سنگین بود ولی پیشنهاد قشنگیه XD

منم داشتم یادش بخیر "-" 🗿

اینکه من تا حالا یوتوب و پابجی و دیسکورد رو بدون وی پی ان باز کردم هنره یا چی؟ 🗿

تازه به کوزه و فرومایه و 🗿هم اعتیاد پیدا کردم 🗿

دارم 🗿 رو نمیتونم 🗿

یوهیوک چطور؟ 🗿

 

+ 🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿 چرا تا حالا از این غافل بودممممممممممم

عه پاک کردی؟ میخواستم پیشنهاد بدم اگر با محفل واتسو نمیتونیم دیسکوردو شاید بتونیم 
منی که همین طوریش با وی پی انم به زور باز میشن برام . البت دیسکورد رو لب تاپ دارم اون بدون وی پی انه ولی با گوشی باید وی پی ان بزنم 
فرومایه رو هستم 🗿
اوه به یوهیوک فک نکرده بودم 

منم تا وقتی هستی نداده بود اصا بهش توجه نکرده بودم . به قول خودش چطور یه سنگ میتونه انقد مود باشه 🗿🗿🗿

اگه بچه‌ها بیان میریزم *-*

من یکی از استعدادام باز کردن برنامه‌های نیازمند وی پی ان بدون وی پی انه.. 🗿

D:

الان فکر کن دیگه 🗿

نه این یه سنگ نیست.. این خیلی فراتر از یه سنگه..

پس تو محفل بعدی پیشنهادش میدم 
خدا از این استعدادا به منم بده لازمه واقعا پس فردا همه چی فیلتر میشه من میمونم و بدبختی 🗿
سنگ الهی 🗿🗿🗿🗿🗿

*-*

این از محص بودن منه.. هیچکس نمیتونه، نگرانش نباش 🗿

🗿

راستی من تا قبل اینکه استیکر محص میزنی رو ببینم مَحص میخوندمش XDDD

شوکو با تریسام یومارکهیوک مخالفت کرد XD
 

هستی غلط کرده عزیزمممم

برو هرچقدر دلت میخواد مارکهیوک ببین ^^

نومین خیلی فاکینگ ریله نمیکشم :(

 

 

ایمیییییییی تریسام نهههههههههه

اوکیه XD
نومین واقعا جز ریل تریناییه که دیدم 

جرجرجرر تریسام XDD

+-+ اره من قهوه ی تلخ دوست دارم راستش...با شکر اصلا نمیخورم سالی یه بار نهایتا.. مورد علاقم ترکیب پودر وانیل شیر و دو شات قهوه و یخه با یکم شربت فندق که یه طعم خاصی میده نبودم جذاب تره به نظرم حتی

واقعا چجوری تلخ میخوری لعنتی 
مورد علاقه من سادس راستش قهوه و شکر و شیر و یخ XD

و شوکو...من قراره بعد امتحانا یه همت زیبا کنم انسیتیزن شم... قراره بیام پیش خودت...روم حساب کن XD

موقفق باشید 
رو کراشای من کراش نزن 
میدونم تاثیری نداره ولی باز میگم 

مَحص... 🗿

 

شوکو میدونی خیلی دوست دارم ولی قرار نیست باعث بشه شیپ نکنم..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan