هلو آی گس؟...

های...خوبین....چخبر؟

it's been a while

فک کنم حدود 1 ماه اینا میشه اره ؟

خب....سرم شلوغ بود؟اکثر اوقات اره 

وقتایی هم که نبود میخواستم بیام ولی انقدر فاصله افتاده بود بین پستا هیچ نظری نداشتم چی پست کنم

یه دوسری فک کنم اومدم یه چیزی بنویسم ولی تهشم پاک کردم 

الانم حقیقتا یکی از همون روزاس که شاید یهو دیدین هیچوقت پست نشد و پاک کردم اینم XD

ولی اینم مینویسیم تا تهش ببینیم چی میشه 

راهنماییامون فک کنم این هفته امتحانای اخرشونه...رسیدن تابستونتونو بهتون تبریک میگم دوستان امیدوارم تابستون حسابی کنار هم خوش بگذرونیم D:

برای دبیرستانیامون از جمله خودمم که فک کنم هنوز یکی دو هفته دیگه از ازمونا مونده امیدوارم همه رو به خوبی بدیم و بعدش نهایت لذت و استفاده رو از تابستونمون ببریم 

شاید فک کنین که اره این یه ماه که نبوده دائم درحال خر زدن و درس خوندن و اینا بوده....ولی خب این گونه نیست دوستان XD

جز خر زدن قطعا کارای دیگه هم کردم....که بیشترین بخشش بازی بود 

لیگ آف لجندز پلی میدم دوستان اگر کسی بازی میکنه خوشحال میشم بگه باهم بازی کنیم D:

جز اونم چت و کیپاپ بوده. درحال شناختن سونتین هستم @-@. دلم میخواست فیلم و سریالم باشه ولی خب میفتادم پاش دیگه بیرون نمیومدم....همین طوریش تومارو رو شروع کردم و به زور جلو خودمو گرفتم نرم سراغش تا تابستون

دارم به این فکر میکنم که شاید این یکی ارزش پست کردن داشته باشه حداقل فقط برای اینکه یه اعلام زنده بودن بکنم و از اون حالت روح بودنم در بیام...دو هفته دیگه ازمونا تمومه و سعی میکنم کامبک مناسبی بدم سوو ویت فور می..؟

همین D:

امیدوارم روز خوبی رو بگذرونین 

بای بای~ 

  • Tree tanbal 🦥🥥

شلام

رسما هیچ سرعت عملی به خوبی مال تو ندیدمXD
هلوو
شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۴:۳۴ 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

ترنم اونییییی

اننییی
سلامم
شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۴:۳۵ 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

علیک سلامممم

خوبییییی؟

بلییی خوبم 
تو چطوری آنی 
خیلی وقت بود نحرفیده بودیم 
شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۴:۳۷ 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

بمونییی

من رو ابرام اصلا نمیتونم توصیف کنم حالمو-

ولی خیلیم نمیحرفیدیدمXD

به خاطر تعطیلیا؟ فک کنم برا توعم تموم شده ازمونات XD
اثرات محویه جبرانش میکنیم XD

عففففف  ببین من فلشمم

چطورییی

با مدرک اثبات کردی قشنگ XD
خوببب تو چطوری
شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۴:۴۰ 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

نه اتفاقا امتحانام موندهXD

اره اره XD

عه 
فک میکردم بیشتریا این هفته تمونن چنتا دیگه مونده ؟

شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۴:۴۳ 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

۲ تا مونده اونم به خاطر الودگی تعطیل شد-،- کل کرج تمومن جز ما ناحیه سه ایای بخ بخ بیچاره

اا پس همونه تعطیل نمیشدین این هفته تموم بود..زندگی نامرده
امیدوارم همه رو بترکونییی

خیلی هم عالیییی

بمونییییی من نمیدونممممم

چ میتنی همزاردم ؟XDترنممممم

همزادو دوس داشتم ولی نکته قشنگی بودXDD
من که فعلا استراحت ولی بعدش باس برم فیزیک خر بزنم سه شنبه یه وقت گند نزنم

جوننننXD

عهه فایتینگگ خسته هم نباشیی

مرسییی
شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۴:۴۸ 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

اره ولی بعدش یه هفته هم میمونه بعد تیزهوشانه بعد بر طبل شادانه میکوبممممم

 

# تاتا

دخترم برو اونور ترنم همزاد خودمه"^"

البته شوکو بیشتر همزادمه-

اصلا تیکو همزادمه والا"^"پسر به مادرش رفته"^"

اینجاس که میفهمیم اوضاع خیلی خیته
تو همشون فایتینگ 

ما همه همزاد هستیم خدارو میپرستیم 
لایف ایز بیوتیفول 
تیکو رو نمیشناسم متاسفانه...جدیدن؟

@انی 

من و ترنم اونی هم اسمیم /=

پشکام تونی هم ترنمه ؟
میشه وبشو بدینن کنجکاو شدمم
چ یهو بعد 16 سال زندگی دارم ترنم پیدا میکنم XD
شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۴:۵۵ 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

استرس وارد نکنین بهم گند بزنم"^"

 

ترنم خوبییییXDDDDDDD؟؟؟

صحیحح

نه اتفاقا قدیمین"^"

نه نه نترس خوب میدی اتفاقا


من عالیم اگر با منیXD

تونی اشتباه شد  😂😂😂 لکنت زبان گرفتم

خب اینجاس که اوضا خیلی خیته XDD

ببین مشکل از من نیست .. از کیبورده

یادمه یه مدت یه تیکه کلام داشتم که میگف
تف خدایان بر شرف کیبورد XD
شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۴:۵۸ 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

#تاتا

بگه اینطوره من و ترنمم تو یه روز به دنیا اومدیم"^"

حق است 
راستی فک کنم یکی دیگه هم با ما تو یه روز بود ولی درحال حاضر ذهنم یاری نمیکنه 
شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۵:۰۰ 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

آیدل یا فرد بیانی"^"؟

فرد بیانی
راستی آیا میدانستی با وین وین انسیتی تو یه روزیم 
و خب من وین وین یکی از بایسامه و وقتی فهمیدم داشتم از ذوق میمردم XD
شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۵:۰۳ 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

نمیدانم

اینو اره بابا تو کجا بودی مخ سیزنیای بیانو باهاش خوردمXDDDDD

 

*اون موقع تباه بودم توجه نکنین-

جرجرجر منم باید همین کارو میکردم XDD
شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۵:۲۴ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

وای پسرمممTTTTTTTTT

الان باید برا عکس پست عر بزنم...

بیا باهم عر بزنیمم
شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۵:۲۵ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

ونوووووووووووTT

DDDDDDDDDDDDDDD:
شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۵:۲۹ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

کارات شدن اینطوریه که

وقتی همه اعضا رو بشناسی بعدش فقط دو حالت وجود داره

یا سونتین فیوت میشه، یا سونتین فیوت میشهxD

خب این جدا حقه و منم دارم تجربش میکنم به معنای واقعی کلمه XDD
شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۵:۳۰ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

@آیسا

بیا باهم برای این مرتیکه عر بزنیمY-Y

 

وای من تازه به پروفت دقت کردمممشمتسمشتسمتمشتسمشم

سهونیه 
از قالب قبلی مونده تصمیم گرفتم حالا حالاها بزارم بمونه XD
ویت 
منو گفتی یا آیسا ؟XD
فک کنم آیسا رو گفتی
بدی گزینه ریپلای نداشتن تو بیان
شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۵:۳۴ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

@سلین

توعم موافقی ونوو با عینک گرد در حد فاک خوشگل و جذاب میشه؟ 

 

 

چون تو این ام وی خیلی کراش شده بود منم روش بیشتر کراش زدم:>

ولی منم دلم خواست کامبک بدم..

تابستون بده 

TT ولی باید پا بذارم رو آرمان هام..

مث کلاش هشتم من😔

حالا بهش فک میکنم در کل TT

بهتره ک بکنی😔💫💫💫
شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۵:۴۶ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

@آیسا

ونوو در همه حالت با هر استایلی خوشگله...

یه طوریه که خیلی بوی فرندهxDD

کلا سونتین خیلی دوست پسرن به خدا

حتی بعضی وقتا از دوست پسرم گذشته خیلی شوهر میشنxDDD

 

منم پروف واتساپم سونیونگه:">>>

میدونم بایسمه ها ولی نمیخوام بپذیرم xDD

شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۵:۴۸ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

@ترنم

پروفو با آیسا بودم ولی مرسی از اطلاعات مفیدی که در اختیارم گذاشتیxDD

ولی خب اگر نمیدونی بدون تولد من با مینگیو تو یه روزههشمتسمشنTT

اصن اسم دریم کچر و سونتین که میاد واقعا رم میکنم-

اره فهمیدم پروف آیسا رو میگی ولی حقیقتا بعد این بود ک جواب دادم و بعدش دیگه حال نداشتم پاک کنم XD
یور آر خرشانس😔💫
تنها کسایی ک فعلا خبر دارم تولدشون باهام یکیه وین وین با کریسه
شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۵:۵۳ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

@سلین

ارهههههه دقیقااااااxDDD

یعنی من همیشه همه رو به چشم بچم میدیدم ولی اینا رو نمیشه اصن نمیتونم:)xD

 

 

عه تو گفتی سنگرو حفظ میکنی که"-"xD

منم داشتم به یه بایس ثابت می رسیدم که نمیدونم چی شد دوباره بایسام شدن سه تا...

سلام گل+-+🌼

های های
سه شنبه ۲۴ خرداد ۰۱ , ۰۰:۵۵ شادیِ ابد و یک روزه . ‌‌‌‌

قالب اینجا چه حس سافت و دوست داشتنی ای به آدم میده TT

از اینکه همچین حس قشنگیو از اینجا گرفتی خشوحال شدم D:
سه شنبه ۲۴ خرداد ۰۱ , ۱۰:۰۱ شادیِ ابد و یک روزه . ‌‌‌‌

منم از اینکه شوما خشوحال شدی خشوحال شدمD:

مایل به تمایل؟ آه چیز مایل به آشنایی؟

من همیشه مایل به آشنایی تو بیان هستمم
ترنمم 16 شنبه اخرین روز دهمم خدا بخواد XD
اند یو ؟
سه شنبه ۲۴ خرداد ۰۱ , ۱۰:۱۰ شادیِ ابد و یک روزه . ‌‌‌‌

وای ... آخرین روز دهم ..xD منم ثنام دو هفته دیگه از نهم آسوده میشم .. پاییزش میرم برای دهم گه قشنگ دهنم صاف و سرویس بشه xD

بزار حدس بزنم تایپ mbti ت چیهههه .. infp؟ enfp ؟

اسوده شدن از نهم خیلی حس قشنگی داره و برای پاییز هم برای ورود به دهم هم تبریک میگم از الان هم تسلیت XD
راستش intj XD
در رابطه با شناختن ادما تو دنیای واقعی زیاد تمایل ندارم ولی اینجا بیانه و خب ادماش هیچوقت جوری نبودن که نخوام اشنا شم سووو اره 
سه شنبه ۲۴ خرداد ۰۱ , ۱۰:۲۳ شادیِ ابد و یک روزه . ‌‌‌‌

حس میکنم باید این تابستون خیلی عشق و حال کنم چون دهم قراره همش و از دل و روده بکشه بیرون xDDDDDD 

بزرنتبتین وای تایپت خیلییی مراشه TT 

اره اره میفهمم .. ولی خوش به حالت که تمایل نداره TT 

اره اره دقیقاااXD
تازه برا من که از خود تابستون دل و روده کشید بیرون برا همین نهایت استفاده رو ببرXD
همه تایپا کراشن 
تایپ تو چی بید?D:


سه شنبه ۲۴ خرداد ۰۱ , ۱۰:۲۸ شادیِ ابد و یک روزه . ‌‌‌‌

یعنی ... از تابستون شروع میشه؟؟:")))))) ...."وی میره راه های خودکشی و یافت کنه"

یه enfp پرحرف بیدم که ننه محترمم گاهی انقدر حرف میزنم با فحش مرا مهمان اتاقم میکندTT"عشق خانوادگی زیباست

یسریا یه ماه از تابستونو ترم تابستونی میزارن و این عذاااببب
enfp خیلیی خوبن من خودم چنتا دوست enfp دارم خیلی باهم میسازیمم
عشق خانوادگی همیشه زیبا بوده اصا XD
سه شنبه ۲۴ خرداد ۰۱ , ۱۰:۳۵ شادیِ ابد و یک روزه . ‌‌‌‌

... چرا قلبم درد گرفت با دیدن این TT .. وای 

وایییییی به قول سلین اکلیل دونم جر خورددددددTTTTTTTTT آی ننههه این تیکه خیلی قشنگ بود 

تازه بزار از اینکه مامانم ISTJ عه بابام ENTJ عه اونوقت من و خواهرم این وسط ENFP و ESFJ ایم .. سکوت کنممم:")))) .. باز اینکه خواهرم ای اس اف جی عه برام قابل درکه .. ولیییی چرا من این وسط ENFP در اومدم ننههه

نترس حتی اگر ترم تابستونم بزارن تو میتوانی با قدرت برو تو شیکمشون XD
تفاوت مشاهده میشه به میزان زیاد ولی فک کنم با خواهرت بسازی
من که خواهرم فک کنم نقطه مقابلم باشه اگر تست بدهXD

سه شنبه ۲۴ خرداد ۰۱ , ۱۰:۴۵ شادیِ ابد و یک روزه . ‌‌‌‌

بعد اگه مردم میگم ترنم گفت با قدرت برم تو شکمشون:") .. ولی جدا از شوخی چشم ممنون برای دلداری دادنت قبل از مرگمxD 

خواهرم .....:"))))))))) .. اون دیگه خیلیییی احساسیههههه وای .. خیلی زیاد میدونییی؟ خیلی خیلی زیاد .. کافیه به بگم کارت اشتباهه میزنه زیر گریه .. خیلی لوسه .. ولی بیشتر از همه با مامانم نمی‌سازم ^-^ .. مخالف بغل کردن ،  نامرتب بودن ، کارا رو به فردا موکول کردنه .......... وای ... دارم نمیتونم .. 

عه وااا esfp در میادددد؟TT .. خوش به حالش بابا تایپ نصف کارکترای انیمه ای ESFP عه .. TT 

جر ببین از این زاویه نگاش کنی سم میشه ولی خواهش میکنم XD
برا منم دقیقا همین طوریه
مامانم..فک کنم بیشتر از همه با مامانم بسازم ولی نمیدونم..فک کنم باید دوباره مجبورش کنم تست بده ببینم چی در میاد 
esfp ها قطعا خوبن...امیدوارم برا منم اگر روزگاری esfp در اومد اون روز روز انسان شدنش باشه XD
البته خب الان کوچیکه شاید برا همون نمیسازیم شاید بعدا بزرگ شد یکم بیشتر مقداری انسان تر بشه...با اینکه کلاس 4 ام ولی همچنان انگار دارم با یه کلاس اولی زندگی میکنمXD

سه شنبه ۲۴ خرداد ۰۱ , ۱۰:۴۶ شادیِ ابد و یک روزه . ‌‌‌‌

حس میکنم بیش از حد دارم زر میزنم:")))‌ .. واز ننه

حست 100 درصد اشتباه بید 
سه شنبه ۲۴ خرداد ۰۱ , ۱۰:۵۴ شادیِ ابد و یک روزه . ‌‌‌‌

تایپ مامانت چیه مگهه 

وایی خودا .. کلاس چهارمه TT .. سافت شدم .. السا داره میره کلاس سوم") .. امیدوارم یا روز از این حجم از حساس بودنش دست برداره وگرنه یه روز سرش و میکوبونم به دیوارللرررر

ولی اگه ESFP باشه شما دوتا حیلی خواهرای باحالی میشین وای ننهTT 

الهی بگردم .. درد بدیه خواهر کوچیک تر داشتن .. خدا بهت صبر بده:")

اخرین بار پارسال تست داد ن من یادمه نه خودش برا همین قرار شد امشب به دام تست بندازمش 
yup میره کلاس 5 ام 
فک کنم به خاطر حساس بودنش بلا اینا زیاد سرت اومده XDD ولی بیا جفتی امیدوار باشیم امسال بهتر شن ک قشنگ معلومه هیچ کدوم دیگه داریم نمیتونیمXD
به توام صبر بده که تازه برا تو کوچیک ترم هست 

سه شنبه ۲۴ خرداد ۰۱ , ۱۱:۰۲ شادیِ ابد و یک روزه . ‌‌‌‌

امیدوارم شکایت دم به تله بده xD

سر حساس بودنش من پاره پاره شده و از هم گسسته ام:")))) اگه آدم نشدن میام پیشت نقشه قتل و میکشیم دوست عزیز 

آخیش .. حرف زدن با یوی بعد مدت ها حس خوبی به آدم میده .. مرسیی:")

نقشه قتل پرو پیمونی میشه 
از توام مرسی که اومدی بام اشنا شدی صبم زیبا شرو شد D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

my dreamy tree house

a sloth in the bed

So don’t hide yourself

will you show me yourself

Be comfortable with the way you are

That's right, it's okay to be okay

that's okay / d.o
Designed By Erfan Powered by Bayan