فک کن یه درصد برای عنوان نظری داشته باشم 🗿

هااایییییی 

چخبر

همه چی خوبه ؟

خوش میگذره ؟ 

امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه این چن وقت . به من یکی که خیلی خوش گذشته دارم نهایت استفاده رو از تعطیلی قبل ترم دوم میبرم . چهارشنبه که امتحان فارسیو دادم اومدم خونه با خودم فک کردم که اوکیی یه هفته تعطیلی . ترنم بیا و انسان باش و صب تا شب تو تیک تاک یا یوتیوب نباش یکم تنوع بده . دیدم یسری سریالا بودن که دیدنشون بد رو دلم مونده بود ولی به خاطر مدرسه وقت نمیشد و خب من تو خونه بودم با یه هفته تعطیلی پس چه فرصتی بهتر از این XDD چهارشنبه بعدازظهر نشستم شرو کردن سریال شادی رو دیدن و پنج شنبه شب سریالو به اتام رسوندم 🗿 اا راستی چهارشنبه شب رفتیم شمال و جمعه بعدازظهر راه افتادیم که شب برسیم تهران.... بله درسته ، یک سفر 48 ساعته 🗿🗿🗿🗿 . وی حتی یک درصد والدین خود را درک نمی کند D: گرچه قبول دارم نیاز بود ولی خب اگر بیشتر بود بهتر بود . شنبه صبم وینچنزو رو شرو کردم و الانم قسمت 11 امم . و باید بگم جاهایی بود که جدی سرش پاره شدم XDD . ااا راستی دوباره نشستم نقاشی کشیدن . اممم با خودم گفتم بز یاد بگیرم چجوری دست بکشم سر همین این چن وقت کنار سریالا ویدیو اموزشیم زیاد دیدم . وی عاشق دستاس اگر بخواین میتونین اسمش فتیش دست بزارین XDD  

وقتی انقد دستا خوبن چجوری توقع دارین از کراش نزنم رو دستا 

ولی دست کشیدن خیلی سخته 🗿 

در این میان بگم رفتم بعد مدت ها سراغ trainee a و روی لیو کراش زدم به احتمال بالا بایسم باشع وقتی دبیو کردن . رکرمم سانگوون فک کنم بشه

این چن وقت من پست نمیزارم دیگ . ولی سومین باره که میام بیان و میبینم بازدیدا رو 80 نفر میزنه 🗿 هرسری حس میکنم دست پرسون یا هستی خورده به یکی از پیش نویسا و پستشون کردن سر همون بازدید خورده ولی ازشون پرسیدم این طوری نبوده . بعدش دیگ گفتم بیان حتما ارادت خاصی داره نسبت بهم XD 

دیروز برای تولد دوستم رفتیم کافه یه شمعای زیبایی گذاشته بودیم روش XDD

هیچ نظری ندارم از کجا این شمعارو پیدا کردن ولی خیلی خدا بود XDD

اسمش ثناس ولی ایدیش توی یه بازی این بود که رو کیک نوشتیم بعد سر همین ایدیش خیلی وقتا این طوری صداش میزدیم سووو رو کیکم همین نوشتیم XD

به خودم قول داده بودم پست بزارم سو گشادی گذاشتم کنار و پست گذاشتم 

قالبم شاید عوض کنم 

خلاصه که این گونه بود این چن وقت ^^

  • Tree tanbal 🦥🥥
سه شنبه ۲۸ دی ۰۰ , ۱۴:۲۲ 『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』

فق شمعاااا 🤣🤣🤣

خودش اومده بود فقط داشت به شمعا میخندید XDD

*ذوق زده از اینکه ترنم پست گذاشته است*

*ذوق زده برای اینکه این کامنتو میخونه 

*وی میخواهد ترنم را بین دستان خود بگیرد و محکم بغلش کند*

*وی به خاطر این حرف اکلیلی شده و مودش این گونه است

*وی زیادی از روشن شدن ستاره ی وب ترنم خوشحال است*

اگر به این کار ادامه بدی جسدم میمونه رو دستت علت مرگم مینویسن اکلیلی شدن بیش از حد توانش 🗿

*وی قصد دارد پنل ترنم رو به چوخ دهد*

موفق باشی یهو دیدی خودمم اومدم همکاری کنم XDD

*وی نمیخواهد اذیت کند، اما وی زیادی دلتنگ ترنم است*

نو نو اذیت چیه بابا خوشحال میشم اتفاقا 

6 تا کامنت دادم@-@

سکند و ثرد و فورث و فیفث و سیکسث همش برا خودمه😌😎🔥😂😂😂

نطمطمسکسپسکسپسکسسخس ترنماااااااااااTTTTTT

اینو داشته باش
یه اسکرین خیلی ناب از دستای جونگینم داشتم ولی پیداش نمکنم دفعه بعدی اونم میدم 

اعلام حضور*

فردا امتحان دفاعی دارم:")))))

*حاضری زدن 
چرا این امتحاناتون تموم نمشن 
ولی عیب نداره تمموم که میشه بالاخره بعدش قشنگ خستگی در کن 
فایتینگگگگ 

عاااا دست خیلی گوگولیهههه TT شاید یکی از دلایلی که وقتی دو نفر دست همو گرفتن مث بز زل میزنم به دستاشون همینه..

کراش زدم رو کیکه.. "-"

خیلییییی . وای مودددد منم دست ببینم در هر حالتی برای هرخری باشه ولی خوشگل باشه عین اسکلا نگا میکنم دستارو فقط XDD
کراش مشترک میشه پس یه 13 نفر دیگه کنار منو تو ام کراش زدن تازه XD
سه شنبه ۲۸ دی ۰۰ , ۱۵:۱۹ ᭙ꪖ𝕥ꫀ𝕣 ᧁⅈ𝕣ꪶ{ ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

چرا یه هفته تعطیلین؟ دانشجویین؟ 

نه دبیرستانیم ولی وقتی پرسیدیم گفتن چون ترم دوم حضوری میکنیم تعطیل کردن تا تو این مدت دوباره کلاسارو مجهز کنن برای ترم دوم . منم نهایت استفاده رو میبرم XD

نصف کامنتا متعلق به منه:|XD

*Heart Attack*

دیگه قرار نشد با هیونجین منو به کشتن بدیاااا!!!!

یا خود خدا- دستای جونگین.....

تازه هیونجین مو بلوند برگشته میخوام ملتو به قتل برسونم با عکساش XD

ترنم، نکن...قلب هممون از دم ضعیفه، هممونم کشته مرده ی (؟) هیون مو بلوندیم... نکن...

دیره دیره 
امشب میخوام تله رو باز کنم هرچی عکس اومده و نیومده دانلود کنم بریزم رو لب تاپ اماده برای اتک زدن

عععععععع ترنممممم خوش اومدیییی (یکی نی بگه مگه رفته بود=/)

خوبیییی؟

وای جر فق شعماش

با این فعالیتی که من دارم انگار جدی رفتم XDD
اره خوبم تو چطورییی
فقط منتظرم بگن از کجا خریدن . برای بقیه تولدا شمعای این مدلی نخرم ترنم نیستم XDD

دیگه دیره~~ دیگه دیره~~~~ XDDDD -یک عدد انسان رد داده-

مرسی که خبر دادی حداقل میتونم قلبمو براش آماده کنم:″)

 

امروز یه چیزی تو تل دیدم پرام ریخت@-@ بومگیو اون ترند جدیده که بهترین عکستو میزاری و فلان رو انجام داده بود و موهاش بین شرابی و بنفش بود@-@ یعنی میشه موهاشو رنگ کرده باشه:″)؟

اره من انسان پاکدامنیم قبل به قتل رسوندن بهشون اطلاع میدم XDD

وای شوخییی . باید برم نگا کنممم وای اگر اون طوری کرده باشه موهاشو خیلیی خوب میشهه . با وجود اینکه رسما هر رنگی بهش میاد ولی تصورش با موی اون رنگیم خیلی خوبهه

اره انگار نکن اینکارو با ما ععع...XD

منم خوبم تو خوب باشی

جررررر به خدا XDDDD

جر جدی باید یکم فعالیتم بیشتر کنم این طوری نمشه XD
اووم پس وی تا جای ممکن خوب میمونه تا توام خوب باشی D:

وسط جواب دادن به کامنتت بودم یهو بیان قاطی کرد میخواستم با چتر بزنم تو سرش 

والا والا XD

افرین به تو که انقدر با شعوریXD

 

اخخخ منم خطا 502 میده بیشعور نمیدونم چه مرگشه کلا امروز اینطوریه اماده کن خودتو نزنی تو سرشXD

مصدر باشعوری از اسم منه XDD

تعجبی نداره بیان هرسری یه کار این مدلی بکنه 🗿

وی همینجا تصمیم میگیره فعالیت بیشتری داشته باشه 

اگر به این حرفم عمل نکنم میتونین با اجازه خودم بکشینم 🗿

حله جناب 🗿
پس بیا همینجا و همین الان بکشمت..

جرر به کلمنت بالاXD

اوه اوه XD

 

اره مریضه ...

سلاح مخفی اگر چیزی داری کنار دستت نگه دار بیان قاطی کرد بیفتی به جونش 
سه شنبه ۲۸ دی ۰۰ , ۲۱:۳۷ ᭙ꪖ𝕥ꫀ𝕣 ᧁⅈ𝕣ꪶ{ ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

منم دبیرستانم اوا حواسم نیست اصلا ما دقیق از لحاظ ماهی، سالی، روزی همسنیم😂🤦🏻‍♀️

فقط مدرسه شما تعطیل کردن؟ 

خوشبحالت حسابی کیف کن🤧😂

یه دقیقه منم تعجب کردم وقتی پرسیدی سر همین XD
نه برای چنتا از دوستامم 2 بهمن باز میکنن حالا یسریاشون یه دو سه روز دیرتر از ماها تموم شده امتحاناشون ولی این مدلی بوده 
نهایت استفاده رو میبرم چون ترم دوم حضوریم هس من بدبختم 

برای هر خری باشه.. اوکی مود بود

ولی کاش سر اون دوستتونو میکردین تو کیک TT من میخواستم این بلا رو سر دوستم بیارم نذاشت :(

تهش دستشو خامه‌ای کردم *-*

اتفاقا قبل اینکه بیاد داشتیم فک میکردیم همچین کاری بکنیم بعد دیدیم حیف کیک و شمعاشه در نتیجه وقتی یه تیکه برید از کیک برای خودش اونو زدیم به صورتش XD 

نگه داشتممم

پس فایتینگگ XDD

عههه زدیننننن *-* ؟ نزدتوننن *-* ؟

 

+ باشه ولی من میترسم یه روز این بلا سر خودم بیاد..

تو کافه نمتونست بلایی سرمون بیاره یاه یاه یاه XDD 

امادگیش داشته باش چون جدی امکانش هست XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan