6 متر زیر خاک بکنین منووو

چرا من باید ازمون تست فارسی خودمو گند بزنم ولی تست یه بنی بشر دیگه رو براش 70 درصد بزنم 

میخوام با دستای خودم خودمو 6 متر خاک کنم زیر زمین 

عدالت ....

زندگی.....

من واقعا دیگه نمیدونم

جر بعد معلم فارسیم میگه چراااا XDD

دلم میخواد بهش بگم خانم تست این بنده خدار هارو من دادم خوب شده نمیدونم برا چی واسه خودمو هی میرینم 💔🗿 

کی میاد منو خاک کنه زیر زمین ؟ به مولا راضیم اگر 1 مترم باشه ایرادی نداره اگر 6 متر نبود 

  • Tree tanbal 🦥🥥

به نام خدا

یکی از گوهترین اتفاقات زندگی :

شوکو جر فقط امیدوارم اگر اینو تجربه نکردی هیچوقت تجربش نکنی XDD
دوشنبه ۹ اسفند ۰۰ , ۲۱:۵۵ عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)

جرر😐😂💔

عدالت دنیا به همین زیبایی رید بم XDD

به این شدتشو نه ولی درکل تجربه کردم😂😂

خوبه خوبه تجربه نکن XD
موندم بودم خوشحال باشم یا بزنم تو سرم XD

من بودم میزدم تو سر اونی که براش حل کرده بودم سوالو.....

حیف دم دستم نیست ولی ببینمش یکی میزنم جدی 

یا مستقیما بهش بگو جریان از چه قراره و درست حسابی بگیرش زیر مشت و لگد که خالی شی

اگرم از اون رودروایستی طوراست که به طور کاملاااا غیرعمد یه جاییشو لگد کن

نه رودروایستی ندارم جوری میزنمش صاف شه XD
دوشنبه ۹ اسفند ۰۰ , ۲۲:۲۸ 𝘏𝘸𝘢𝘯𝘨 𝘠𝘦𝘫𝘪 ‌‌

ینی فقط میتونم بگم خاعکککککک تو خرت

بیا خودم اصن ۶ کیلو متر زمینو می کنم خاکت کنم =)

منم از این گندا زدم وایییی خیلی رو مخه دلم می خواس خودمو خفه کنم:))))))))))))))))))))))

گند ترین حس زندگیم تا الان با اختلاق همین بوده قشنگ دقیقا میخواستم خودم خفه کنم XD

نباید بهت بخندم اونی:))))))))))))

خودم به حال خودم دیشب داشتم میخندیدم XD
ولی خب یه چیز تو مایه های خنده عصبی بود توان داشتم خودمو خاک میکردم XD

۶ متر زیر خاک نمیکنمت- چرا ذهنم انقدر منحرف شد شت- ولی برات شعر غصه نخور پسته بخور میخونم و بهت آبنبات میدم و بغلت هم میکنم پس ناراحت نباش*-*

اگر اب نباتشم البالویی باشه من همه چیش شاید یادم رفت XD 
مدیونی این کارارو نکنی چون به زندگی امیدوارم کردی سانبینا با چتر میفتم دنبالت در غیر این صورت ^^ XD

منی که نصف امتحان امروزمو از دوستام کمک گرفتم:

کاری که منم قراره فردا سر فیزیک بکنم 

این نشونه ی اینه که نمیخوای بچه باهوشه ی کلاس باشی چون از سوج بودنت کم میشه..TT

این نشون دهنده اسکل بودنمه بیا روراست باشیم XD

راست میگی منم شاید برای ریاضی اینکارو کردم..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan