hello people

های 

چطورین

آمده ام مقداری زر بزنم و بروم به بدبختی ای به اسم عربی رسیدگی کنم 

ابتدا که همون طور که میبینین قالب جدید زدم D:

دوستش بدارم...با اینکه دلیلی که الان مقداری بدبختم قالب الانه ولی خب از زیباییش کم نمیکنه 

دیشب تا ساعت 11 و خورده ای قالب زدم (10 اینا نشستم پاش) و بعدش تا ساعت نزدیک یک نشستم انگلیسی کتابو نگاه کردم برای امروز که آزمون میان ترم داشتیم یکم دیکته هاشو کار کنم

خلاصه که دیر خوابیدم و صبح هم مجبور بودم ساعت 7 پاشم در نتیجه کم خوابیدم....و من اصلا نمیتونم کم بخوابم جنازه میشم

مدرسه اوکی بود ولی وقتی پام به خونه رسید انققدرر خسته بودم که بعد از ناهار دور و بر ساعت 4 گفتم بزار یه نیم ساعت بخوابم...و پاشدم و دیدم اون نیم ساعت شده یه چیزی نزدیک 3 ساعت و ساعت 8 ربعه D:

و منم عربی هیچی نخوندم و فردا ازمون میان ترم عربی داریم...قواعد بلدم معنیارو ولی جدی کجای دلم بزارم نمیدونم

منتظرم آب جوش بیاد که قهوه بخورم چون با این وضعیت امشبم بیدار بیدمم...زندگی کفیثیه 

این بود روز من...یادم نیست اخرین پست کی گذاشتم ولی یادمه یه چند وقتی میشه نزاشتم پس اومدم توی این فاصله که آب جوش میاد یه چیزی بزارم 

از خواهش های آخر پست:

شاید قدیمی شده باشه ولی به lover تیلور سوییفت عشق بورزید....از پایه های ثابت پلی لیست تابستون دو سال پیشم بود و دیروز بعد از مدت ها دوباره نشستم بهش گوش دادم خاطراتم زنده شد 

همچنین اهنگ natural از gsoul رو بهتون پیشنهاد میکنم 

دیگه همین 

بای بای~

  • Tree tanbal 🦥🥥
سه شنبه ۶ ارديبهشت ۰۱ , ۲۱:۲۱ تاتا چوی برای صتی میباشد •-•

هاییییییییییییییییییییییییی

سلامممممممم
سه شنبه ۶ ارديبهشت ۰۱ , ۲۱:۲۱ تاتا چوی برای صتی میباشد •-•

چه قالبی اوف

DDDDDDD:

ترنمممممممممم

آنییییی
هلووو
سه شنبه ۶ ارديبهشت ۰۱ , ۲۱:۲۲ تاتا چوی برای صتی میباشد •-•

چتوری اونییییییییییییییییییییی

 

متناسب 
تو چطورییی

هاییییی

خوبییییییییی:"؟

میای بخلم0-0؟

خوب بیدم بلییی
میام میام XD
سه شنبه ۶ ارديبهشت ۰۱ , ۲۱:۲۴ تاتا چوی برای صتی میباشد •-•

عالی 

چ خبررر

کم پیدایی خانم +-+

-یاد فامیلا افتادم ..

-اینا تی اکس تی نیستن احیانا

 

هیچی بی خبری
خبری بود از دسته کسایی که اول متوجه میشدن بچه های بیان بودنXD
هئی مدرسه و بدبختیاشXD
چرا خودشونن واسه لاوسانگه 
سه شنبه ۶ ارديبهشت ۰۱ , ۲۱:۲۴ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

وای قالبات خیلی خوبنTT منم میخواااامTT

چشمات خوب میبینن مرسیی D:
سه شنبه ۶ ارديبهشت ۰۱ , ۲۱:۲۴ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

برای امتحانا فایتینگD":

ممنونن توهم همچنین 

بمونییییییی

خب بیاT-T

*استیکر بقل کردن
سه شنبه ۶ ارديبهشت ۰۱ , ۲۱:۲۶ تاتا چوی برای صتی میباشد •-•

جرر مود مود دخبخاا

وای مدرسه ...

میدونستممممممممممممممم

مدرسه داره سرویس میکنه این یه ماهی که حضوری شده قشنگ 
انقد این فن آرتو دوست داشتم یه مدت والپیپر لب تاپم بود 
سه شنبه ۶ ارديبهشت ۰۱ , ۲۱:۲۹ تاتا چوی برای صتی میباشد •-•

دقیقااا 

پشت سر همم دارن از ما امتحان میگیرن ..

چ ایده ی خوبی 

دیدن حضوری شده دارن نهایت استفاده رو میبرن قشنگ 
عربی ماه به ماه امتحان نمیگرفت 
بعد تون وقت مثلا هفته پیش ازمون کلاسی داشت 

قالبووووو مبمبنببمیم

:)))))))))

دوران امتحانات خیلی دوران کثیفیه🗿🤝

فایتینگگگگ:>

مستهجنههه
مرسیی
سه شنبه ۶ ارديبهشت ۰۱ , ۲۱:۴۳ تاتا چوی برای صتی میباشد •-•

هققققق

آخرشم تو شونصد دفعه قالب عوض میکنی من همون قبلی رو میذارم xD

مریضی قالب بی قرار XD
رفتم برا تو پیدا کنم تهشم خودم زدم 

بنده یه عدد دانش آموزم که فردا امتحان ریاضی داره و حوصله نداره بره بخونه

من نیز دانش آموزی هستم که فردا زیست داره و هنوز شروع نکرده 

هایییی ؟؟؟

چطوری ؟؟

هلوووو
خوووب تو چطوریی @-@

منم اندکی خوب ولی اندکی بد 

عه چراا
من اینجا بیدم اگر حس میکنی لازم داری بگی وی گوش میدهد 

نمیدونمم

دلم درد گرفتهههه

مرسیی کیوتت

دلدرد یسری وقتا میتونه تبدیل شع به یکی از مزخرف ترین دردای دنیا اعصاب ادمو خورد میکنه بعضی وقتا سوو اگر واسه اونه بابد بگم صدوبیست درصد درک میکنم

 اره خیلی اعصاب خوردکنه 

الان بهتری؟

آره 

خوبه خوبه 
امیدوارم کل امروزو بهتر بمونیی:>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan