روزانه ای دیگر به روایت عنوان

هلوووو . مثل همیشه پستو با یه عکس زیبا شروع میکنیم 

منی که باز بعد یه عمر برگشتم پست بزارم 🗿 میدونین سری قبلی قول داده بودم اگر فعالیتم کمتر شه میتونین با اجازه خودم بکشینم .

الان رفتم نگاه کردم دیدم پرسون یا هستیم ویرایش کردن گفتن پس بیا بکشمت XDD

واسه همین اجازشو دارید . فقط اینکه موقع خاک کردنم منو با اتاقم و وسایل داخلش خاک کنین با تشکر . @-@

سر دینی به سر میبرم ، ولی اینجا دارم پست مینویسم . مهم نیست به هر صورت بعدا ریکورد کلاس نگاه میکنم 

بعد این پست میخوام برم فصل دوم فیک گان شروع بکنم هیابکشایبکیکشمحخ خیییلیی خرذوقم براش . حقیقتا خوشحالم که بین تایمی که من فصل یک خوندم و فصل دو کامل شد فاصله زیادی نیفتاد فصل یک رو دو سه هفته پیش تموم کردم . تا الانم کلاسا مهم بودن خودمو نگه داشتم نرم سمتش ولی دیگه میخوام برم . خدا میدونه چقد وقتی هستی خبرش داد داشتم براش عر میزدم جر 

شب یه پست معرفی فیلم و سریال میگوذاروم 🗿 شاید این طوری یکم نبودم رو جبران بکنم بلی

راستی یه سوال کوچیک این سایته  واسه عکسا تاریخ پاک شدن داره آیا؟ پیکو که از زندگی نا امیدم کرد این یکم امیدوارم بکنه جاش . فعلا قالب و عکسای صفحه اول وبو با این درست کردم میخوام بدونم اگر بعد یه مدت عکسارو پاک میکنه ازش استفاده نکنم 

و این پست را به یه عکس زیبای دیگه به پایان میرسانیم 

تا شب بدرود 

  • Tree tanbal 🦥🥥

گوشیتم باهات خاک کنیم؟😂😂

وای گان خیلی خوبه-

همونقدر هم دردناک :"

من هنو پارت اخر رو نخوندمTT

آره پاک میکنه *-*

به طور کل اتاق و هرچی توشه گوشیم روش XD
فصل یکش خوندم عاشقش شدم تهشم خیلی خوب واسه فصل دو تموم کرده بود منتظرش بودم بسی زیاد 
من بخبخ شروعشم نکردم هنوز ولی ترنم نیستم تا اخر این هفته تموم نکنمش 🗿
سایتی میشناسی پاک نکنه منه فلک زده راحت بشم ؟ TT 

ترنم اونییییبییییییییییییی

هاایییییی

ترنمTT

آنییی🌝

مگ چن وقته حرف نزدم باهاتون ؟ 😂

جونم:"؟

صدا کردم فقط کاری ندارم 😂

حرف زدن که نه ولی یه قرنه پست نذاشتی اونی:"

پست گذاشتن سخته خیلی زیاد به شدت زیاد خیلی خیلی زیاد 🗿
دوشنبه ۲۵ بهمن ۰۰ , ۱۴:۳۹ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

اون پارته مال کل فصل یک و دو فوله ها

از صفحه 565 فصل دوم شروع میشه*-*

اره دیدم 
اولش فک کردم فایل اشتباه فرستادی ولی بعد دیدم که کلشه 

باشه من قرار نبود هیچیو به هلیا یادآوری کنم ولی خودش اومد گفت

منم چیز کردم بهش که فرداعه نه امروز=)

ولنتاینو میگی؟
مگ امروز نی من قاطی کردم

اهم

بهتره چرت و پرت نگم ولی

محفل میخوام

منم خیلی دلم محفل میخواد 
قبلی در کنار اینکه نصفی نبودن اصا خوب پیش نرفت :")

بله پست گذاشتن سخته ولی تو میتونی*-*

وی سعی خود را میکند 
بیا بچه هارو مجبور کنیم یه محفل بریم دست تنها نمتونم غلط بکنم XD

قالبتم خوشگله 

مرسی D:

برای کارسوق نجوم باید یه مقاله درباره جهان های موازی بنویسم

کسی چیزی بلده؟=)

یه مدت دوست داشتم دربارش میخوندم ولی هیچی یادم نی وگرنه کمک میکردم 
موضو خودت انتخابیدی؟

نه ولنتاین رو نمی گفتم هم منظور من هم منظور اون یخ چیز دیگه بود'-' 

 

محفل درست حسابی میخوام'-'

 

بچه ها بیاین مجبورتون کنیم محفل بزاریم*

 

یه سری موضوع مرتبط با نجوم بود که همگروهیم پیشنهاد داد درباره جهان های موازی تحقیق کنیم منم گفتم باشه.-.

بنظرت از یه سری سایت ایرانی استفاده کنم بسه؟ ماتحت مقاله خارجی ترجمه کردن ندارم:"

چه بود من نمد 
سالگرد دوستی چیزیه ؟

همچنین
 
سایت ایرانی که به درد نمیخوره ویکیپدیا ام خیلی اعتماد نکن به هر حال هرکسی میتونه ادیت بزنتش یه دوتا سایت خارجی خودم واسه پژوهشم دارم میخوای اونارو بدم یه نگاه بنداز . واسه ترجمه ام به همگروهیت بگو موضو با تو بود قسمت سخت کارم با خودت باید فکر اینجاهاشم میکردی XDD

اره همون سالگرد دوستی 

 

سه تا سایت ایرانی پیدا کردم مطالبو کپی پیست کردم برا همگروهیم فرستادمXDDDDDDDDDDDDDDD

ترجیح میدم تنهایی انجام بدم تا بخوام به یکی دیگه اعتماد کنم ترجمه کنه"-" من حتی راضی نیستم پاور رو هم درست کنه"-" لی چون گروهیه و باید یه غلطی بکنه بهش گفتم"-"

اووو سالگردتون مبارک پس D:
من دقیقا به همین خاطر هم گروهی نشدم با کسی

مرسییی ولی فرداعههههههه"^"

 

ولی من دقیقا رفتم با یکی از اون همکلاسیام که نمیشناسمش و از اون تایپ ادما نیست که خیلی باهاشون اوکی باشم همگروهی شدم=)))))) تف به کار گروهی چرا نمیزارن انفرادی کار کنییییمㅠㅠ

پس جلو جلو مبارک @-@

منم هشتم همین بودم ولی خداروشکر دیگه از بعدش گذینه انفرادی انجام دادن کارا برام باز شد راحت شدم از دستشون

هیسونگمممم

سهون روی هدر

قالبببب

مرگگگ

 خودمم هر دفعه عکسارو میبینم همین طوری میشم 
خودم گذاشتم اینارو باید عادت کرده باشم
ولی مگه میشه به زیباییا عادت کرد TT
دوشنبه ۲۵ بهمن ۰۰ , ۲۰:۱۵ زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌

واهاایییییی عکسا عالییی بودن TT جوری که نتونیتم ذو هیچ چیز دیگه ای تمرکز کنم از ذوق 

انقد در تلاش بودم بهترینارو انتخاب کنم ولی خیلی سخت بود همه عکساشو میخواستم بزارم XD

اون هستی نبود من بودم...

ببین گفتم یا هستی یا پرسون 🗿 من بچه باهوشی هستم برادر
دوشنبه ۲۵ بهمن ۰۰ , ۲۰:۵۹ زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌

کینگ با ویژوال کشندش

بیشتر ذوقم از این بود که فکر نمیجردم انجین باشی*-*

دقیقا جمله اول از حق ترین جمله های امروز

نه جر اتفاقا سومین فندومی که رفتم توش انجینه D:
دوشنبه ۲۵ بهمن ۰۰ , ۲۱:۰۲ زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌

ذوقیییدممممم*-*

منم برات مشخص کردم کدوم مونیم :) 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan