نمیتوانم های هفته

1- صدای هچان توی good person رو نمیتوانممم

2- صدای دویونگ توی a little more را نیز نمیتوانمممم

3- اینکه الان جای مدرسه تمرگیدم توی خونه رو هم نمیتواننممم...یکی نی بگه چرا اخه باید یه هفته نیمه حضوری کنین از هفته بعد کامل حضوری کنین...خب من تنها مانده امممم....دلشون به تنهاییم باس بسوزه این بود رسم رفاقت ؟ ولی فردا نوبت منه برم D:

4- از دیگر چیز هایی که از nct نمیتوانم faded in my last song هستش که دوباره شده قفلیم و چشتون روز بد نبینه دو قدم را میرم این جمله صد بار تو ذهنم اکو میشه 

5- بدون لب تاپ موندن هم نمیتوانمم.... تو شمال که مهمون بود نمیتونستم با آرامش بشینم پای لب تاپم و خب تهران برگشتیمم چون شارژرشو جا گذاشته بودم تا الان بازم نتونستم ازش استفاده کنم و خیلی دردناک بود XD ولی بالاخره بهش رسیدم دوباره 

6- به دلیل نبود پرسون و هستی و شکیب و تنها موندنم عر خونم افتاده بود در نتیجه وی اینجا خود را خالی میکند در نتیجه میفهمیم نبود این سه دوست رو هم نمیتوانمممم

7- بدون فیک گانم نمیتوانممم....الان قشنگ دارم حس میکنم جای خالیشو هئی روزگار کثیف چرا کردی باهام این کار کثیفو

8- اهنگه sweater weather رو هم جدی نمیتوانمممم. به خصوص بعداز ظهرا....وایبی که میده خیلی دوسش دارم گاد

هچنین قفلی دوباره ای روی oh my god جی آیدل بزدم فراموش نشود این یکی را هم نمیتوانم

9- فک نکنین عکس پستم یادم رفته ها....اونم قطعا نمیتوانمممم

10- اعداد غیر زوج  رو هم به سختی میتوانم در نتیجه اینم میزایم برای رند شدنش XD ( وقتی اعداد زوج دوس داری )

ولی عدد 5 چون حس وسط بودن میده رو دوس دارم اون استثنا بید 

 

+ از نمیتونم های این هفته....اگر بازم عر زدنه خونم اومد پایین باز میام پست نمیتونم هفته میزارم XD

 

  • Tree tanbal 🦥🥥

من مانده ام تنهای تنهاااا

همه مدرسن 

شهر بیان صبح تا ظهر متروکه است....

روزگار سیاه

ولی فرض کنین بیان یه شهر باشه که صبح تا ظهر همه پرده ها کشیده چراغا خاموش بعد وقتی داری بعدازظهرا توی خیابوناش قدم میزنی یهو میبینی دونه دونه پرده ها میره کنار چراغا روشن میشن....تصورش خیلی حس خوبی داره

درودددد

هی خصگله خوفی ؟

باورم نمیشه مدرسه بهم خوشگذشتتتتت به تو چی؟

هلووو
من که خوب تو چطوری
فعلا که مدرسه نرفتم برای مارو این هفته نیمه حضوری کردن از شنبه کامل حضوریه...ولی فردا باس برم هیجان دارم فک کنم خوش بگذره

هایییییییییی(ی ناپایان)

 

منم خوبمم خصگلههههههههدمیتجذقتجذقتجذقتج

 

ااااااااااااااا 

اره خوشمیزگرهههینچرینجریوج یوذومیذنمی

ی ضرب در بی نهایت 

خوبه که خوبی

از ریکشنت قشنگ معلومه چقد خوب بوده XDD به فردای خودم امیدوار شدم 

دخیخاااا

 

حیحاااا

 

ارههه 😂😂اورین امیدوار باششش

پست کیوت قالب کیوت وب

کیوت ادمین کیوت این وب را نمیتوانمم

منم گوشیم به چخ رفته بدون اون نمیتوانم...

مدرسه رو هم نمیتونم

 

تعریفای اکلیلی رو نمیتواننممممم کشتییممم
جنازم افتاد رو دستتت
بارش اکلیللل
لب تاپ اعتیاد آورهXD

قشنگگگگگ معلومه چقدر داره بهت فشار میاد😂

به نام خدا

من هم هیچ چیز از انسیتی را نتانسته ام، نمیتوانم و نخواهم توانست

 

بدون لپ تاپ بودن واقعا زجره...

واقعا زجرهه

 

7.

این خیلی سوییت بوددتیسمنکیکسنیبک

 

کامنت خودت

خیلی توصیف دقیقی بود :")

وقتایی که میای تو بیان میچرخی و هیشکی نیست دقیقا همین حس رو داره

بعد وقتی نصفه شبا یهو میبینی یکی دیگه هم بیداره مثه اینه که توی همون خیابون خلوت و تاریک اتفاقی یکی رو ببینی :"))

فشار دارم میخورم لعنتی اصا یه وضعیت عجیبیXDD
این جمله رو باید طلا گرفت 

خیلیم زجره ها با بدبختی این مدت تحمل کردم XD بیشترین میزان زجرش این دو روز بود که با گوشی تو ادوب بودم دهنم صاف شد 
 
اصلا حس خوب از این توصیفه ام که تو کردی میریزه خیلی قشنگه میبینی شبا این طوری میشه :"))))))

TTTTTTT تری جونم...نازی نازی...تو‌ از پسش براومدی..کیوتچه..حوحپحنختهتهتح خدایا دست به تری نزنبد بستی خودمههههه TTT

منم گانو هرچی که گفتی رو نمیتونم..

برگشتیییی
صلوات محمدییی
یه مشت عر نگه داشته بودم تو خودم امروز ترکید XD

پاشو بیا عر بزن

واسا که اومدم XD

یااااا خدا نکنهه...ادمین زنده به ما برای باقی عمرمان نیازت داریم

*وی شیخی میشه*

من کامپیوتر دارم ولی باش سختمه گوشیمم به چخ رفته کلا ://////

+حس میکنم تو توییترم بودی نمیدونم چرا:/

اخ اخ این بده هم گوشی داغون هم با اون یکی سخت باشه 
برای منم دیروز گوشیم یه مرگیش شده بود نمیتونستم درست با بیان کار کنم 
+ من ؟ نمیدونم اگر منظورت اخیراعه که من یه چند وقتی هست توییتر سر نزدم ولی اگر قبلا بوده شاید نمیدونم 

وءیییییییی خیلی بده

من از سی اسفند بفاک رفت تا هفتم فتم یاوره درسش کرد خیررر سرش بعدد دوباذه خراب شد...الان با تبلت نصفه بفاک رفتم دارم تایپ میکنم کسدست شدممم

اخه انگار تو توییتر بودی

وضعیت من با گوشی قبلیم قشنگگ همین بود 
یه چهار سری هی ترکید اصا درست کار نمیکرد خیلی زجر داره تهشم دیگه گفتم گوشی واسه تولد بگیرن با کلی التماس یکی جدید گرفتم از شر قبلی راحت شدم
گرچه اینم بگم خودم دو بار انداختمش زمین نتیجش شده بود اون ولی بازم زجره XD

حالا که اومدم اینور سر راهم یه بار دیگم برا این پسته عر بزنم چحهغقصشیلتمگ TT

انقد اکلیل باریدم امروز سر کامنتای این پست دیگه زیادی اکلیلی شدم دیگه نمکشم 

همچنان به نظرم این خیلی کیوته TT

خب به نظرم این تبو ببندم بهتره.. دو دقیقه یه بار میام اینجا کامنت میدم 😂😭

جر ن راحت باش
به عشق کامنتاتون شب تا صب بیدار میمونم اصا قول میدم 😔😂

واییی من اخه وسط کلاس عید همه ایناعم خراب شد....روزه که میگرفتم حد اقل پا گوشی میتونستم یکاری کنم ولی الان واقغا حوصام پوکیده

گزینه های جدید جر گوشی من زیاد داشتم خودم ولی باز گوشی یه چی دیگس حوصله ادم سر میره اصا بدونش 🤣

دقیقا...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan