just a daily

هلووو

با پست های روزانه خود بازگشتیم 

مانند همیشه شروع میکنیم

چخبر؟

خوش میگذره؟

امیدوارم بگذره 

به منم خوش میگذره همه چیز زیباست 

مدرسه هم اوکی بید

کبودی های توپ والیبال روی دست هایم به زیبایی برق میزنند XD

همچنین خستگی از  امتحانات بر روی کولمان سنگینی میکند...ولی اوکیه میگذره یه دوماه دیگه و امتحانات خرداد و بعدم تاماممم

دستام برای تایپ کردن دلتنگی شدیدی نشون داده بودن برای همین اومدم اینجا یکم چیز میز تایپ کنم 

حقیقتا کیبورد نعمت خیلی قشنگیه من عاشق تایپ کردنم XDDD

در حال گوش دادن به lullaby از woodz هستم...کراش جدیدم بوده این اهنگ و باید بگم اگر نگوشیدین برین بگوشین تا از سمت شخص شخیصم نفرین نشین XD

دو فیک از دو دوست عزیز گرفتم 

اسم یکیش اسلحس ویکوکه اون دوست عزیز خیلی خفم کرده از نیم سال اول میگه برم بخونم 

دیگری هم هویت هیونلیکس که هستی بداده و حقیقتا کاورش خیلی وسوم کرده (چون دست توش بود)

اگر این دوتارو خوندین بگین به نظرتون کدومو اول بخونم 

امروز یه جوری پام کش اومد چشمتون روز بد نبینه XD از من به شما گفتن زنگ ناهار بشینین سر جاهاتون سمت محوطه والیبال نرین

عکس پست بچمه میبیننش ؟ برای همه این عکسو یکی یه دور فرستادم فک کنم قشنگ XD 

راستی الان داشتم درباره اون آزمایش خوابه که روسیا انجام داده بودن میخوندم پشکام ریخته بود 

یه ویدیو هم ازش دیدم خودمم به پشم تبدیل شدم و ریختم 

با این وجود پیشنهادش میکنم چرا که چیز جالبی به نظر میرسه خودم هنوز کامل داستانشو نخوندم ولی اره...

خلاصه که همین دیگه XD هرچی همون لحظه اومده بود تو ذهنمو خالی کردم خدا به خواننده پست رحم کنه از یه تاپیک جهش چند کیلومتری میخوره به یه تاپیک دیگه 

اگر مایل بودین از روز خودتون برام تعریف کنین مشتاقانه منتظر میمانم

  • Tree tanbal 🦥🥥

روزمون ..؟

مدرسه تعطیل بود 

بقیش چندش بود 

رفتن کلاس و معلمم میخواد دوست صمیمیمو ازم جدا کنه

با یکی دیگر از دوستای صمیمیم دعوام شد 

همین.

مدرسه واسه چی تعطیل بود
100 درصد چندش؟
این معلمای یزیدو اصلا درک نمیکنم جدی
فک کنم جدی روز خوبی نداشتی...
مایل به درد و دل ؟
وی میتونه حمایت کنه..راه حل بده...فش بده به یزید داستانا در صورت نیاز 

دومیه اسمش آیدنتیتی یا هویت عه اون هیونلیکی لموند اسم چنله🗿

ودف پس چرا لموند زده بود روششش
خاک تو گورم 
زندگی کثیفیه XDD

درستش کردم سرعت را کیفیدی آیا XDDD

اون آزمایش خواب جریانش چیه؟-

این طوری بود که روسیه چندین سال پیش اومد یه آزمایشی راه انداخت اومده بود این طوری که 30 روز نخوابن چی میشه و اینا بعد بهشونم قول داده بود که اگر بتونن این 30 روزو بگذرونن آزادشون میکنه 
با قرص که هر چند ساعت یه بار میخوردن و اینا بیدار میموندن 
بعد طی این مدت یسری اتفاقا میفته که فک کنم خودتون برین بخونین جالب تر باشه

وی از صبح کله سحر که پاشد سگ شده بود...as always

بعد امتحان زبان داد و چون سر جلسه حالش بد شد برگه را داد و در رفت و خود را فحش کش کرد

بعد یکی از بچه های جزوه زبان را به طور کامل - تقریبا- با مداد سیاه، سیاه کرد 

بعد اره روز همچین بد نگذشت

اومدم خونه

خوابیدم

خوابیدم

خوابیدم

بعد رفتم حمام 

بعد اومدیم خونه ننم افطاری بعد کلی آدم اینجاست که نکته اینجاست اون مهمونایی که اومدن اون اشخاص فامیلن که دوستشان دارم ولی شارژ سوشال بودنم تموم شده و دختر عموم گیر داده نگارش یادش بدم بای-

as always مود بود
واسه چی حالت بد شد
منم بودم سوشال شارژم تموم میشد 
مدرسه رفتن انرژی زیادی میگیره واسه همین به خوابیدن و کم شدن شارژت بسی زیاد حق میدم 

و اهان سوال ننه شوکو سوال منم هست*-*

بگفتم

XDDDDD

نمیدانم بهم فشار اومد از فشار امتحان و مراقب و خواب و شلوغی و سر و صدا و این چیزا:")

:"))))))))))

این سه تا بچه خصوصا دختر عمو و پسر عموم من رو نمودن لامصبا 

منم سر امتحان ترم ریاضی این طوری شده بودم جهنم بود واقعا 

خانواده پدری از خواهرم کوچیک تر نیست از سر همین شانس اوردم زیر 11 سال از اون ور نداریم XD

یتیتبتینی خیلی بدهㅠㅠ

 

حسودیم شدددددㅠㅠXD

من تو خانواده پدری نوه دومم همه بجز خواهرم کوچیکترن ازم

خانواده مادریم چهارمیم ولی از من کوچیکتر باز هستㅠㅠ

 

افتیضاح 

جر ببین از این رو به این نتیجه میرسیم صبر بالایی داری XDD
منم خانواده مادری دومیم جز دختر خالم که دو سال ازم بزرگ تره بقیه کوچیکن ولی خب میسازیم XD

خاک /=

اره روز گندی بود پس ۱۰۰ درصد

خیلی ***هستن

هعی.. اره گنند بود

نمدانم 

 

دیروز دیروز بود امرو امرو 
امروزت چگونه داره میگذره ؟D:

برگام-

لینکی مقاله ای چیزی داری برم بخونمش؟

خودم توی یه ویدیو یوتیوب دربارش خوندم ولی الان سرچ کردم این لینکه رو اورد میخوای بخون 

اقا بگم میترسی اینا نری بخونیشا XD

امروز .. بد نیست

همین که بهتر از قبله خودش خیلی خوبه 
قردا بهترم میشه دونت ووری

بل بل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan