نمد اسم چه بگذارم

به نام حق هلووووووووو

بعد از کلنجار های فراوان بالاخره من اومدم یه پست بنویسم برم.

امروز ساعت 12 از خواب بیدار شدم D:

اگر تابستون بود 12 بیدار شدنام عادی بود چون شده بود یه هفته کامل ساعت 1 و 2 بعدازظهر تازه بیدار شم ولی تو طول مدرسه کم اینطوریم. دیروز تا ساعت 2 توی یوتیوب و بازی و اینا چرخ میزدم. بالاخره چهارشنبه گنشین لاعناتی اپدیتش تموم شدددد. سه شنبه ساعت 9 و نیم شب گذاشتم اپ بشه و صب ساعت 9 اینا بود که بالاخره تموم شد . حقیقتا سرویسم کرد. جدی اپدیتای داخلیش خییلییی زیاد بود . بازی ای نریخته بودم که اپدیت داخلیش 13600 مگ باشه واقعا. از اونجایی که امروز ساعت 12 بیدار شدم دیگه وقت نشد به کلاسایی که توی دانشگاه برگذار میکردن برسم. به هر صورت کسی نبود برسونتم XD همین که هفته پیش رفتم کافی بود جزوه هارو دادن دیگه بعدشو خودم میشینم میخونم. پری اگر داری این پستو میخونی منتظر باش لولم تو گنشین به یه سطحی برسه که بشه آنلاین بازی کرد بعدش میام بازی کنیمXD

راستی امروز رسما استی شدم @-@ اینم باز کلنجار داشت . دلم میخواست یه تاریخ خوب برای استی شدنم پیدا کنم و اولین چیزی که به ذهنم رسید روز عید بود . خیلی کیوت میشد فک کنین میشد 1/1/1401 ولی نشد که چنین بشه...چون دلم میخواست البوم جدیدی که داره میاد اولین کامبکم باشه ولی خب قبل عیده.....سو این شد که امروز دیگه گفتم اوکییی من استیم @-@. سوو اره امرو استی بشدم.

 دوستان عزیز مرگ من اگر فیک نومین خودتون نوشتین یا دارین تو کامنتا لینک کنین مث سگ نیازمند یه فیک نومین هستم TT

راستی شوکو تو چنل هستیم گفتم ولی باز اینجام میگم توی نت رفتم سرچ کردم فن فیک نومین لینک وب تورو اورد بالا ، کامنت هستیم خط زیریش بود XD

این بود روزانه امروز دوستان عزیز هفته خوبی که از 00:00 امشب شروع میشه رو برا همتون آرزو میکنم بوس به کله همتون. در این میان اینم بگم که برید All too well هستیم بوخونید خیلی عر بودد. به قول شکیب تنها کسی که میتونه کاری کنه از شدت سوییت بودن داستان خون بالا بیارین و اکلیلی بشین و دقیقا دو خط بعد از خنده جر بخورین هستیه سو اره پیشنهاد میکنم 

دیگه همین دیگه 

بدرود @-@

+فیک نومین فراموش نشه مرگ من TT

  • Tree tanbal 🦥🥥

امروز قیامته؟

شاید؟ بستگی داره دلیلش چه باشه

من که میدونم دردت فیکه بود وگرنه ما رو قابل نمیدونستی پست بذاری :

رجرججرجر مدیونی فکر کنی اولش میخواستم فقط بنویسم دوستان عزیز هرکی فیک نومین داره بده بهمXDD

امروز قیامتهXDDDDDDDDD

 

چیز

یادم رفت

اه 

خسته شدم مغزم کشش نداره 

عا

یادم اومد

اونیییییییییییییییی

استی شدنت مبارک:)

مرسیییییD:

وای استی شدنت مبارککک :")))

 

اومده بودم بهت فیکایی که تو وبم هست رو بدم که دیدم اینو گفتیTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

آره وبم میومد بالا ولی آدرس قبلیش بودTTTTT

وایسا ببینم

آدرس جدیده میاددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

مرسییی@-@

دستم به دامنت شوکو هرچی داری بده فقط بده XD

نه قدیمیه اومد واسه همین ناامید شدم اومدم اینجا XD

نه همون آدرس قبلیه بودTT

ولی وایسا الان میرم آدرسش رو همون قبلیه میذارم :"

جمعه ۲۰ اسفند ۰۰ , ۱۹:۵۲ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

عه گنشینننن

ماهکم مارو خفه کرده باهاش..رو دیلوک کراش زده و با کایا شیپش میکنه و میگه اینا وویو انxD

 

 

+آره برین آل تو ولو بخونینD:

وای یه داستانایی از شیپاش شنیدم قرار شده بعدا برم تحقیق کنم درباره شیپاش XDD

+نخونین ضرر روحی کردین 
جمعه ۲۰ اسفند ۰۰ , ۱۹:۵۷ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

دیلوکو با کیا شیپ کننن تریییxD

چیز راستی ماهک پرسید لول چندی*-*

چهارشنبه تازه شرو کردم تو کاراکترایی که تا الان دیدم نبوده 
 بگو که تازه لول 7 اونجاییم که تازه میخوایم بریم سراغ شمشیر بابابزرگه زیاد بازیش نکردم 
جفت نومینارو خوندم XDD
ولی حالا که دارم فک میکنم برم اون دوتا هیونلیکسارو بخونم


هستی:
نومین دومیه رو من دادم بهش تازهxD

ججججیییییغغغغ خیلی خیلی خیلی خیلیذ خوشحاالللمممم و امیدوارم زودتر به لول آنلاین بازی کردن برسینننن بی صبرانه منتظرتونم*^* فقط سرورتون چیه؟*^* توی همن صفحه لاگین زده که سرورتون چیه*^*

جججججججججججججییییییییغ استی شدنتونم مبارکککککک*^^^^^^^^^^^^^^^^^^* به آهنگاشون گوش سپاریده و غرق شودی...T^T

 

+@آیلی سنپای...........

دیلوک و کایا برادرن*-*

منم همچنییینننن،سرورم اروپاس گفتن بهم اروپا بزارم 
مرسییییییی در کنار اون رسما یک دوم چیزایی که توی یوتیوب اپ میکننم دیدم دیگه با خودم گفتم چرا که نه 

+اااا دیالوک اونیکه که اون اولاش وقتی از اون در دومیه رفته بودیم تو یهو پیداش شد؟
شوخی نکنین با من چرا شیپای برادری میکنینXDDD

عههههه حیفف شد کهههههTT^TT مطمئن نیستم بشه سرورای دیگه باهم بازی کنن ولی من سرورم آمریکاستxD *ننگ بر تو شرم نمی کنی؟*

 

ارادتون...**-** من فقط تیزر ها و کامبک هاشون رو می بینمxDDDD

ولی خدایی دمتون گرمممxDDD

 

+یسس یسسس همون مو قرمزه آقاهه قد بلند خوشتیپه پر ابهتهه*-* البته من خودم رو کایا سیمپم اصلا....مودههههههxD جاست اون موقع هایی که حرکت نمی کنی بعد میگه کام آن لتس مو وی آر نات فروزن، افتر آلxDDD یا مثلا وقتی تند میری میگه واتس د هری*-*xD یا مثلا نمی دونم کیا ولی میگه سیمز لایک د آدر نایت آلردی هو دیر هندز فال یه همچین چیزیییxDDD یا مثلا وقتی گنج باز می کنین میگه هه...کوایت د فایدxD خلاصه که بچمون خیلی موده*-* توی پینتریت و تیک تاک برین هم کلی مومنتای سم هست که نگم براتون..TT^TT

...**-**...این شیپ سنه نکنین**..اینا یجورایی از هم بدشونم میاددد چرا شیپ لیوایxزیک ای می کنینینینxDDDDD

نمتونم یه جوری سرور عوض کنم بعدا ؟ تو اکثر بازیا بعد چند روز میشه عوض کرد اخه 

اراده... همین طوریش نمیدونم چرا تا الان صبر کرده بودم حقیقتا خاک بر سر ارادم هم خوبه هم بده XD

+کاراکتر زیاد نمیشناسم ولی اره کایا خیلی خوبه تا الان XD مود بودنش حس میشه

دیدی سریال ترکیارو اونایی که از هم بدشون میاد تهشم به هم میرسن این شیپام حکایتشون همینه XDD

امروز رسما استی شدی...

تبرییییییییک!!!!!!!!!!!!

بنده امسال روز تولد سونگمو میشه 2 سال که استیم!! (ساعت 3 و 20 دقیقه صبحه و همه خوابن و من فردا ساعت 8 کلاس آنلاین دارم ولی اومدم بیان دارم میرم وب اینو اونو کامنت می‌زارم:/ د فاک؟)

سلااااااممممممممم
yup
مرسییی
منم دیشب ساعت 3 خوابیدم و الان ک ساعت 8 بیدار شدم جدی دارم میمیرم از خستگی به زور دارم خودم نگه میدارم XD

من همه فیکامو از شوکو کش رفتم ولی یدونه دارم اصن معلوم نیس نومینه یا نورن یا نورنمین😃😂

کلا خیلی داستانش نامفهوم بود ولی من دوسش داشتم"-"

ببین اگر پیداش کردی میتونی لینک کنی من از هرچی که بشه استقبال میکنم XD

آره برو هیونلیکسا رو بخون تا آدرس اونیکی پسته رو پیدا کنم-

OK
کلیکیدم 

آمدم بگم که لینک قبلیه یکی از هیونلیکسا مث ک وجود خارجی نداره 

سلااااااام

منم دارم میمیرمممم

دیشب تا 3 و نیم بیدار بودم

تا چهار داشتم تو جام وول میخوردم که بلاخره خوابم برد

الانم یه 45 دقیقه شده که از خواب پاشدم

و هنوز خوابم میاد:>

وای از منم وضعیتت بدتره چجوری زنده ای XD
من خودم به دو نفر رشوه پیتزا دادم صب اگر دیدن خوابم بیدارم کنن وای اول صبی دو نفر داشتن گوشیو منفجر میکردنTT ولی بیدار شدم خداروشکر غیبت نخوردم 
ولی چجور ساعت 4 خوابیدی الان بیداری من بودم بمب میزد بیدار نمیشدم XD

من همیشه همینمXDDD

خواهرم همیشه گوشیشو میزاره رو زنگ، یه ربع قبل از کلاس همیشه پا میشم

ولی امروز که پاشدم با چشمای بسته داشتم دنبال گوشی میگشتم که ببینم معلم اومده یا نه و اینطوری بودم که: فاک دیس فاکینگ لایف

من خوابم سبکه، بخاطر همین پاشدمXDDD

فاک دیس فاکینگ لایف 
منم دقیقا همین بودم XD
 خواب منم معمولا سبکه ولی مثلا بیدار میشم قطع میکنم دوباره میخوابم یه سری با همین وضعیت ییه زنگ کامل از دست دادم واسه همین به رشوه دادن رو آوردیم XD

کی این کلاسا تموم میشه آخههه؟؟؟ ما تا روز آخر کلاس داریم:////

ولی خب وقتی خواب من سنگین شه، سنگین شدهه!!! یعنی بمب اتمم بترکونن کنار گوشم، بیدار نمیشمXDD

وای این بده خوبه ما فقط تا سه شنبه داریم ولی این دو هفته دهنمون با آزمون صاف شد آزمون جامع و میان ترم همش افتاده پشت سر هم
آقا میگم زندگی دو روزه بیا بریم بخوابیم XD

آره و من نمیدونم از کجا دوباره گیرش بیارم :"

خوشبحالتوووون

معلم قرآنم میگه جلسه بعد قرآن می‌پرسه...و جلسه بعد...وات د فاااااک:/؟؟؟؟؟نه خوشختانه آزمونو اینا نداشتیم

بریییمXDDDDD

زندگی بدون ازمون خیلی شیرین تره اصا نباید به وجود میومد XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan