هرشب منتظرت میمانم

دوباره زمانش رسیده بود . زمانی که هرشب مشتاقانه منتظرش می نشستم . زمانی که میتوانم نورم را به رویت بتابانم و صورت زیبایت را در حالی که به خواب عمیقی فرو رفته ای تماشا کنم . امشب هم مانند شب های دیگر ، آرام آرام راه نورم را به سمتت پیدا و نگاهت میکنم . قدم به قدم جلوتر تا اینکه بالاخره پا به درون رویا هایت می گذارم . هرشب توی رویا هایت نگاهم میکردی و باعث میشدی بیشتر دلم بخواهد خیره بهت نگاه کنم . ولی هربار سر ساعت مشخصی این حقیقت تلخ بهم برمیگشت که دیگر وقتش است برگردم و جایم را به خورشید بدهم و دوباره منتظر بنشینم تا زمان برگشتنم از راه برسد . شب پشت شب میامدم و میرفتم و تو صبح به صبح بیدار میشدی و با لبخندی بر روی لب هات زندگیت را میگذراندی بدون آنکه منو به خاطر بیاوری ، بدون آنکه بدانی چطور با طرز نگاهی که تو خواب هایت داشتی مرا مجذوب خود میکردی . به هر صورت این اتفاقات جز خواب و رویاهات بود و من این توقع را نداشتم که من را در یاد خود نگه داری ، من فقط ماه کوچکی بودم که شب های رویا هایت را روشن میکرد.  ولی هرچقدر هم که این حقیقت تلخ باشد من باز هرشب پشت پنجره اتاقت نورم را میتابانم و منتظر میمانم تا بخوابی و بعد دوباره به رویاهایت باز میگردم  و تماشایت میکنم تا هنگامی که دوباره مجبور شوم جایم را به خورشید بدهم و منتظر شب بعدی بمانم .

 

  • Tree tanbal 🦥🥥

این زیادی زیبا بود....

:))

وایسا این که وب ترنم اونیه...

چرا اول فکر کردم وب پرسونه خدا...

جر XD به خاطر سبکشه

بننیحیحیحینبنبفتقخخییتنیثن

میگم سبک نوشتنش چرا فرق میکرد 

رفتم پرسیدم به نظرشون به زبون نوشتاری بنویسم یا گفتاری پرسون گف نوشتاری منم ادیت نوشتاریش کردم 

واعی................... :)))))))))))))))))))

ببین عالی شده..من فقط ماه کوچکی بودم که شب های رویاهایت را روشن میکرد..جچجوکمدعاعذاببزلرذ :»»»», خیلی خوب شده حمحنختع ای لایک ایت... و بمیر باشه ؟ TT

@-@
من مردم از اسمونا کرم میریزم سخت تره تحملشا

احمق تو بمیری منم باید بیام..

روزگار عجیبی شده 
عیب نداره اونجام کرم میریزم خیخیخی

عادت کردم...

خیر سرت لیدری بقیه باید روت کرم بریزن...ولی برعکسعههه

لیدر هستیه شخصیت من ذره ای شباهت به یه لیدرو نداره XD

XD از نظر سنی در نظر بگیر.. متاشفانه هستی ام کرم میریزه.

از نظر سنی وظیفه اونی کرم ریختنه XD
همچنین مکنه 
پس باید بسازی XD

ولی خیلی قشنگ بود TT

🌝✨
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan