چالش روبی

اوکییی چالش این طوری بود که لیست کارایی که امسال کردیم و کارایی که میخوایم سال دیگه انجام بدیم رو بنویسیم 

قراره کلی فک کنم سرش همین الان شروع نکرده مطمئنم XD

بریم که داشته باشیم @-@

.

.

.

«کارایی که امسال کردم »

 

 

1) وارد فندومای جدید شدم 

 

2) تا ساعت 2 صب بالای گاز داشتم غذا درست میکردم XD

 

3) وب زدم 

 

4) دوباره شروع کردم به نوشتن داستانای کوتاهم

 

5) با آدمای جدید آشنا و دوست شدم 

 

6) به عنوان یه دبیرستانی سخت تر درس خوندم 

 

7) به مدت دوماه نوشابه رو گذاشتم کنار (وی یک معتاد است)

 

8) یه عالمه سریال و فیلم و انیمه دیدم

 

9) رفتم داشنگاه برای اولین بار تو عمرم و اونجا درس یاد گرفتم با دوستام

 

10) کتابای جدید خوندم و تموم کردم

 

11) شروع کردم به فیک خوندن 

 

12) مشکلاتم با بادمجون رو برطرف کردم XD

 

13) دوباره شروع کردم نقاشی کشیدن

 

«و اما کارایی که برای سال آینده برنامه دارم انجام بدم»

 

 

1) یه چنتا غذا یاد بگیرم درست کنم 

 

2) ژاپنی یاد بگیرم

 

3) دوباره برگردم سر کلاسای تنیس و تیرکمونم

 

4) نقاشیمو بهتر کنم 

 

5) اگر توانایی داشتم وارد فندوم های جدید بشم (قطعا دارم)

 

6) بیشتر درس بخونم (از تنبلی درام)

 

7) انقد پوست انگشتامو وقتی استرس دارم نکنم

 

8) اعتیادم به نوشابه رو کمتر کنم 

 

9) عضویت کتابخونه بگیرم کرونا که بهتر شد برم اونجا درس بخونم

 

10) کارای دورچخمو اوکی کنم هرروز برم دوچرخه سواری

 

 

خیلی کارای دیگه هست که میخوام 1401 انجام بدم به طور قطع ولی خب الان بیشتر از این به ذهنم نمیرسه 

اینم از این

منبع: وب روبی

 

 

  • Tree tanbal 🦥🥥

ترنم سان، اومدتو. واتاشی کیمیواتو شینجیته ایماس*-*

ذتاااایینییی ماکنای! گامبارهههه*----*

وجی:............دو کلام: دمتون گرم موفق باشین....

تشکرر 
امیدوارم تنبلیم نگیره سرشون فقط XD

واووو چه خفن تیر کمونن*-*

سه سال میرفتم انقد کیف میداد
 کرونا اومد مامانم نزاشت دیگه برم TT

ممنووون که شرکت کردییی:″)))))

 

طوری که برای سال بعد تصمیم گرفتیم ژاپنی یاد بگیریم:

خواهش میکنممم

من مثلا قرار بود امسال یاد بگیرم ولی تنبلیم گرفتتXD

TT یااا هر وقت استرس داشتی بیا پیش خودمون راجب چیزی که اذیتت میکنه حرف بزن..TT تری تو ما رو داری ما هم تو رو TT اوکی پیشی خان ؟ TT از پس انجام این کار برمیای دختر باورت دارم TT فایتینگگگ

اکلیل 😔🤝✨ اوکیی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan