درود....بدرود

هلو دوستان عزیز چخبر 

چخبر چه میکنین.....عید خوش میگذره؟

برای من عید آرامش بخشی بوده....از یکم تا الان شمالیم و فضای اینجام خیلی حالت ریلکس طور داره....این چند وقت یه جوری ریلکس کردم که بابام گفت داری یواش یواش به خوده کلمش تبدیل میشی XD

ریلکسیم ادامه داشت تا وقتی که مجبور بودم مشقای عیدو بنویسم....درک نمیکنم خب اخه چرا بزار کیفم بکنم دیگه مدرسه عیدم ول نمیکنه یقه مارو...

به هر حال فقط برای دو روز بود و بعدش دوباره دکمه ریلکس شدنم رو روشن کردم....این مدت نشستم پای بازی کردن و سریال اینا....این مدت در حال تماشا کردن سریاله you و تابستون دوست داشتنی ما بودم و دلیل اینکه هنوز دو قسمت اخر رو ندیدم مشقای عید و دوستم بود که دیروز اومده بود اینجا...ولی به هر صورت امروز دیگه دو قسمت اخرو تموم میکنم و میرم سر وقت خواستگاری تجاری به پیشنهاد پرسون...یه چنتا چیز میزم این مدت نوشتم و چنتا چیز میزم خوندم و اره XD

دیدم از یکم که پست تبریک گذاشته بودم دیگه چیز دیگه ای نزاشتم سوو اومدم یه سری بزنم و برم 

ااا راستی با هستی و پرسون براتون در حال آماده کردن یک سوپرایز بیدیم منتظر باشید @-@ 

اخبارش هروقت سوپرایز آماده شد از طریق یکیمون احتمالا هستی براتون گذاشته میشه 

همین دیگ....ادامه عیده زیبایی داشته باشید دوستان عزیز تا درودی دیگر بدرود 

  • Tree tanbal 🦥🥥
يكشنبه ۷ فروردين ۰۱ , ۱۶:۴۳ ‌‌‌‌‌‌‌ 【𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼】

عه اینجا کجاست؟! :"

سهوووووووونمممممم عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 

اینجا خانه درختی ایست برای تنبلی درختی 😔✨😂

اینجا کجاست"-"؟ 

اینجا ایران است صدای آمریکا XD
اینجا وب من بید :>

اینجا درخت تریه...خونه ی ابدیش

زیبا نوازیدی دوست داشتم 

سورپرایزش درباره چیه؟:"

 

+ آه مشقای عید... من تا قطره اخر تعطیلات مشق دارم:")))))

دیگ اگر بگم خیلیی ضایس XD

+منم مشقمو دو تیکه کردن دیروز دومیشو گذاشتن دوباره تا دوازدهم تایم داره وی قراره صاف بشه برای بار دوم
يكشنبه ۷ فروردين ۰۱ , ۱۷:۰۴ ‌‌‌‌‌‌‌ 【𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼】

از وایب وبت خوشم اومد *-*

برا تورو فهمیدم منم پونیو هستم.. البته مانیا اسممه 18.. کنکوری💔

از آشناییت خ خوشحال شدم") 

مرسیییی  D:
خوشبختم منم ترنمم 10 ام 
کنکوری بودن خیلی سخته قلبم درد میگیره فک میکنم بهش 🗿💔 موفق باشی توش :>
من نیز همچنین 

خب کیستی نمیشناسمت"-"

ااا
من ترنمم 16 سالع
و فک میکنم سر یکی از چالشای بچه ها دیدمت و فالوت کردم احتمالا سر همون نمیشناسیم 
يكشنبه ۷ فروردين ۰۱ , ۱۷:۰۶ ‌‌‌‌‌‌‌ 【𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼】

عااااااه داره تموم میشهههه 3 ماه بیشتر نمونده ک از شرش راحت شم") 

این خوبهه
سه ماه دیگه قشنگ یقتو ول میکنن راحت میشی به امید همون ادامه بده XD

عید من خوب بوده و قراره از فردا بهترم بشه:"

یه حسی میگه چیز زیبایی در انتظارت نبید فردا در نتیجه بیا خوراکی آوردم بحرفیم D:

عه خوشبختم منم جیوو نزدیکا 15:">

از اشنایی باهات خوشحالم:>>

منم خوشبختم D: 

خب بگو برای کیه:")

این که برای چه تایمی باشه به هستی بستگی بداره باید رو سر اون خراب بشد XD
ولی فک میکنم زود اوکی بشه بستگی به این داره چقد سرش شلوغ باشه این یکی دو هفته 
گرچه رو سر پرسونم باید ریخت به خاطر عقب افتادنش ولی ما با این وجود برای اینکه بالاخره اوکیش کرد بهش افتخار میکنیم XD
يكشنبه ۷ فروردين ۰۱ , ۱۷:۱۴ ‌‌‌‌‌‌‌ 【𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼】

عااااااه ب امید راحت شدنممم نسنسنستسنس

منظورم کس بود نه تایم...xDDD

ینی مخاطب سورپرایزتون کیه؟xDD

اا جر اشتب شد پس XD
مخاطب خاصی نداره برای همتون بید خودتم شاملش میشی 

واهای:">

داستانی چیزیه؟

خیلی دارم جلو خودمو میگیرم چیزی لو ندم میان میکشنم XD

وای تازه الان دیدم پیوندم کردی...

یسظئزئسمینشسمینسمئبزحصسئزسحشمکصب چرا اخهههههههههه TTTTTTTTTTTT

وایییییییی شرمندم میکنییییییییییی

عاممم زیرا که دوست خودم میدانمت D:
از طرفی اگر وبت دوس نداشتم که پیوند نمکردم سووو اره XD
:>

فقط میخوای بگی سورپرایزه چیهههههههه

اصن مناسبتش چیه؟xD

آممممم
یک عدد فیک بید 
کهه
سه تایی ایدشو در اوردیم نوشتیم 
و...
به هر صورت یا به دست اینوریا میمردم یا اونوریا امیدی به زنده بودنم نبود در نتیجه بیخیال لو ندادن XD

میشه بابت عنوان فحش بدم؟ دچار پانیک اتک شدم یه دقیقهㅋㅋㅋ

جر حقیقتا هیچی به ذهنم نمیرسید برا عنوان XD

خوشحالم برات عید آرامش بخشی بوده*-*

تشکر فراوان

من با این حجم از عید دیدنی و مهمونی و تکلیف، بیش از حد کرده شدم

نوبت شما نیز خواهد رسید امیدوار باش XD
تا الانش قوی موندی با فش دادن توی دلت به این چیزا قوی تر ادامه بده XD

واییییی عرررررر:"))

کاپلی چیزی هم توش هست؟xD

yup توشه 
جر من خودمم دلم خواس بیام عر بزنم همراهی کنم نمیدونم چراXD

فکر کنم فردا یا پس فردا میریم مسافرتTT

خب پس فک کنم جایی که میخواین برین ادماش رو ندوستی یا اینکه کلا از پروسه مسافرت رفتن خوشت نمیاد که اگر اولی باشه خییلییی زیاد درک میکنم 

کاپل از کیپاپه یا بیان؟"-"

کیپاپه 
کاپل بیانو گفتی دلم رول پلیای بیان خواست یهو...تابستون باید بکنین از اون کارا خیلی خوش میگذشت خوندنشون برای من یکی
 شاید توانایی شرکت کردن توشو هم داخل خودم دیدم اومدم کمک 

يكشنبه ۷ فروردين ۰۱ , ۱۷:۳۸ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

سلین داره خیلی بیست سوالی گونه از زیر زبونت حرف میکشه ترنم وا ندهههxD

خیلی دارم زور میزنم به مولااا XDDD 
جواب سوالای زیرسیبیلی با تو هستی XD
يكشنبه ۷ فروردين ۰۱ , ۱۷:۴۳ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

سلین راستی این بین یه سر خصوصیتم چک کن دابش'-'

@سلین

XD حقیقتا ترفند سلین خیلی مورد پسندم واقع شد استفاده میکنم ازش

مهارتشو داشتم شاید میتونستم از زیر زبون معلمم این طوری حرف بکشم به خدا XD

ببین اینطوری نیست که ادماشو نشناسما

ینی چجوری باید بگمش

خود اونجا و مکاناشو میشناسم ولی خب ادماشو نه 

ولی خب بدم نمیادTT

وای مسافرت رو که عاشقشمممممم

ینی اینطوری بود که توی این عید یبار فقط اتفاق بد افتاده ولی بقیش خوب بوده

حس میکنم بریم سفر بیشترم میشهTT

حالا بزار بگم اتفاق بده چی بود

ما قبل از عید پاشدیم رفتیم کرمان

تا سوم فروردین اونجا بودیم

بعد اومدیم بریم یزد

رفتیم یزد هیچ جایی نبود ما دو روز بمونیم اونجا

پاشدیم برگشتیم تهرانTT

تنها اتفاق بدش همین بود و بقیش خوب گذشتهههه

آدما رو نشناختن ایرادی نداره آشنا میشین ولی آدماشو دوس نداشتن خیلی بد میبود که حالا خوبه این طوری نیست 
خوبهه که فردام قراره به خوب بودن عیدت اضافه بشه وی مطمئن بید 
ینی رفتین یزد یه شب نمونده برگشتین اون همه راهو ؟ :"

@آیلی

ج دادم سید

 

@تری

تابستون... تابستون دیگه داوشتون کونکوری میشه:") به نظرت فرصتی میمونه برای رول نویسی؟

وای اصا حواسم به کنکور نبود ولی...
چرا کنکور باید وجود داشته باشه این زندگی رو نمیتونم 
فرصتو جدی نظری براش ندارم فقط امیدوارم پیدا بشه چون خیلی خوش میگذشت 

چیز... بگین که توی فیکتون ووسانم هستن بگیییینTT

اگر منم که فرصتشو فراهم میکنم:"> نگران نباشین دوستان تا منو دارین غم ندارین

صلوات محمدی خدا پشت و پناهت قهرمان 

سلین بیا فقط منتظر بمونیم ㅋㅋ

فک کنم دوسش داشته باشی به علاوه ارزش یه کوچولو صبر کردنو داره ㅋㅋ یو کن دو ایت برو

فایتینگ XD

درودددددد 

هیچچچ بلههههه

چطورییی اونییی؟

از کامنت های یونیک این وب XDD
هیچ هیچ؟
من ک خوبم تو چطورییی

یونیک ؟*-*

هیچ هیچ ، در هیچی می هیچم

خوبممممم  چمیکنیی

متفاوت 
جر جمله سنگینی بود 
چرا در هیچی می هیچی 
من هیچی در حال یوتیوب گردی و بیان گردی به صورت هم زمان هستم 

عااا

ساخت خودم بود ... به قول دختر خالم شورت بیاد 😂😔🤌🏻

هعییی

هم جمله و هم پاسخ دختر خالت بسی مود XD

😂😂🤌🏻😔

میخوام هکر شم ... ولی مامانم میگه نه 

جر به مامانتم اطلاع دادی؟ XDD
در هکر شدن موفق باشی یادت باشه هکر شدی من یه چنتا فرد میشناسم که نیازمند یابیدن اطلاعاتشون هستم در نتیجه بم یه سر بزنXDD

اره *-*

چشم 

نمیشم ولی ولی چون وقتشو ندارم *-*و حوصلشو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan