introducing part 1

گفته بودم شب یه پست معرفی و پیشنهاد فیلم و سریال میزارم که هم محتویات پست مفید واقع بشه خبرش هم اینکه نبودمو مقداری جبران بکنه شاید اون موقع دیگه نکشتینم . کلا از الان به بعد هر چند وقت یه بار یه دونه از اینا میزارم

از هر ژانری که دیدم میزارم به مولا و اینکه اگر اسم سریال یا فیلم یا انیمه ای رو توی این پستا ندیدین بدونین دلیلش این نیست که خوشم نمیاد . صرفا برای دو دلیله یک اینکه یا ندیدم دو اینکه شاید در اون لحظه یادش نیفتادم که بخوام دربارش بگم . در هر در صورت اگر چیزی دیدین که فکر میکنین قشنگه خوشحال میشم بگین تا منم پاشم برم ببینم D: آآآ و اینکه من تو زندگیم هرچی که دیدمو دوس داشتم و تنها چیزایی که جز این موارد نیستن دوتا فیلم سینمایین که اصلا خط داستانیشون خوب نبود از نظرم که مهم نیست اصا 🗿

خب من بیشتر از همه طرفدار فیلم و سریالای ترسناک و ماجراجویی ام و برای شروع میخوام اینو معرفی و پیشنهاد کنم 

اسم: the haunting of hill house

ژانر: ترسناک 

تعداد فصل ها : 2

تعداد قسمت ها : فصل اول 10 تا - فصل دوم 9 تا 

توضیح کوتاه دربارش : داستان درباره یه پدر و مادریه و 5 تا بچشون که به خونه جدیدی به اسم هیل که خریدنش نقل مکان میکنن که خب کاملا از اسم معلومه تسخیر شدس و بازم البته که هیچ کدوم چیزی درباره تسخیر شده بودن خونه و علتش نمیدونن ( میدونستن که اصلا فیلم ترسناک نمیشد 🗿 ) خط داستانی و اتفاقاتش بین حال و گذشته هستن و در پایان قراره بفهمیم که چه اتفاقی توی اون خونه افتاد که اون خانواده رو از هم پاشوند و به وضعیتی که توی زمان حال درش هستن انداخت .

خط و موضوع داستانی فصل یک و دو کاملا با هم فرق میکنه و شاید تنها وجه مشترکشون خونه تسخیر شده باشه . توی این پست فصل یکو معرفی کردم تو یه پست دیگه بعدا درباره فصل دوام میگم چون اونم معرکه بود واقعا

 جوری که عاشق دو قسمت اخر این سریال بودم.... با وجود ترسناک بودنش خط داستانی فوق العاده ای داره پس از الان میگم به خاطر ترسناک بودنش کنارش نزارین هدف ساختن این فیلم صرفا فقط ترسوندن مردم نبوده چون ترسناکیش اصلا در اون حد نیست واقعا! توی عکسم نظر استفن کینگ درباره سریال گفته شده و وقتی گفته اثری نزدیک به اثر سازنده یک نابغه حرفشو جدی بگیرین . 

  • Tree tanbal 🦥🥥

باورم نمیشه درطول یک روز دوبار سه تازه وبت توسط خودت روشن شده🗿

میدونی زندگیو دوس دارم دلم نمیخواد به خاطر پست نزاشتن جونم از دست بدم XD
اینو گذاشتم جبران 
از این به بعدم از همین پستا برای نجات جونم استفاده میکنم اگر بین پستا فاصله زیادی افتاد XD

تری فکر کنم سبک خودتو پیدا کردی..معرفی فیلم و سریال واقعا بهت میخوره....:)))

چطو؟XD
میدونی به هر صورت راه مناسبی برای فاصله ننداختن بین پستاس تا ابد که نمتونم روزانه بزارم 🗿

صرفا چون کلااا فیلم ترسناک تاثیر خیلیییی بدی روم میزاره پست رو با احتیاط خوندم:"

پست که چیز ترسناکی نداشت XD خود سریال بیشتر حالت ترسناک دارک بید و یه چیز مثل انابل یا ایت نیستش که فقط بترسونه بعدم مارو با توهمای قبل خواب ول کنه بره XD خط داستانی واقعا قشنگی داره 

همینی که پرسون گفت*

 

پرسون اونی چرا همیشه انقدر مودی و حق میگی؟:"

پری حق گو هستن ایشون 

سانبین.....چرا به فکر قلب من نیستی؟ :))

بیکاز ایم عه ریل بچ پشمک:>

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan