introducing part 2

 

اسم: la la land

ژانر : دراما - عاشقانه - موزیکال 

سینمایی 

زمان : 2 ساعت و 8 دقیقه

توضیح کوتاه دربارش : خب آممم شما این دو دست عزیز تو عکسو میبینید دیگه ، یکیشون پیانیست و اون یکیشون بازیگره . هرکدومشون این رویا رو دارن که توی کارشون بتونن موفق بشن و به اون رویایی که میخوان برسن و توی این مسیر با همدیگه آشنا و عاشق هم میشن 

قبل این خیلی اهل موزیکال نبودم ، نه اینکه خوشم نیادا فقط زیاد اون سمتا نمیرفتم ، اینم در نظر بگیریم که خب وقتی من اینو دیدم سال 2016 یا 2017 بود و خب تو اون سن نرمال بود سمت موزیکال نرم دیگه فک کنم 🗿

به هرصورت از قشنگ ترین سینمایی هایی بود که دیدم و خب گفتم دیگه بعد این به موزیکالم رو آوردم . اینم بگم که انقد اهنگایی که مرده با پیانو میزد توی این فیلمو دوس داشتم....و دارم . راستش از اون موقع این طوری بودم که من اگر یه روز تونستم برم پیانو یاد بگیرم میخوام اولین اهنگی که یادش میگیرم از اهنگای این باشه . اسم اهنگه mia and sebastian's theme برای خود فیلم درست شده و من فیلم و اهنگ هردو رو پیشنهاد میکنم به میزان بالا . یه آهنگ دیگه هم هست City of stars اونم خیلی پیشنهاد میکنم بگوشید حتما 🗿

جوری که عاشق پایانش بودم....هق اون موقع به معنای واقعی کلمه عاشقش شدم .

نبینیدش با چتر میفتم دنبالتون بی شوخی ( اونایی که انیمه دیگری دیدن خوب میدونن تهدیدم تا چه حد خطرناکه 🗿🌂)

  • Tree tanbal 🦥🥥

ولی هربار یه فیلم زیبا میبینم آرزو میکنم کاپلش استریت نبود تا بیشتر درکش میکردم :")

 

+ اسم دختره میاعه *-* ؟

اگر یه دونه خوب با کاپل استریت پیدا کردم خبرش میدم 

+yup

دردم اومد......دردم اومد.......چتر...

دردت بیاد 
گام میشی میری میبینی

ایمی اسم دختره موزه..

جر

گفتم استریت نباشه خب XDD

به به.. فرست شدم که :>

خاک بر سرم باشه خوندمش XDD

#پرسون اونی

موز من بودم که "-"

همه میتونن موز باشن فک کردی تنها موز عالم تویی...

جیمین.................... جیمینم............. TTTTTTTTTTTTTTT

 

#پرسون اونی

:")

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan